PDA

View Full Version : /b/


St. Anger
May 2nd, 2009, 05:31 AM
I don't go there and don't plan to.
I only have one question.

Why?

Zanny77
May 2nd, 2009, 06:07 AM
Because.


moot made 4-chan, and it was good.

Gold warehouse
May 2nd, 2009, 06:18 AM
http://i4.tinypic.com/16atbmv.jpg
[/thread]
That sums up /b/ pretty well.

Avey
May 2nd, 2009, 06:39 AM
I don't go there and don't plan to.
I only have one question.

Why?

I think I can counter this with an even better question.

Why not?

St. Anger
May 2nd, 2009, 08:07 AM
I think I can counter this with an even better question.

Why not?
A question and answer:
Maybe for the lulz?

Cassino
May 4th, 2009, 05:05 AM
Rules 1 and 2 ******s.


I had to. :D

Zet
May 4th, 2009, 05:07 AM
Learn your internets, /b/ did not come from 4chan

mewthree w/armor
May 4th, 2009, 05:50 AM
Its a place we don't talk about...
We let it alone...
Until its needed...
Then it attacks!!!

Eureka1
May 4th, 2009, 08:53 AM
Rules 1 and 2 ******s.


I had to. :D

Rules 1 and 2 only apply during raids, ******.

/b/ is crap, 4chan actually has some decent boards - /b/ being the worst.

Gold warehouse
May 4th, 2009, 09:37 AM
Rules 1 and 2 only apply during raids, ******.
http://2.bp.blogspot.com/_hLC_JbS7voE/SNarrivvJtI/AAAAAAAAAY0/jQe9F_rBCA0/s320/a-challenger-appears.jpg

Fox♠
May 4th, 2009, 09:46 AM
/b/ is poor. It's just copy pasta all the time.

Klippy
May 4th, 2009, 10:23 AM
I only go to /b/ to look anymore. Nothing's new there though. But I go to other sections of 4chan, like the anime areas and wallpaper sections.

Mariah Carey
May 4th, 2009, 12:58 PM
Meh, I don't go there much anymore. Lost it's lust, if you ask me.

NOW THE ANIME SECTION. WOOH-EEE.

Chibi-chan
May 4th, 2009, 12:59 PM
/b/ is disgusting. /a/ is the place to be! (haha, pun)
4chanarchives are also fun to look at, regardless the board as long as it's not porn~

Cassino
May 6th, 2009, 07:28 PM
Rules 1 and 2 only apply during raids, ******.
Lol, someone actually said that.

Zet
May 6th, 2009, 07:56 PM
Rules 1 and 2 only apply during raids, ******.

/b/ is crap, 4chan actually has some decent boards - /b/ being the worst.
/i/ is the master mind of raids, go lurk moar

Donnie
May 6th, 2009, 08:13 PM
wow, are you guys serious?
/b/ has been dead for a week now.
/x/ is the new /b/

daigonite
May 6th, 2009, 08:23 PM
As Chrf put it from Golden Sun Realm (http://gs.baratie.org/index.php?topic=17606.msg347920#msg347920):


Tl;dr version:
- DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU DESU
- LOTS of porn (Rule 34 on everything)
- Pedobear
- SPAAAARTAAAAAAH!!!
- OVER 9000!!!
- I'ma firin' mah lazor....
- Cancer
- Did I mention the porn?
But you will find some truly hilarious stuff there. Just be warned that at least 90% of the site is /b/.

We're not huge /b/ fans at Golden Sun Realm.

Gumball Watterson
May 6th, 2009, 08:29 PM
I tried to go there....

But lets just say my reactions were so ranged it made meh lazer asplode. I couldn't a charge meh lazer :(

ShinjisLover
May 6th, 2009, 08:36 PM
Weird, I always thought /z/ was the master plan.

pokerus34
May 6th, 2009, 08:38 PM
What's /b/ anyway?

I only know /p/,/o/,/k/,/e/,/r/,/u/,/s/... :)

P.S.

Mitchman
May 7th, 2009, 04:18 AM
What's /b/ anyway?

I only know /p/,/o/,/k/,/e/,/r/,/u/,/s/... :)

P.S.
So you look at weapons, automobiles, photography, requests and the worst areas ever? Nah kidding you don't even know about 4-Chan it seems so yeah just leave it alone. Once you go there the internet will never be the same. Anyway /b/ is /b/. Boring Random and very strange. And yes I do have all the sections of 4Ch memorized.

Zet
May 7th, 2009, 06:11 PM
So you look at weapons, automobiles, photography, requests and the worst areas ever? Nah kidding you don't even know about 4-Chan it seems so yeah just leave it alone. Once you go there the internet will never be the same. Anyway /b/ is /b/. Boring Random and very strange. And yes I do have all the sections of 4Ch memorized.
when did 4channel get all those places? unless you mean 4chan but I really hope you do know there is more than one chan site

Gumball Watterson
May 7th, 2009, 07:01 PM
What's /b/ anyway?

I only know /p/,/o/,/k/,/e/,/r/,/u/,/s/... :)

P.S.

You have 3 options:

1. Google it or look it up at Wikipedia
2. Throw away your computer
3. Suicide if you think you're gonna find out anyways.

Remember, curiosity kills the cat.

warudo.kun!
May 7th, 2009, 09:24 PM
/b/ is boring now. Seriously. It's like, .. dead.

Cassino
May 8th, 2009, 05:51 PM
wow, are you guys serious?
/b/ has been dead for a week now.
/x/ is the new /b/
/b/ has a legacy, /x/ is... paranormal? Wut.

Immortal_one
May 8th, 2009, 06:51 PM
wow, are you guys serious?
/b/ has been dead for a week now.
/x/ is the new /b/
/b/ was brought back to life today :D
I for one am very happy for it ^_^