PDA

View Full Version : Funny/Random Chat Quotes Thread


flight
December 31st, 2007, 05:25 PM
Gotten permission from Ray to post this. So yeah, you can post the funniest quotes from the chat to show off to PC and such. PC rules apply, as well as OC rules, I suppose.

So..let's begin, shall we?

Also, as a note, nothing too inappropriate may be posted. Remember, like I said, PC rules still apply. Yeah, they do to everything, don't they? :<

k so..

<%Amachi> Kurono's water broke
<Kurono> ohgod
<Kurono> rush me
<Kurono> quicjky
<Kurono> before i lose my baby ;0;
<randomdude> clearly he's having my baby
<randomdude> KUR, ALL THIS TIME WE HAD TOGETHER IT FINALLY PAID OFF
<Kurono> what
<Kurono> it was a one night stand
<Kurono> you liar.

That was pretty random, tbh

ALSO for those of you who get confused, this is for convos of PC's chat AND MSN chat. So..yeah.

Candelyce
December 31st, 2007, 05:53 PM
Meh, to kill boredom. Hahaha, Kurono's pregnant. Lolz.

flight
December 31st, 2007, 05:57 PM
Also, this thread can be used for funny MSN chats, too.

Soul Eater
December 31st, 2007, 05:58 PM
I hope this isnt too offense. XD Most of my convos go beyond PC's standards. XD

Erica ♥ I has a Bidoof says:
It's like in Pokemon Ranger, I named myself "God"
Erica ♥ I has a Bidoof says:
So in the game, everyone is all like
Erica ♥ I has a Bidoof says:
"God, slow down!!"
Haruhi Suzumiya//xx//I lost my music but I still love you says:
ROFL
Erica ♥ I has a Bidoof says:
"God, why would you do that?"
Haruhi Suzumiya//xx//I lost my music but I still love you says:
XDDDDDDDDD
Erica ♥ I has a Bidoof says:
And sometimes I forget my name
Erica ♥ I has a Bidoof says:
so I'm like
Erica ♥ I has a Bidoof says:
"o__O They allow that kind of language in a pokemon game?"

Jack O'Neill
December 31st, 2007, 10:37 PM
You can find the rest of this, along with many other convos, on my LJ.

Mikuru Asahina's <expletive deleted> says:
So, what happens to Natalia? Does she get tossed out the back of the Sea Knight when the nuke goes off? Does Captain Price shoot her?
Erica ... really hates Terra. D: says:
She's annoying as hell
Erica ... really hates Terra. D: says:
so all of the above?
Mikuru Asahina's <expletive deleted> says:
So, she dies of radiation poisoning and wounds sustained from a helicopter crash. She dies again when Captain Price tracks down Al-Asad to the Azerbaijan safehouse. She dies for a third time when she's found with Zakhaev's son by SAS and Russian loyalist forces. And to top it all off, she dies for the forth and final time when Soap shoots her and Zakhaev.
Erica ... really hates Terra. D: says:
...awesome! (http://strikekira105.livejournal.com/27092.html)

Guomapi China
December 31st, 2007, 10:38 PM
I guss too.:)......................

Amachi
December 31st, 2007, 10:45 PM
Guomapi China, please do not bypass the 25 character limit in the future. Remember that every post is required to meet that, plus contain at least 4 words.

Warheart
January 1st, 2008, 12:34 AM
By far..the most kick-ass conversation I've had all day:

Romance Hero says:
did you see what I did here? you should learn how to do this kinda stuff if you wanna live the pimp life xD
Romance Hero says:
http://www.pokecommunity.com/showthread.php?t=120541
Michael says:
..call people gay with no justification of why? xD
Romance Hero says:
It was a joke, mike lol you know I love you
Romance Hero says:
(ignore irony here)
Michael says:
You managed to..Create a thread to attract girls to you, from over a pokemon forum...
Romance Hero says:
SEXY RIGHT?!
Michael says:
Wow that's uh..that's pretty hardcore..xD
Romance Hero says:
dude... I'm like wasted
Michael says:
Mhmm, I can see that
Romance Hero says:
I thought I drank a steady amount
Michael says:
I'm not wasted..i'm in more of a "mildly drunk" state of mind..
Romance Hero says:
are 12 bottles ok?
Romance Hero says:
I was kinda thirsty too
Michael says:
The walls aren't quite..closing in on me yet..
Michael says:
..12 bottles of what? XD
Romance Hero:
Corona Light
Romance Hero:
the uber mexican beer
Romance Hero says:
(Censored) Mike's hard lemonade or vodka
Michael says:
Oh dude...Dude...You know like, drinking 3 beers puts you over the limit for legally being drunk, right?
Michael says:
You managed to..completely (Censored) up your liver tonight. Congrats.
Romance Hero says:
I don't care I drank along with the brave NYPD
Michael says:
..I drank with some friends..in his mom's basement..and played Rock band..
Romance Hero:
and we sang... and bumped into the pharmacy and (Censored)

*30 seconds later*

Romance Hero:
my stomach hurts...

flight
January 1st, 2008, 12:53 AM
* Autumn pokes Interrobang
<Interrobang> ow.
* Jewel pokes him
<Jewel> o.o
<Interrobang> D:
* Autumn pokes Interrobang
* Autumn pokes Interrobang
<Autumn> ?!?!?!?!??!?!
* Jewel pokes teh bot to see what happens
<Autumn> ?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!
<Interrobang> ...
<Autumn> ?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!!?!??!!?!
<Autumn> :<
* Jewel pokes Angel
* Autumn dies
* Jewel throws a fish at him
<Autumn> wtf are you throwing a fish at a dead body for.
<Interrobang> hey autumn
<Interrobang> a quote your name
<Autumn> !aquote autumn
<Acendo[bot]> Random Quote Search for "autumn": [<acendo> Autumn is a (censored) smacker]
<Interrobang> yeah
<Interrobang> XD
<Autumn> Screw you, man
<Autumn> ;;

PC chat is so full of lulz.

Also, Commenting on logs is allowed.

Shijuukara
January 1st, 2008, 01:16 AM
<Autumn> <Interrobang> sotomura and kura
<Autumn> AND COOCKS
<Autumn> ,,,,,,,
<Autumn> what the <censored>
<Cooks> I know Mushi ;)
<Autumn> COOKS
<Autumn> what the <censored>
<Cooks> You sure love those
<Autumn> ataet'aet
<Cooks> big
<Autumn> godmanit
<Cooks> long
<Autumn> NO I DONT
<Cooks> pink
<Autumn> >:O
<Cooks> <censored>
<Autumn> SHUT UP
<Cooks> ;0~~~~
<Autumn> OH HOF
<Cooks> OH HOF
<Autumn> you sux, cooks
<Autumn> ;;
<Cooks> NOW HE TURNED GERMAN
<Cooks> no wonder
<Autumn> YOU SUX< COOKS
<Autumn> ;;
<Cooks> I know I am greater than sux
<Cooks> or you sux
<Autumn> you all sux
<Cooks> YOUR SOX
* Cooks BWAHAHAHAHHAAA

flight
January 1st, 2008, 01:24 AM
Goodness, I hated my typos ;0;

Candelyce
January 1st, 2008, 01:42 AM
[03:19] ( Jewel ) I never asked to be saddled with this curse ;;
[03:19] ( Cooks) MN SRY
[03:19] ! TonyDanza saddles Jewel
[03:19] ( TonyDanza ) GIDDY UP
[03:19] ( %Signomi ) Oh dear god.
[03:19] ! %Signomi doesn't look
[03:19] ( Cooks ) MAKE SURE YOU GIVE ER THE TOAST
[03:19] ( Jewel ) Get off, Chado
[03:19] ( Cooks ) to claim her urs
[03:19] ( Jewel ) :(
[03:19] ( Interrobang ) !aquote female
[03:19] ( Acendo[bot] ) Random Quote Search for "female": [<Cooks> ASHEENDO WHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAT <Cooks> YOU'RE FEMALE <Cooks> I never knew. <Interrobang> NO IM NOT <Interrobang> STUPID BETCH]
[03:19] ! Cooks cowboy tk tk
[03:19] ! Cooks tips hat
[03:20] ! Cooks BOOMARANGS TO ASHEENDO
[03:20] ( Jewel ) !aquote saddled
[03:20] ( Cooks ) AND YOUR NECK IS MINE
[03:20] ( Acendo[bot] ) Random Quote Search for "saddled": [Cannot Find "saddled" in Quote Database.]
[03:20] ( %Signomi ) I'm sorry, but I fail to see the humour in that.
[03:20] ( %Signomi ) :|
[03:20] ( Cooks ) y allo dere
[03:20] ( Erik_Destler ) Now Playing: Johanna by Various Artists on S
[03:20] ( Erik_Destler ) Now Playing: Johanna by Various Artists on Sweeney Todd Soundtrack played 3 times
[03:20] ( Cooks ) blaaaaaaaaaaaaaaaaaazichu
[03:20] ( Erik_Destler ) SET IT
[03:20] ( Erik_Destler ) ON FIREEEEEEEEEee
[03:20] ( Blazichu ) hello
[03:20] ( Cooks ) NO
[03:20] ( Cooks ) BLAZICHU
[03:20] ! Cooks shakalakas him
[03:20] ( %Signomi ) Yo Blazi. o:
[03:21] ( Blazichu ) hello Siggy
[03:21] ( Justimon ) >:-O
[03:21] ! Justimon shoots TonyDanza
[03:21] ( %Signomi ) o_O
[03:21] ( Cooks ) NOOOOOOOOOOOOOOOO
[03:21] ! Cooks slow motion save a dying body
[03:22] ! Justimon used a smart bulletr that goes around cooks.
[03:22] ( Cooks ) cooks
[03:22] ( Cooks ) NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[03:22] ! Cooks slow motion save a dying body
[03:22] ! Jewel tackles her to the ground
[03:22] ( Cooks ) Ooh ;)
[03:22] ( Justimon ) smartbullet dodge cooks and hits tony
[03:22] ! Cooks licks your nose
[03:22] ( Erik_Destler ) Random Quote: [+Erik_Destler] tingle > you [+Erik_Destler] tingle actually reminds me of satoshikun [+Serebii] Laughing Out Loud [+Serebii] nice one Erik [+Serebii] its funny cos its true
[03:22] ( Jewel ) He can't be saved--------------------------------- wtf? o_o
[03:23] ( Cooks ) I'M SORRY BUT HER NOSE LOOKED TASTY
[03:23] ! TonyDanza was wearing his green linen shirt of bulletwarding
[03:23] ( TonyDanza ) :(((
[03:23] ( Blazichu ) :-O
[03:23] ( Cooks ) D8888

Hakeen
January 1st, 2008, 03:03 AM
From a MSN convo from like a couple or so days ago... maybe even yesterday, who knows (yes, it's the best I could find when I'm not even looking at what I'm copying and pasting) And I shall show screenshots from the chat later... because I don't know how to get all the previous messages, if there is a way, that is... -shuts up-

Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
Ugh, I need to download a new browser.
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
IE7 is sucking, Firefox is so obnoxious and acts like it wants you to worship it.
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
Seamonkey is just crap
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
Quit the internet and get a life.
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
that's a possible idea
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
xD; no thanks
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
Meh, I'll just use Seamonkey for now
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
Or you could just talk to people mentally
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
It's kinda like IE6
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
Except you can't go anywhere, and when you try, you get 50 popups about how unsafe everything is.
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
Do you ever stop complaining? XD
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
That wasn't a complaint. It was an amusing observation. xD
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
Riiiiight...
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
"Do you love Firefox? So do millions of other people. Help us spread the word!"
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
That really makes Firefox sound like a religion that worships a magical fox.
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
made of fire
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
who encircles the earth to protect it from IE.
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
which is the equivilant of a bucket of water
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
aka: the devil
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
Your imagination is very awesome. XD
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
No, I got this all from the google startpage.
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
Didn't imagine any of it.
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
O_o
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
Then why tell me?
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
Because
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
it's creepy
TCTI~~ <3 [1,2,3,4,5...] {The count to infinity} [Random Naughty PC Members] says:
And I just love to hear creepy things?
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
No.
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
Your cleaning lady is scared of the big flaming fox. o_o
Nica's Cleaning Lady - aka: Kenji says:
*cries*

Amachi
January 1st, 2008, 03:45 PM
hmm, I now have a concern about this thread. Some of your conversations above do have offensive words censored, which is fair enough I suppose, cept it's all technically bypassing the forums censor. This statement here is particularly aimed at those posting conversations from #tpc.

So basically, when posting future conversations, avoid swear words all together, censored or not - it doesn't have to have swearing to make it funny.

Happy posting!

Fox♠
January 10th, 2008, 03:53 PM
AMMS says:
ewww medicine ;] lol
Foxmania! says:
i love calpol
Foxmania! says:
my mum used to get really angry
Foxmania! says:
becuase I used to drink it from the bottle and she would always see me
Foxmania! says:
and I would be sent to my room
Foxmania! says:
and then I would cry
Foxmania! says:
and my mum would not know why I wanted calpol so much
Foxmania! says:
it was the start of a long drug addiction D:
AMMS says:
LOL

Chobits
January 11th, 2008, 10:09 PM
Kronakitty: I'm back
Inu: Your back?
Kronakitty: o.0
Inu: D:
Sedna: ....
Kronakitty: Rawr?
Inu: My back or your back?
Sedna: ....
Kronakitty: TBL_Luis's
Inu: Sos, he's here but he isn't syaing anything
Sedna: .....
Arthur: Oh shut up

This was on #EonlightValley

flight
January 23rd, 2008, 07:48 PM
-22:43:14- (%Loquacity) Argh,
-22:43:20- (%Loquacity) I'm a pirate.
-22:43:24- (%Loquacity) Call me Captain Rainbow.
-22:43:26- (Blazichu) o.o
-22:43:30- (%Loquacity) Argh
-22:43:34- • Blazichu steal Luke's Treasure
-22:43:42- (%Loquacity) Oh Scotty,
-22:43:46- (%Loquacity) You're so kinky.
-22:44:02- (%Loquacity) Can I steal your treasure now.
-22:44:03- (Blazichu) o_O
-22:44:03- (%Loquacity) ;)
-22:44:05- (Autumn) XDDDD
-22:44:07- • %Loquacity is actually a butt pirate.
22:44:09- (Blazichu) no...
-22:44:19- • Blazichu hide it D:
-22:44:27- (%Loquacity) You can't hide that sweet tush of your's.
-22:44:31- (%Loquacity) Give me some sugar.
22:44:48- • Blazichu regurgitate :<
-22:45:00- • %Loquacity pulls out his steel sword.
-22:45:12- (Blazichu) o_O
-22:45:29- • Blazichu run away
-22:45:56- (%Snapple) does it vibrate
-22:46:43- (%Loquacity) Only for you and Scotty.
-22:46:43- (%Loquacity) ;)
-22:46:50- (Blazichu) D:
-22:47:02- (%Snapple) no thanks
-22:47:11- (%Loquacity) THREESOME!

Gοяκнaвоii
January 25th, 2008, 08:01 PM
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
hei CUTIE XD
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
heii
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
i had nOOdles
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
yooh got dose cravingz
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
thanks to me =]
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
hahha
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
=] WAIWAI?
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
no umm
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
megoreg??
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
OHHH
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
DAT ONE
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
OMG DAT IS THE <censored>XX XD
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
i neee
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
its soo nce
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
ohh try this one
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
k
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
its by SAMYANG GOODS
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
kimchi iz nice too
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
KIMCHI RAMEN
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
k
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
LOL
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
l
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
i lOVE dat onee
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
MEE TOO XD
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
hahaha
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
PUT IT IN THE MICROWAVE FOR 4 mins
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
huh?
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
yea
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
;p;
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
and yeah the spice goes in one spot and ebbryfin xD
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
mixx it OMG
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
IMM GUNNA EAT IT NOW >D
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
its in my hand xD
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
hahaha
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
*cooks*
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
=D
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
2mind
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
mins*
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
ur makin me hungrii
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
=D
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
den eat again
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
=]
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
nt bothad
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
da kitchen'z downstairs
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
the kitchen's upstairs
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
where i am xD
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
ITS A UNIT XDXD
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lukii
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
dats whyy you guyz should all come to kogarah
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
or rockdale xD
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
lol
`♥miiSsinG yOoh~.~R.A.S.H.A~ says:
haha
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
ITS IN THE MICROBABE OVEN
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
oops
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
xD
міяaj.x__[caтcн a ғaιιiиg sтaя aиd puт іт iи уоuя роскeт... иeveя ιeт [нeя] go awaу.x_]__iiGOTaNiPodTOUCHHH =] says:
MICROWAVE OVEN


xDXD
msn :P