PDA

View Full Version : Casty's New Art Thread


Castrainer
August 3rd, 2004, 4:17 PM
Well, do someone remember my last Art Thread? No? Me Neither XD
So heres my new one... Enjoy!
[Remember: Casty Sucks at Drawing Male Humashapes, so be prepared to see lots of Girls =P]

This is my Last Drawn, I did it Yesterday ^^
http://img29.imageshack.us/img29/5696/draw10.jpg

This is one of a Female RP Character I used about 2 Years Ago XD
http://img29.imageshack.us/img29/1205/cassie2.jpg

Swalot, I drew during my Portuguese Class XD
http://img29.imageshack.us/img29/905/draw9.jpg

ChuChu, From The Legend of Zelda: The Wind Waker! Its Sooo Cute ^^
http://img29.imageshack.us/img29/1585/chuchu.jpg

I will post more later, but feel free to comment!

HoundJolter
August 3rd, 2004, 4:22 PM
I don;t think you had an old art thread. But you had an old sprite thread. Good job on the ppl. I cant draw ppl at all. Only other things.

Careful With That Axe, Pichu!
August 3rd, 2004, 4:28 PM
that chu-chu is so cute.........good job, man! that frozes the ice! XD

Castrainer
August 3rd, 2004, 4:52 PM
Heh, Thanks Everyone...
I had an Art thread... Long Time Ago XD
I will post more when I find more pics XD

Careful With That Axe, Pichu!
August 3rd, 2004, 4:54 PM
i'm waiting for some cool-frozed onesXD

MoonLight
August 3rd, 2004, 7:02 PM
Wow Casty, I really like them , they are not bad at all , for some reason I find girls easier to draw then males XD wait that first girl reminds me of someone , act it looks like Andrea *don't tell her I said that*XDDDD Great job on them all

Castrainer
August 3rd, 2004, 7:05 PM
Wow Casty, I really like them , they are not bad at all , for some reason I find girls easier to draw then males XD wait that first girl reminds me of someone , act it looks like Andrea *don't tell her I said that*XDDDD Great job on them all

Thanks XD
Yeah XD Girls are prettier and easier XD
Really? I will PM her right now XD Just kidding... And Thanks Again!

Kaylee
August 3rd, 2004, 8:43 PM
Nice pics, your on the right track to becoming an anime artist! ^^

Shana
August 4th, 2004, 5:12 AM
Their really good Casty, I like the Swalot! :)

Jolty-kun
August 4th, 2004, 5:13 AM
Those are really nice!^^, i teally like 'em!, your drawing of swalot is awesome!

hehe!, star beat me there^^

Castrainer
August 4th, 2004, 7:58 AM
Thanks Everyone ^^
Ohh! Kaylee, im going to have Manga/Anime Classes next year ^_^
Here is a big one... I did it a month ago, I was bored, so I drew something about the Olympics Games... The first thing that came in my head was Greece XD
So here comes the Greece Expedition:
http://img66.imageshack.us/img66/6663/arts.jpg

Shana
August 4th, 2004, 8:03 AM
Cool picture, I like his clothes!

Castrainer
August 4th, 2004, 8:05 AM
Ohh XD They were completely Random =P
Here's a Gulpin... Cute XD
http://img50.imageshack.us/img50/7212/gulpin.jpg

Shana
August 4th, 2004, 8:21 AM
Oh, well they were still cool! Lol!

Awesome Gulpin, I love Gulpins and Swalots! He's mad/ready to eat!

Castrainer
August 4th, 2004, 8:23 AM
Yeah XD

Gulpins and Swalots rocks! I Finnaly Found someone that likes Swalot and Gulpin XD

Shana
August 4th, 2004, 8:25 AM
Their so cool, nobody else seems to like them! I can't wait to see any more art you have! ^-^

Jolty-kun
August 4th, 2004, 9:06 AM
great swalot!, i like em 2!, maybe not as much as you two but oh well!lol

Castrainer
August 4th, 2004, 4:59 PM
Their so cool, nobody else seems to like them! I can't wait to see any more art you have! ^-^

Yeah... I dunno why... And Thanks for the compliments ^___^
Thanks to ya too, Jolt!
And here are some Blue Kirby's I Drew In MS Paint ^^

Detalied and Hard Line Pic -
http://img.photobucket.com/albums/v191/Castrainer444/blue_kirby.bmp

Random One, and Kirby Looks Fat XD
http://img.photobucket.com/albums/v191/Castrainer444/blue_kirby2.bmp

Ice demon
August 4th, 2004, 7:01 PM
lol very good
love the kirby - he's suppost to be fat ^_^
keep practising and one day it will all pay off
[and it doesn't hurt putting it on PC for some praise XD]

Jolty-kun
August 5th, 2004, 1:25 AM
those are cool Casty, ive never really seen kirby!, whats he from?, Zelda?

Shana
August 5th, 2004, 5:40 AM
Cool Kirby, I like the first one best!

Castrainer
August 5th, 2004, 8:31 AM
Heh, Thanks Everyone ^^
Nah Jolt, Kirby is from Kirby XD Ya Never played or Watched Kirby? O_O

Jolty-kun
August 5th, 2004, 8:33 AM
oh, lol, no!, whens it on?, what channel?

Drak Hamayashi
August 11th, 2004, 1:01 PM
Hehe, those pics look cute to me for some reason. Oo;

I can't draw humans worth beans... WAAAHHH! lol