PDA

View Full Version : Which pokemon seems most tasty?


Narumaru
April 4th, 2008, 03:32 AM
I like stake so I will say milktank.

Tanaie
April 4th, 2008, 05:00 AM
Hmmm...Pidgy's :]
Sounds so yummy...YUM!

Mitchman
April 4th, 2008, 05:29 AM
OMG pokemon made into food
Ill have a wooper whopper and a snorlax big mac
Also some sunflora seeds with poliwag legs

airconditioning
April 4th, 2008, 06:21 AM
http://i184.photobucket.com/albums/x117/kenshin_king/Pokemon/normal_01-141.jpg

Farfetch'd soup sounds delicious.

Scales
April 4th, 2008, 07:10 AM
The only pokemon I would want to eat are Miltank, Magicarp (With its shell broken I think there could be some good meat inside) and Snorlax since its just a big glutton. Full of a lot of meat

Motsuko Live
April 4th, 2008, 07:26 AM
How 'bout some Stantler meat! Lol
Some Sunflora Chips, and don't forget the Ditto Dip! (Eww, actually a pile of Ditto Dip would be pretty nasty :S)

@airconditioning: Did you make that comic? It's pretty funny

Tater Tot
April 4th, 2008, 07:39 AM
Pokemon tasty, huh?
None look tasty, but I think the one that would actually make sence to be eating would be Stantler. People eat deer, or deer jerky. So why shouldn't they eat Stantler? XP

Binary
April 4th, 2008, 08:24 AM
Yeah, slowpoke's tail sounds like a great dish..yummm...xD

Anxiety.
April 4th, 2008, 09:29 AM
Hmmm... Kontucky (Spelling?) Fried Combuskin?
Mmmm sounds tasty XD
How about Pizzacu? (Took from a joke I found many months ago)
Moo moo milkshake maybe? Oh yeah! Don't forget the Sunflora Fries, crispy!

Oooohhhh yeeeeaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!

Bulbasaurs Trainer
April 4th, 2008, 09:32 AM
goldeen fired with a side of kethup

Yellowstorm
April 4th, 2008, 09:37 AM
Oh, I don't know... Fried Magikarp? :paranoid:

BeachBoy
April 4th, 2008, 09:42 AM
Give me togepi, miltank for breakfast, how about dialga?
Slowpoketail-hut is 30 minute ready too, might try that.

lol, I've never thought of this, pretty funny.

Espreon
April 4th, 2008, 12:16 PM
OMG pokemon made into food


Its not new, Ash once ate a Magikarp (as so it would appear, and I am not talking about Jame's Magikarp).

airconditioning
April 4th, 2008, 12:42 PM
@airconditioning: Did you make that comic? It's pretty funny

No, I didn't. I've just seen it posted every now and then, and figured it was relevant.

Shanks13
April 4th, 2008, 12:50 PM
Well, if you had bellsprout salad it would either poison you, paralyze you, put you to sleep or kill you. The miltank sounds really weird though but mamoswine actually sound good.

Lynnx
April 4th, 2008, 01:42 PM
A Magikarp or Feebas sandwhich. O_o

I feel so evil...Stantler would be okay too. Forget I ever said this!

Gummy
April 4th, 2008, 01:51 PM
Some fried Torchic. Who doesn't love fried chicken?

Horizon
April 4th, 2008, 01:52 PM
How about some Corphish/Crawdaunt = Lobster? Or Krabby/Kingler = Crab Meat, obviously.

Noisuf Ekop 993
April 4th, 2008, 02:30 PM
Lol lesse:

Tauros, Miltank=steak
Magikarp, Feebas, Krabby, Kingler, Corphish, Crawdaunt=seafood
Birds(to many to list)=poultry
Exeggcute,Togepi=eggs
grass-type pokes(again, too many to list)=salad

I know this is wrong, and the topic, kinda sick, but poke-people have to eat too!:'(

:D

Ace King
April 4th, 2008, 02:41 PM
:O Airconditioning's diagram FREAKED ME OUT. Butstill... :O.........................

jigglybuff
April 5th, 2008, 12:06 AM
Torchic - chicken that cooks itself! That's finger lickin good!

Last Raven
April 6th, 2008, 04:01 PM
...Stantler
Deer is amazing.

or Torchic the walking Buffalo Wing

Cyberboy
April 6th, 2008, 04:34 PM
Why do we all have to be creepy? What about a moo moo milkshake? lalala... *says whilst frying a feebas*

Apathetic_Yen
April 6th, 2008, 04:52 PM
I would eat Luvdiscs since everyone hates them. Oh and Buneary's too, they would be quite tasty. Some Double western bacon cheeseburgers from Carl's Jr. made from 100 % Tauros and Grumpig would be good too.

Everybody should probably stay away from those shrooms though, I mean Shroomish.

Pikachu_trainer
April 9th, 2008, 06:11 AM
maybe i would like bacon from grumpig

ValentineUmbreon
April 9th, 2008, 10:56 AM
What, the hell do you guys get on your minds? Only pokemon eat pokemon... Watch this:

http://racieb.deviantart.com/art/Valentine-s-Umbreon-29989061

Understand what I mean? :)

Ichikool
April 9th, 2008, 12:09 PM
Whoa this thread is old. xD
Right now I could go for a nice Tauros steak though. =P

BakingBluePotatoe
April 9th, 2008, 12:17 PM
mmmm... kentucky fried blaziken.... *drools*

*Burnt to a crisp by her own Blaziken*

>.>
<.<
>.<

Zanacross
April 12th, 2008, 05:59 PM
Wailord. Always wanted wail :)

Eon-Rider
April 12th, 2008, 06:07 PM
I'd like to eat a Waillord. It'll probably take a lifetime to eat it. :\

pkmn246
April 13th, 2008, 03:15 AM
Majikarp and chips, Yum. I bet the creator(s) of pokemon never thought of this!

DaiLinn
April 13th, 2008, 09:05 AM
Hmmmmmmm. Kingler. <3 And sushi of various fishy pokemons! Octillery! And a rare Tauros burger... *drool*

Rivvon
April 13th, 2008, 09:49 AM
Boiled Crawdaunt slathered in butter. Yum yum, delicious.

Apathetic_Yen
April 13th, 2008, 10:20 PM
Deadliest Catch: Boy the kingler pots are sure big today

Blaziken_Boy
April 13th, 2008, 11:56 PM
I'd cook Bidoof and eat them in front of Bidoof. That's how much I hate them.

Terry M
April 14th, 2008, 09:33 AM
I like Kentucky Fried Combusken, I'd choose I Torchic if I was on diet.

I'd like to have some fried or scrambled Exeggcute.Or I could crack one of Exeggutor's heads...

I would also enjoy some Moo moo Milkshakes!(Please be chocoltae flavored!)

shiny_Riolu
April 14th, 2008, 09:38 AM
magikarp and chip
pickachu tail on burger lol ^_^
bublbasaur dome and chip the thing on it back

Lucas
April 14th, 2008, 12:01 PM
OCTILLERY TAKOYAKI YUMM MAGIKARP/FEEBAS/REMORAID SUCHI MMMMTASTY
AND ILL ALSO HAVE BLISSY'S BOILED EGGS ALONG WITH SOME POLITOED LEGS...FRENCH STLE!
LICKITUNG'S TOUNGE STEAK WOULDNT BE BAD
EXECUTEER'S COCONUTS WILL BE PERFECT
WITH DITTO PUDDING FOR THE ULTIMATE DESERT

Jezebel
April 14th, 2008, 03:08 PM
Sunny side up exeggcute.
Fried combusken.....mmmmm lol.
Farfetch'd wings.
A snorlax burger.

KageRyuu
April 14th, 2008, 08:49 PM
Hmmm...first id start off with some Scrambled Dodrio eggs...with a side of Spoink bacon, a glass of Milktank Milk, a slice of toast with some honeycomb(pokemon) honey on it...Sounds like pokemon where made to eat. Yum..

Apathetic_Yen
April 14th, 2008, 10:56 PM
Politoad legs. I would say Croagunk but those are poisonous
Cloyster/Clamperl clams
Sharpedo Soup
Psyduck

oh the endless possibilties...

Tokuka
April 17th, 2008, 12:46 AM
How about a Krabby with Garlic sauce?

Hazuki
April 17th, 2008, 07:10 AM
Chrubi because it has cherries! :D

And maybe a Goldeen sashimi..... XP;;;

Sydian
April 17th, 2008, 08:04 AM
Sceptile leaf salad. <3
Miltank steak
Krabby legs (also makes for great California Roll! ;D)
Country fried Combusken
Huntail sushi(Unagi, anyone?)

Endless possibilities...but now I feel bad for using some of my favorite Pokemon. xD

fanh
April 17th, 2008, 08:04 AM
Hmm... Let's see...

Leafeon = salad
Pidgey = fried chicken (or Pidgey XD)
Magikarp/Feebas = sushi

Aaand Cherubi + Milktank's Milk Vanilla Ice-cream for dessert.

Yum :3

Ninja_Totodile
April 18th, 2008, 05:54 PM
I'd say Doduo, every time I see them I think of chicken nuggets.
Or a Bidoof roasting on a spit, I imagine Bidoof tastes like chicken.
Besides, Bidoof is the Plump Mouse Pokemon, Plump, it sounds like it was made to be eaten.
Is it wrong to think this way?

Zero Seven
April 18th, 2008, 06:22 PM
I like stake so I will say milktank.

I think you mean steak. ^____~

Hmm, idk I love fish so any fish pokemon like Magikarp. xD

solopy567
April 18th, 2008, 06:37 PM
For a deluxe meal, i would have a Miltank Steak, with a side of Grumpig ham and some corphish.
And last, a nice Torkoal Soup (Spicy)

Vyro
April 18th, 2008, 07:10 PM
Deoxys(it's arms remind me of spaghetti! I love spaghetti!!!)

DiggorysGremlin
April 19th, 2008, 12:19 AM
Well personally, I wouldn't eat a Feebas. Doesn't it even cross your mind it looks like it's been rotting for a while? But me, I'd have a nice Miltank Burger and Milkshake to go.

strawhat_luffy
April 20th, 2008, 01:32 AM
Ditto Dip? LAWL

hmmm. how about some roasted Lopunny?

El Gofre
April 20th, 2008, 03:43 AM
Slow-cooked arceus, truely the food of the gods :P

But seriously, It has to be fartech'd. It was made close to extinct for a reason ;)

fanh
April 20th, 2008, 03:59 AM
Ditto Dip? LAWL

hmmm. how about some roasted Lopunny?

Ditto looks more like chewing gum to me XD lol

hothead
April 20th, 2008, 10:49 PM
i would want a eat a turous yum stakes and a milttank yum

MetalMEB
April 22nd, 2008, 08:01 PM
Lol. Um. I'd probably eat a Tauros or Miltank for a tasty steak. :P And Torchic eggs would make a good breakfast... Or just... Torchic itself xD

sirboulevard
April 26th, 2008, 09:41 PM
Sorry to burst your bubble, but its already been confirmed that Magikarp are uneatable because their mostly scales (Misty said that in one episode in Season 1). But a moo moo milkshake with whipped cream and a Cherubi on top sounds yummy as does Beedrill/Vespiqueen honey.

Phanima
April 26th, 2008, 09:52 PM
Couldn't you just skin the Magikarps until you reach what little flesh they have inside? Like...normal fish? o0

Anyway, I'd go for Octillery! Split off their tentacles, add some bread crumbs and deep fry them for some out of this world calamari rings. Yummy. ^^

foxfiredemon
April 26th, 2008, 10:00 PM
I dunno.. Barbequed pichu might be delicious... Especially if you sprinkled Togepi over it.

Soulofinfamy
April 27th, 2008, 04:45 AM
Fried pokemon eggs seem like they would be delicous

Toblerone
April 27th, 2008, 04:49 AM
Softboiled Chansey! My favourite! Also Kingler, delicious!

Peanutassailant
April 27th, 2008, 04:50 AM
a snorlax big mac

LOL, i needed to laugh at that xD

sanshroo
June 25th, 2008, 05:42 PM
wow, cudos to narumaru for the awsome thred.

lets see....

asian:
tentacrule calamari, kingler, and shelder on noodles. ( that's just me. I like seafood on noodles )

american:
greesy snorlax burgar with odish leafs and a moomoo milkshake.

mexican:
hmm, desert pokemon.
hippopotas and arbok on rice. side of beans pleas!!

Horyo
June 25th, 2008, 11:00 PM
D:

So awful!

...although I have wondered what Monkey Brains taste like... Hmm, poor Infernapes D;

Mukkamoto
June 25th, 2008, 11:47 PM
dragonite or salamence, wonder what dragon meat tastes like?

Horyo
June 26th, 2008, 12:37 AM
^Like chicken?

I mean Combusken*

Triaspia
June 26th, 2008, 05:09 AM
the red blue and yellow dex entry for Farfetch'd states it as being a delicacy so Im gunna say it would be pretty good

Pookachu
June 26th, 2008, 05:18 AM
Let's just eat Magikarps and Feebas for fun.

youngmarth
June 26th, 2008, 04:35 PM
I could go for a platter of boiled Cloysters

GKS
June 27th, 2008, 01:51 PM
I like meat and all, but I rather go vegetarian than eat a Pokemon, it just seems emotionally wrong. Would you eat you own dog? Even that seems less weird.

Horyo
June 27th, 2008, 04:52 PM
^There are some countries where they do eat it. You're just talking from the POV of some one who hasn't tried it.

Not that I have >.> I think it's just gross. BUt yea, I wouldn't wanna eat pokemon.