PDA

View Full Version : Do you have a Brother,Sister or Cousin that joined PC?


Ruriri
November 16th, 2003, 11:03 AM
Do you have a Brother,Sister or Cousin that joined PC?

Do ya?

I do..

*Stares at Zita*

Kairi
November 16th, 2003, 11:24 AM
I'm on only child, so no. I'd be afraid if anyone I knew IRL joined. x_x;

Dizzy
November 16th, 2003, 11:36 AM
Nope... Thank God,


But i do have the feeling that one of my cousins is browsing PC.... Looking at the Gold house Usergroup.... * dies *

Greed
November 16th, 2003, 12:23 PM
My brother has just joined PC ^^; I kinda feel glad, at least he'll come and meet other great people like yall. ^^

He's Matrix Treecko, just in case if you don't know him ^.^

*gets killed by little brother*

~CaRtOON

Igglybuddy
November 16th, 2003, 12:28 PM
No, I'd never want to subject them to something like this place.

Arcanine
November 16th, 2003, 12:38 PM
Yea I have a brother thats a member here, but as im a S-Mod he cant get on much (his user name is "Dragon Master" Just like that no underscore and it has a space in it just like I said there)

Frostweaver
November 16th, 2003, 01:05 PM
I'm on only child, so no. I'd be afraid if anyone I knew IRL joined. x_x;

pretty much the same here... only child.

As for cousin, only 1 out of the 30 some cousins i have i can communicate with (both geeks, all the others go the popular path, or are separated by the Pacific Ocean). But he's in colledge and is very busy... if he isn't is colledge i would tell him about PC but no... don't want to disturb his study.

friends? well first of all very little friends... secondly if there are people i know IRL that joined, it would defeat my whole purpose of the internet (which is to escape from RL)

Haruka
November 16th, 2003, 08:04 PM
Well, I told my sister about this place... Well, her name is Jessica..

Cosmos
November 16th, 2003, 09:11 PM
I have a bro and sis, but they didn't join PC

Greed
November 17th, 2003, 04:17 PM
I wonder how it is to be an only child.. O.o; I wouldn't survive without mah little bro. When I feel sad, and I dun wanna talk to mah mom, I go to him. He understands me too ^^

He actually is growing fond of this place.. O.o; Omg! He's almost at 20 posts! O_O;;

*gets killed by evil posts*

~CaRtOON

Frostweaver
November 17th, 2003, 04:35 PM
... guess my dream is rather shattered... i suppose there is someone i know IRL that joined PC... but he didn't make any posts yet... perhaps he will eventually forget about PC and will never post... *wish hard*

Mifuui
November 18th, 2003, 10:32 AM
Nope. I am actually the only one who likes Pokmon^^;
(except for my little brother…but he can’t speak English…yet)

Cherrim
November 19th, 2003, 04:16 PM
Nope. My brother would join here, but he doesn't seem to have the interest. Oddly enough, he's always bugging me about PC. o_O;; Oh, and my cousins make fun of me for liking Pokemon (not like I care, but meh). So they obviously haven't joined unless I don't know about it.

I think one of my IRL friends might join. o_o; I dunno yet, though. I referred him here because he needed help with RuSa. XP

DragonTrainer
November 19th, 2003, 06:22 PM
Nope, my bro didn't join here, thank goodness.If he joined, I don't know what I would do!

Dragon Man
November 20th, 2003, 06:13 AM
My sister lives in San Francisco and I'm in New York City and I don't see her that often so she doesn't know about PC *breathes a sigh of relief* I'm glad she isn't a member.

Phantom Angel
November 20th, 2003, 06:53 AM
My big bro was member here but he is inactive.
*kill Steven and throw him in shark pit*
Huh? Did I do something? XD

DUDE!!!

Red-Beast
November 21st, 2003, 10:06 PM
No Way!, Thankgod :badsmile:

22sa
November 30th, 2003, 01:55 PM
Nope, nobody I know IRL goes on PC. :P

Dark Suicune
November 30th, 2003, 03:29 PM
I have a little sister named Alex... Luckiy, she hasn't joined! She's a pain in the neck. >_<

She once joined a forum I was at once... It wasn't pretty because the moderator of the fourm accused me of making another account... That made Alex really upset...

oni flygon
November 30th, 2003, 03:31 PM
Abolsishing Flames... my wayward cousin who tests my sanity for my shipping beliefs...

Miyu-chan
December 4th, 2003, 11:16 PM
Silver Charzard, or pika12. Paired up with Kay-chan (Kayleigh) He's my brother (pika12, not Kay-chan! XD; ) He's sweet. I wish he'll post here more often...

Kairi
December 5th, 2003, 11:33 AM
Youll just have to force him! Hes younger than you so you could push him on and make him post. =3 Tell him we want more sibling activity on PC and he could win...*insert whatever he wants*

Miyu-chan
December 5th, 2003, 05:48 PM
Youll just have to force him! Hes younger than you so you could push him on and make him post. =3 Tell him we want more sibling activity on PC and he could win...*insert whatever he wants*
I tried, and he said that he's "busy"... >.>; Busy with what? Homework. *cough cough* Then how come I get to come on? That's because I abadon my homework. =3

Glalie
December 9th, 2003, 09:08 AM
Nope, but I did get my best friend, gameguy888, to join.

PichuSecretBase
December 16th, 2003, 02:28 PM
Hehe, Im an only child

My Cousins dont care about pokemon

my friends dont care about pokemon XD

Noone cares except the couple thousand members all on the web

Porygon
December 17th, 2003, 08:35 AM
I wish my bro still liked Pokmon so he could be here blaha as for cousins or whatever, I haven't a clue.

PM2008
January 25th, 2004, 08:11 PM
No, not that I know of. :nervous: