PDA

View Full Version : Porygon Banner


DarkPhoenix
January 2nd, 2005, 10:04 PM
Hey guys! I'm back!.... not for long though.... just thought I would post this banner I just spent an hour of work on! What do you guys think?

http://img25.exs.cx/img25/2232/porygon.png

Heh! I like how it turned out. I was making it while watching Scary Movie 2 on ComedyCentral. Enjoy :P

I may have to fix up the border on top a bit.... but other than that, IU like it ^^;

AngelWolfie
January 2nd, 2005, 10:28 PM
Neat-o! ^-^ Only problem is I can't see porygon very well.

DarkPhoenix
January 2nd, 2005, 10:36 PM
MEh.... he really isn't supposed to stand out... lol :P I meant for him to blend in the bg.... like some code, seeing as he travels inside computers and stuff.... lol. Thanks for the comment though :P

Spectrum
January 2nd, 2005, 10:41 PM
Oh no! Porygon's gone Matrix on us! Aaaaaaaaaah!

Anyway, nice work! I'm a big Matrix fan, and I also like Porygon!

DarkPhoenix
January 2nd, 2005, 11:01 PM
Heh. Thanks DP. I have a friend at the forums I go to with the same initials XD... weird calling you that... lol. I thought that Porygon would suit the best in a Matrix themed banner.... I wanted to do something Matrix themed, so I did this.... heh. Keep the comments coming.... I appreciate them all ^_^

Composer of Requiems
January 2nd, 2005, 11:15 PM
Other than it looking really... cliche?... it's really awesome. I suppose that's why it's cliche...

DarkPhoenix
January 3rd, 2005, 12:23 AM
Meh.... it is a tad cliche... huh? lol.... oh well.

Well... I gotta go to be now.... .I have to wake up for school in 6 hours... see y'all around!

Sawyer
January 3rd, 2005, 07:38 AM
yeah, a tad cliched, but i love how you took advantage of the matrix bg effect, i used to use that alot ^^, the border's really awesome, and i love how you turned the porygon into binary code ZD

DarkPhoenix
January 3rd, 2005, 04:25 PM
YEah... that is one of the main reasons I love this banner. I tried to make it a unique cliche... you know? lol.... I added a fancy custom border and the binary Porygon XD.... it just says Porygon repetatively (The binary that is).... just thought I'd let you know... lol.

O
January 5th, 2005, 04:18 AM
Neat... That matrix effect... The coding thing and stuff. Porygon looks like those color ASCII's that I've seen somewhere before. Tight.

Sawyer
January 5th, 2005, 07:44 AM
the matrix effect isn't hard to get... really, you can get it in black and green in less than 5 min.

DarkPhoenix
January 5th, 2005, 03:20 PM
Yeah.... it takes like a minute to get, lol. Very simple actually.

WolfWood
January 5th, 2005, 06:32 PM
Whoa haven't seen a Matrix sig in a while. Nice sig Matthew but you just need to finish the border at the top.

Shikon no Tama
January 5th, 2005, 07:05 PM
I like it. A whole Matrix patern. I brings out the green colour. It's very good. But I can't see the Porygon very well because it's so well blended into the backround. But I think you did a magnificent job. I hope on seeing more nice banners like that one! ;)

DarkPhoenix
January 6th, 2005, 10:19 PM
Whoa haven't seen a Matrix sig in a while. Nice sig Matthew but you just need to finish the border at the top.

Na.... it's finished... you just cant see it because of the layer style of the border itself.... too lazy to change it... so stay it shall! lol. :P