PDA

View Full Version : It's Been a While


imevil
August 3rd, 2012, 05:21 PM
So after a long time without being on the forums I am back. I still played Pokemon but idk, just never had time to come online. Hopefully I'll remain active this time!

Sheep
August 3rd, 2012, 05:32 PM
Welcome back to PC. n__n Glad you made a return, always nice to see older members pop in! The more the merrier, hoping you like us enough to stick around this time. :3 Glad to see you're already getting involved in the community again. I think I may recognize you, though my memory tends to be pretty bad. XD;;

Have fun and don't forget to read the rules again as a refresher~!

Catholic Nun
August 4th, 2012, 04:47 AM
Hey dude, welcome back! (I use the word 'dude' a lot in these introductions which is really weird because I'm not normally a 'dude' kind of guy lmao)

You're the exact opposite of me haha - I've stayed active on here but I stopped playing Pokemon long ago! :P. Anyway, you're a tiny bit before my time so I don't remember seeing your name around unfortunately, but I hope you stay active this time too! See you round! :D

diab_low
August 4th, 2012, 06:48 AM
So after a long time without being on the forums I am back. I still played Pokemon but idk, just never had time to come online. Hopefully I'll remain active this time!

Welcome back to Pokecommuntity I just Joined this year and Its been great.

Yeah hope you have a great time here and be more active lol :D

Gleam Noiyam
August 4th, 2012, 07:15 AM
I don't remember you, sadly. T_T But that's okay! I'll try to~. So, anyway I'm Yuki's Sword--the hyperactive Edward Elric fan! I hope you stay this time!

Criminon
August 4th, 2012, 03:35 PM
Welcome back! I'm also a returning member, so I'm glad I'm not the only one. I tend to disappear every once in a while, haha.