PDA

View Full Version : ::Bacon Lovers Club::


bns560
June 22nd, 2004, 05:14 PM
Hi, and welcome to the Bacon Lovers Club! This is just a place where bacon lovers can come to hang out and chat about bacon and other things.

Rules:
1. You must like bacon
2. All MCG rules

Members:
bns560
Pokepoop
Bluejay3900
003

This club is new, so we don't have many members yet. To join, simply post and introduce yourself to the club. Remember: PIG STRIPS RULE!

Pokepoop
June 22nd, 2004, 06:04 PM
I'll join the bacon bacon!
And as you can i'm bacon, pokepoop.

-Bacon http://www.serebiiforums.com/newforums/images/avatars/111.gif

sorry that i can't put "member of the bacon club" or anything like that in my sig (it's to big :( )

bns560
June 22nd, 2004, 06:45 PM
I'll join the bacon bacon!
And as you can i'm bacon, pokepoop.

-Bacon http://www.serebiiforums.com/newforums/images/avatars/111.gif

sorry that i can't put "member of the bacon club" or anything like that in my sig (it's to big :( )

Welcome to the club ^^ And don't worry about putting it in your signature, you don't have to.

Alright, so onto the subject of bacon.

What do you like most about bacon?

I like the crispy, greasy taste of it. *drools*

Pokepoop
June 22nd, 2004, 06:50 PM
Well, i don't like my bacon too crispy but what i like about bacon is that it tastes good and that it's made from pig! mwhahahahahahahaha!!

Pork!
Bacon!

bns560
June 22nd, 2004, 06:52 PM
Pork fat RULES! ^^; Heh, sorry, just had to say that. Well, it's true. What would bacon be without pork fat? oO DIE PIGGIES DIE! Mwaha! XD

Bluejay390
June 23rd, 2004, 07:09 AM
Yeah a Bacon club was started! I want to join please.

bns560
June 23rd, 2004, 07:29 AM
Yeah a Bacon club was started! I want to join please.

Welcome to the club! ^^ What do you like most about bacon?

Bluejay390
June 23rd, 2004, 11:51 AM
NNOOOOOOOOO!!!!!!!!
How could this happen?
I was on this pokemon site (Mew's Hangout) getting my fortune told and this is what it said...
"On your twentieth birthday, a convict Ampharos will try to steal all of the bacon in your house."
My bacon will be stolen.
*cries*
My bacon...

bns560
June 23rd, 2004, 06:11 PM
NNOOOOOOOOO!!!!!!!!
How could this happen?
I was on this pokemon site (Mew's Hangout) getting my fortune told and this is what it said...
"On your twentieth birthday, a convict Ampharos will try to steal all of the bacon in your house."
My bacon will be stolen.
*cries*
My bacon...

Nuuuu! :shocked: We must track down all the Ampharos in the world and kill them! But wait... It will try to steal it! If we guard the bacon we might be able to stop it! And then kill it! MWAHA! Yay piggie strips!

003
June 23rd, 2004, 09:05 PM
I wonder what ampharos bacon would taste like, yes sick thought but we gotta find some way to deal with all the ampharos we kill XD! Just lookin out for Bluejay, tryin to save her bacon!...anyways can i join??? Bacon is to drool for!!

bns560
June 24th, 2004, 06:18 AM
I wonder what ampharos bacon would taste like, yes sick thought but we gotta find some way to deal with all the ampharos we kill XD! Just lookin out for Bluejay, tryin to save her bacon!...anyways can i join??? Bacon is to drool for!!

Hmm..... Ampharos bacon! YAY! *runs away from a mob of Ampharos-fans*

And yes, you may join ^^ The more the bacon-lovers, the more the bacon! *drools*

003
June 25th, 2004, 08:17 PM
I woke up this morning and thought "hmm i could go for some bacon" so i made some...and it was glorious ^^...mmmm bacon bacon bacon!

i actually smell like bacon now not from cooking it but from being zapped by +el pal's plusle...*runs from the same ampharos lovers mob*

HIM
June 28th, 2004, 08:31 AM
Umm... Hi can I get a number 2 with extra sauce, an extra onoin ring and extra patty, an extra slice of cheese and two extra pieces of bacon. Join i wlll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

003
July 3rd, 2004, 06:52 AM
what happened to the bacon club!? the bacon will never die...

Black Charizard
July 3rd, 2004, 08:48 AM
I am joining for sure.Bacon shall live on til the end of time!

Chairman Kaga
July 3rd, 2004, 09:06 AM
Lol, I didn't notice this club until the other day :P This has got to be the funniest club ever, so I'm in as a fellow bacon fan XD

003
July 9th, 2004, 10:38 PM
the bacon members just keep on coming! now we even have the esteemed chairman of Iron Chef! They should make precooked bacon in little strips...kinda like slimjims that you can buy at gas stations. I just got back from a vacation where i had to drive 5 hours. The whole time i thought that the bacon jims would be such a cool idea. I26 is the most boring interstate to drive...but not when you imagine the trees as bacon!! Thats about the time i had to stop at McDonalds for a bacon egg and cheese biscuit...lol funny story right? :dead: