PDA

View Full Version : need: 10 aniv Dragonite


POKEMASTERALEX
September 2nd, 2007, 10:17 PM
Anyone have one? I can trade, most of the stuff in my thread for it. I've got other pokmeon to so just post what you want

brotlov
September 2nd, 2007, 10:20 PM
I've got one, fully untouched, i'll check if there's anything good
Hmmm, i don't really like anything from your shop, sorry, do you have any regis? I'd trade him for 2 regis, one holding TM 13

POKEMASTERALEX
September 2nd, 2007, 10:27 PM
no I don't sorry, I can breed you any pokemon though with any nature or egg moves that you want

brotlov
September 2nd, 2007, 10:32 PM
no I don't sorry, I can breed you any pokemon though with any nature or egg moves that you want

hmmmm, well, if you have 4 of the following pokemon, then i'll trade:
Growlithe, Sandshrew, Vulpix, Pineco, Gligar, Shuckle, Teddiursa, Lotad, Seviper and Lunatone
with 1 holding Tm 13: Ice Beam

ThePlaya
September 2nd, 2007, 10:33 PM
no I don't sorry, I can breed you any pokemon though with any nature or egg moves that you want
i have the regis.regirock and registeel.you can trade it to get your dragonite.what can you offer??

POKEMASTERALEX
September 2nd, 2007, 10:34 PM
hmm I don't have ice beam, what if I bred you 6 of those pokemon?

brotlov
September 2nd, 2007, 10:35 PM
hmm I don't have ice beam, what if I bred you 6 of those pokemon?

Hmmmm, ok, it's another step closer to that Gold T-Card, i'll take these 6: Growlithe, Sandshrew, Vulpix, Pineco, Gligar, Shuckle

POKEMASTERALEX
September 3rd, 2007, 05:09 AM
BROTLOV- I've got the pokemon you asked for PM me when you want to trade

hardman65
September 3rd, 2007, 05:33 AM
i have dragonite and i willing to trade it

POKEMASTERALEX
September 3rd, 2007, 06:28 AM
hmm ok what do you want for it

BROTLOV- I still want to complete our trade, but haha having more than one wouldn't hurt either

hardman65
September 3rd, 2007, 07:51 AM
umm maybe elekid
what do u have

POKEMASTERALEX
September 3rd, 2007, 01:10 PM
yeah I've got an elekid, I could even attach an electrizer to it for the dragonite

brotlov
September 3rd, 2007, 01:15 PM
Are you ready to trade right now?

POKEMASTERALEX
September 3rd, 2007, 04:51 PM
yeah are you still here brotlov?

brotlov
September 3rd, 2007, 04:52 PM
yeah, are you able to trade? I'll just add you and then i'll be on wi-fi

POKEMASTERALEX
September 3rd, 2007, 04:56 PM
great I'll see you on wifi!

brotlov
September 3rd, 2007, 04:57 PM
great I'll see you on wifi!

Ok, i'm on wi-fi now and waiting

POKEMASTERALEX
September 3rd, 2007, 04:57 PM
wait what's your f/c brotlov?

brotlov
September 3rd, 2007, 04:59 PM
It's in my Profile, i need to get it back in my sig

POKEMASTERALEX
September 3rd, 2007, 05:29 PM
Thanks for the trade brotlov!

brotlov
September 3rd, 2007, 05:32 PM
Np, i'm another step closer to that Gold T-Card, thanks for the pokemon