PDA

View Full Version : The NEW Linkin Park Fanclub!


-:Buro-kun Tsubasa:-
February 25th, 2006, 11:55 PM
This is THE Linkin Park fanclub!

Rules
1) All the PC rules.
2) No Bashing LP.
3) No asking for download of there music.
4) No text speak PLEASE! (Like . OMG do u liek linkin park, they r awsm!)
Thats all there is.
We can have a limit of 3 moderators of it at a time.

Memeber List
Broken Wings (PC's #1 Linkin Park fan)
Shampoo
FireFox113
____
Rock Lee


Current Topic
How many of there albums do you own?
I own 4.

Collision Course (Jay Z V Linkin Park)
Re-animation
Hybrid Theory
Meteora.

Himawarii
February 26th, 2006, 07:06 AM
Hmm..Linkin Park is one of my favorite bands :33 So I'd love to join ^_^

My fav song is Numb :3

-:Buro-kun Tsubasa:-
February 26th, 2006, 10:25 PM
Welcome to the Club, Shampoo! What would you like your nickname to be?
Numb is cool, but I also like anything on the Meteora album! XD Oh, and I like In The End, One Step Closer, and Papercut.

Chikara
February 27th, 2006, 05:29 AM
Ill join. I love LP! I like Breaking The Habit and Numb the most.. Unfortunatly, I only have 2 CDs. I have Reanimation, and Meteora. Meteora is better to me thought, because I dont like JZ that much, but some on his songs are good.

-:Buro-kun Tsubasa:-
February 27th, 2006, 10:01 AM
If you have the Jay Z/Linkin Park CD, you've got collision course, rubbish CD, Go Meteora! w00t! Welcome to the club! *Adds*

THIRTY-SIX
February 27th, 2006, 10:03 AM
D: i guess i gotta join ...

-:Buro-kun Tsubasa:-
February 27th, 2006, 10:04 AM
You don't have to, if you don't want, but Welcome to the club!

THIRTY-SIX
February 27th, 2006, 10:06 AM
oh by myself is my fave song...

-:Buro-kun Tsubasa:-
February 27th, 2006, 10:16 AM
By Myself, I've got it, just never listened to it. What albums do you have?

THIRTY-SIX
February 27th, 2006, 10:22 AM
i got, meteora, hybrid theory and reanimation =D

-:Buro-kun Tsubasa:-
February 27th, 2006, 10:24 AM
Wow, I got all of them aswell! Who your fave band member, if I may ask?

Karasuma
February 27th, 2006, 01:28 PM
Of course, its the one and only: Mike Shinoda, the best rapper alive, and now is with Fort Minor. My fave song is numb hands down. I'll join.

THIRTY-SIX
February 27th, 2006, 01:30 PM
fort minor make me vomit xD
i like the guy that screams xD

Karasuma
February 27th, 2006, 01:32 PM
So true

You mean Chester Bennington, yeah he's good but Mr. Hahn is like the best DJ

-:Buro-kun Tsubasa:-
February 27th, 2006, 10:09 PM
Agreed.
I wanna be able to play the openning to In The End. Ugh, Fort Minor sucks, so is the Jay Z stuff. I like Enth e end (Linkin Park, Motion Man, Cutmaster Curt= In The End.)
On topic, Chester, or Pheonix are my favourite. He's a good singer, but he's a good singer aswell.

Karasuma
February 28th, 2006, 03:10 PM
They are all good, Rob is great at the drums.

Just a quick question, any news on what LP is doing now? There's rumors that they have splitted up but thats fake, so whats going on, are they making a new album?

-:Buro-kun Tsubasa:-
March 1st, 2006, 07:57 AM
Yeah, new album, they haven't split up, its just Mike starting Fort Minor, I've heard, and have proof, maybe true, that Chester will be in Fort Minor aswell.
So maybe Linkin Park to Fort Minor? If not! w00t!

Karasuma
March 1st, 2006, 03:08 PM
I hope they haven't splitted up yet, I wanna hear some more rap/rock

THIRTY-SIX
March 1st, 2006, 03:11 PM
fot minor is mikes less rocky type music project... i think they are working on a new album (LP)

-:Buro-kun Tsubasa:-
March 1st, 2006, 10:41 PM
Fort Minor reminds me of Eminem and D12 for some reason...
Anyways, what old songs would you like on the new album? Maybe all completely new ones?
Edit: w00t! I've passed 100 posts in less than a week I think...