PDA

View Full Version : Anyone want a deoxys?


TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 12:02 AM
I am looking for shines!!!!!!!!

Goldenhammerhead
June 19th, 2007, 02:32 AM
would you accept PKRS or anything from the threads in my sig

Shadow Chaos
June 19th, 2007, 07:13 AM
Is the Deoxys Legit (I don't mind Clones though)? If so, I'll be willing to trade my shiny Oddish.

TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 11:52 AM
Well I already have pokerus. yes it is legit as far as I know. I got it in a trade...:D

Dogod
June 19th, 2007, 12:41 PM
I'll trade a shiny lileep.

TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 12:47 PM
sorry, I am trading it to someone who got to me last night.

Shadow Chaos
June 19th, 2007, 12:59 PM
So you're no longer trading the Deoxys?

TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 01:15 PM
Well if you guys don't mind a cloned version...maybe, cuz I traded to this kid so he could clone it and trade one back to me so if you don't mind a cloned one then I am trading it still, but idk about an oddish. If you have any good pokemon to offer, perhaps Kyogre or Latias?

Dogod
June 19th, 2007, 01:20 PM
I don't mind cloned. Do you mind me giving you a lileep?

superblaziken
June 19th, 2007, 01:24 PM
i have a lvl 100 shiny lugia lvl 100 shiny raichou shiny alakazam shiny ponyta shiny gengar shiny machamp lvl 93 and like 3 others all shiny

Shadow Chaos
June 19th, 2007, 01:56 PM
So no Oddish? How about Shiny Dustox, Shiny Taillow Shiny Nidoran (male) or a Shiny Ekans...

TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 02:29 PM
If I can clone all of you can get one but Shadowchaos will get the first one.

Shadowchaos I'll take the shiny taillow for it, can you clone the Deoxys for these people? If not thats cool.

Shadow Chaos
June 19th, 2007, 02:36 PM
I would gladly trade the Shiny Taillow for your Deoxys, and I would gladly clone the Deoxys as well, but I can't clone for the life of me sorry...

TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 02:39 PM
Oh it's cool. then I'll just trade you the deoxys as soon as this kid gives it back to me, sorry I traded it to him at one and he is gonna clone it as soon as his ds is charged or whatever and now he is offline

Shadow Chaos
June 19th, 2007, 02:50 PM
No problem, I too have to wait as apparently I forgot I Pal Parked some Pokeys yesterday (today around midnight) and now I have to wait for the 24 hour cycle to pass. If you find someone to trade before my time is complete, I'll have no problem with that.

TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 03:02 PM
Do you have to pal Park tailow?
I can wait

Shadow Chaos
June 19th, 2007, 04:06 PM
Yes, since I caught it in my Emerald. It's my second shiny in the game. Thanks for your patience.

TellMeBoutIt716
June 19th, 2007, 04:40 PM
Yeah, I mean I am making you wait, wether you made me wait or not you would've had to wait...if that makes sence. haha.

Shadow Chaos
June 20th, 2007, 07:49 AM
No problem!! Whenever you can. By the way, I heard about what happened to the Deoxys... If you get it back, Let me know the OT and ID. Thanks again.

TellMeBoutIt716
June 20th, 2007, 09:20 AM
How'd you hear about it?? I am super pissed about it also

Shadow Chaos
June 20th, 2007, 09:25 AM
How'd you hear about it?? I am super pissed about it also

I heard it from this post:

So yesterday I told tellmeboutit716 that I would clone his deoxys. I had never done it before though and thought it looked easy enough but the trade went through. I've offered to compensate him if I can't get it back but I was wondering if anyone could clone him one and send it to him. I do know how to clone off emerald so if you want an hm or a regi just let me know.

I feel really bad about this so yeah.. any help would be appreciated.

From: seantified

TellMeBoutIt716
June 20th, 2007, 09:33 AM
Oh, I can't beleive it. i wonder what he got for the Deoxys.