PDA

View Full Version : I need help(With My game)


Neo04
February 25th, 2008, 08:13 PM
My game is Pokemon White Pearl and i need help.

What I Need:
A Scripter
A Spriter
MOST IMPORTANTLY SUPPORT


I seriously need all of your help. If you want to help plz tell me. If you want to help i shall send you screenshots.

salmjak
February 28th, 2008, 06:22 AM
What is your role in it? Since it seemes that the people you need can do all the job without you.

Henry987
February 28th, 2008, 07:17 AM
I can be a supporter:D hehehehe

salmjak
February 28th, 2008, 08:03 AM
I might think of being a coder depending on which language.

Neo04
February 28th, 2008, 05:59 PM
Its in english of course and maybe i can do the mapping. And thx Henry987 i will pm you the info.

Lordpenguin
February 29th, 2008, 10:11 AM
lol
"which langauge?"
"English of course."

I think salmjak meant which programming language.

salmjak
February 29th, 2008, 10:24 AM
lol
"which langauge?"
"English of course."

I think salmjak meant which programming language.

Yeah XD

Which programming language or program? :)

Dave-o-rama
February 29th, 2008, 10:56 AM
ill support too! :) and give ideas if you need any.

Neo04
February 29th, 2008, 04:56 PM
Rpg maker xp in english. Thx i will pm you info right now Dave-o-rama.

salmjak
March 1st, 2008, 12:46 AM
Ok, can't code RPG maker script. Looks familiar to PHP thought.

Wichu
March 1st, 2008, 02:10 AM
RMXP uses RGSS, a slightly modified version of Ruby (http://www.ruby-lang.org/).

Neo04
March 1st, 2008, 11:43 AM
Oh well thx for trying. You can still be a supporter Salmjak. Do you want to be one?

Chimchar kid
March 15th, 2008, 01:01 PM
I'll be a supportor Neo04.

Neo04
March 25th, 2008, 05:21 PM
thx dude people i really need ur help. so plz post here if u wanna support or anything.