Go Back   The PokéCommunity Forums > Blogs > The Hikamaru Blog

Notices
For all updates, view the main page.



The Hikamaru Blog
a PC blog by Hikamaru

I'm Nichole, 22-year-old Australian who loves cute things, music and of course Pokemon.
Been a member of this proud community for around three years now, I may be old but I'm friendly.
I'm an active regular at the PC Battle Server so do pop by and I'll be sure to say hi to you.
I've been a blue (then green, and now blue again) community supporter since October 2012.
I also love to meet new friends here, so don't hesitate to chat with me.
I promise not a single Oshawott was harmed when I made this blog. Enjoy it when you can!


Send me a VM | My Tumblr page | PC Battle Server | Member Encyclopedia

Rate this Entry

I just got upgraded.

Posted October 26th, 2012 at 03:30 PM by Hikamaru

OK, so this I wasn't expecting.

I got a surprise PM from Steve (Rukario) and it looks like someone gave me a gift card. I immediately accepted it and got upgraded to a Tier 5 Supporter.

So yeah, I keep all the perks I had as a Tier 4 but I now get a shiny new email of my own and I even got a new emblem to add to my collection.

I can't believe I've only been Tier 4 for close to 4 weeks and now something mysteriously comes out of the blue and takes me up a notch.

Even though I'm now a Tier 5, do you still love my cuteness? I know Gunnerpow7 said Tier 4 is the "best" but I can show him how well Tier 5 does, especially given I'm now in the same tier as several staff.

No matter what tier I am, I'm still that cute Oshawott you all love.
Posted inUncategorized
Views 1298 Comments 15
« Prev     Main     Next »
Total Comments 15

Comments

  1. Old Comment
    shenanigans's Avatar
    omfg I thought you were gonna say you'd been asked to be a mod for a minute there, haha. Congrats on your new tier! Who donated for you?
    Posted October 26th, 2012 at 03:32 PM by shenanigans shenanigans is offline
  2. Old Comment
    Hikamaru's Avatar
    Quote:
    Originally Posted by Razor Leaf View Comment
    omfg I thought you were gonna say you'd been asked to be a mod for a minute there, haha. Congrats on your new tier! Who donated for you?
    That still remains a mystery.

    However, when I initially got Tier 4, BinaryPeaches thought I was a mod at first.
    Posted October 26th, 2012 at 03:41 PM by Hikamaru Hikamaru is offline
  3. Old Comment
    Clacla's Avatar
    Congrats, I know who donated, btw.
    Posted October 26th, 2012 at 03:43 PM by Clacla Clacla is offline
  4. Old Comment
    Hikamaru's Avatar
    Quote:
    Originally Posted by Clacla View Comment
    Congrats, I know who donated, btw.
    Yes, PEDRO12... only found that out when I checked the donators list.
    Posted October 26th, 2012 at 03:59 PM by Hikamaru Hikamaru is offline
  5. Old Comment
    Echidna's Avatar
    Grats hun! :3
    Oh ffs filler filler GAH
    Posted October 26th, 2012 at 04:01 PM by Echidna Echidna is offline
  6. Old Comment
    Harley Quinn's Avatar
    tier 4 is the best tier though
    you're missing out girl
    Posted October 26th, 2012 at 04:18 PM by Harley Quinn Harley Quinn is offline
  7. Old Comment
    Gleam Noiyam's Avatar
    Congrats on becoming donator 5~. I don't know what tier is the best yet. I'm happy with what tier I'm in rn.
    Posted October 26th, 2012 at 04:28 PM by Gleam Noiyam Gleam Noiyam is offline
  8. Old Comment
    gunnerpow7's Avatar
    oh god why did you mention me... there are too many tier 5 imo... thats why tier 4 is special... :D
    Posted October 26th, 2012 at 04:31 PM by gunnerpow7 gunnerpow7 is offline
  9. Old Comment
    Hikamaru's Avatar
    To all the Tier 4 Supporters who liked me better as a Tier 4:

    I did not abandon your club, it's just that someone thought I should go up a level. I'm still the same old Hikari you love. No matter what tier, I will always be your friend.
    Posted October 26th, 2012 at 04:40 PM by Hikamaru Hikamaru is offline
  10. Old Comment
    Ralaia's Avatar
    Hahaha congrats! \o/ from a Normal Member to Teir4 to Teir5 Wow! :D
    you are all wrong Teir 4 isn't best, it's being normal ;) kthanxbai
    Posted October 26th, 2012 at 06:11 PM by Ralaia Ralaia is offline
  11. Old Comment
    Hikamaru's Avatar
    Quote:
    Originally Posted by Ralaia View Comment
    Hahaha congrats! \o/ from a Normal Member to Teir4 to Teir5 Wow! :D
    you are all wrong Teir 4 isn't best, it's being normal kthanxbai
    Yeah, and I had the same usertitle up at the time of both my supporter promotions, what are the odds in that?

    I spent 18 months with the plain non-colored name, then almost 4 weeks as a Tier 4 Supporter and now this happens.

    I guess my friends want to see me become a mod next, now that would be epic.
    Posted October 26th, 2012 at 06:28 PM by Hikamaru Hikamaru is offline
  12. Old Comment
    Congrats =)

    I like your blog style btw very pretty.
    Posted October 26th, 2012 at 07:48 PM by Shiny Celebi Shiny Celebi is offline
  13. Old Comment
    Hikamaru's Avatar
    Quote:
    Originally Posted by Shiny Celebi View Comment
    Congrats =)

    I like your blog style btw very pretty.
    Thanks, it's the same as my profile style.
    Posted October 26th, 2012 at 07:59 PM by Hikamaru Hikamaru is offline
  14. Old Comment
    Echidna's Avatar
    I find it funny people think T4 is best because I'm launching Project Eliminate Tier 4.
    And no I am not joking :/
    Posted October 26th, 2012 at 08:39 PM by Echidna Echidna is offline
  15. Old Comment
    Tyrantrum's Avatar
    Congratulations! Welcome to the tier 5 ranks. ;D
    Posted October 26th, 2012 at 11:30 PM by Tyrantrum Tyrantrum is offline
 

All times are UTC -8. The time now is 05:52 PM.