PDA

View Full Version : Hi im new and im a rpg maker


rpg pokemon
August 28th, 2005, 09:28 AM
Hi people im rpg pokemon and i hope i like it here.

Chibi-chan
August 28th, 2005, 09:32 AM
Yay! ^_^ Like a written RP maker? Or a game RPG maker? Amyway, enjoy PC, follow the rules, and make fun RPs :3 I might join one XD

rpg pokemon
August 28th, 2005, 09:39 AM
Thanks for the welcome. I can make some games with rpg maker but i new. I need help with doing the pokemon style stuff with rpg

Logmon1
August 28th, 2005, 09:42 AM
Hey, welcome to PC! Post lots and stay active, awile back I had left but it got really boring, once you come to this place once you wanna stay for good!

rpg pokemon
August 28th, 2005, 09:59 AM
Yeah i was surprised how many memebrs this forum had and how good the banner is. I also have a forum buts zelda is very succesfull.

jc_rcw
August 28th, 2005, 10:15 AM
hello welcome to PC have fun follow the rules and PM me if you want to be friends:)

Datriot
August 28th, 2005, 10:32 AM
hello, welcome to PC.:) I know quite a bit about RPG Maker, PM me if you want any help!:)

rpg pokemon
August 28th, 2005, 11:22 AM
Ok i will do that datroit thanks. Anyway thanks for all the welcomes people.

Innocence
August 29th, 2005, 12:06 AM
Yep. Here's another! I'm ryan. You know all this jazz by now so i'm not saying it :P. PM me if you want to be friends.

rpg pokemon
August 29th, 2005, 03:34 AM
Ok thanks. (im writing this as it said my message was too short so now its longer lol)

Cybex Mewtwo
August 29th, 2005, 04:13 AM
Sup? Welcome to PC and have so much fun you don't know what to do with it!

rpg pokemon
August 29th, 2005, 04:35 AM
Ok i think lol

Anyway thank you everyone for welcoming me to pc

Sorano
August 29th, 2005, 08:47 AM
Hello, rpg pokemon! =D Welcome to PC! I'm Sukoshi Tenma, but if you want you can just call me Karli! n__n Well, I hope you like it here, and see ya around! 83

Kid Frost
August 29th, 2005, 08:48 AM
yeah welcome to pokecommunity have fun and post a lot

rpg pokemon
August 29th, 2005, 08:55 AM
Thanks and do like it here.

Greta
August 29th, 2005, 10:50 AM
Welcome here and have fun ^_^

rpg pokemon
August 29th, 2005, 11:51 AM
Thanks again for the welcome.

Mitzykitty
August 29th, 2005, 12:48 PM
Welcome to the PC. Hope you enjoy!!

Frost
August 29th, 2005, 03:12 PM
welcome to PC. you should like it here. for a while at least.
want to be friends?
*gives cookie*

rpg pokemon
August 29th, 2005, 11:57 PM
Yeah sure ill be your friend.

.::Tsunami::.
August 30th, 2005, 12:44 AM
Hey welcome to pc hun and don't forget to vote me president