Go Back   The PokéCommunity Forums > Blogs > Raiden's Revengeance

Notices
For all updates, view the main page.



Derozio's Blog. An utterly boring awesome place.



It is time for Jack to let 'er rip!

Rate this Entry

a letter to some people

Posted June 19th, 2013 at 10:54 AM by derozio

Hey-o, people. It is that stupid crazy guy with his nonsensical blog entries again! I needed to say something to a few of my fellow comrades that I couldn't do before so Imma do it right here right now. =p

To Abnegation,
An inspiration. You were, are and will always be one to me. If it weren't for you, I'd still be a long ways off from where I stand right now. You think you have been strict to me when it comes to critique, right? You wrote that in the staff forums once. But I never saw them that way - you being unnecessarily harsh to me, I mean. What you did was always for my betterment. And I really appreciate that. Your long-ass posts were always something that I looked forward to. I'm a sucker when it comes to well-written tl;drs, to be honest. Go ask Jo. :p Anyway, if it weren't for you, I'd probably have left PC quite a while ago. You're one of the people who make me come back. You might not see me as close a friend as I do but I DON'T CARE WHATEVESS. You'll always be one of the most precious friends I ever made on this forum. Oh, and yeah, and you're really cool. I look up to you as a person. You're someone who I wish I were more like.

To Mr Cat Dawg,
We never had much interaction outside of a few times in the staff DCC, I think, but you're a cool guy. You get along with others quite well - wonder what kept it from being like that between the two of us? I tried talking to you once by commenting on your "Plank" theme, if I'm not wrong lmao but you never answered. Or I just don't remember anything. Ehh, whatever. What you said in the letters thread was totally true, btw. I accept it. I'll do things better next time. Even if I don't end up being a part of staff again when I'm back, I'll try my best to keep your advice in mind and be a better member. :]

To Twilightblade,
Well, sister, you're precious. You're just someone who I wanna hug so goddamn hard. And not just because you're cute and I'm a creep, lol. I just feel a sort of warmth when I talk to you. As if you were my real sister. Someone whom I've known for longer than I actually have. I really, really wish to meet you someday. <3;
Though that's not all I've got to say about you, naah, there's more - I look up to your ability to juggle SO much stuff. You're one of the most approachable and hard-working staff around here even though you've got so much stuff to do in real life. I wish I had that sort of an ability. Or even the ability to not procrastinate and just study like hell when I'm supposed to. :< Anyway, don't let your gallery die, onee-san. I'd like to see you prosper and witness how much you've improved when it comes to graphics when I return next year.

To Mister Yutohru,
**** this is awkward. Well, remember when I said I found you really intimidating? In my intro thread? Yeah? And then remember how I started being a little too friendly with you after a while? Umm, well, the thing is that...you were someone who I always thought were one of those cool users who seemed utterly unapproachable. Idk why but you just didn't seem like the type who'd talk much with a person like me. But your posts were always interesting and I loved how straightforward you always were around the forums. I wanted to know you more. But you were "unapproachable", like I mentioned earlier. Then I got promoted. And you started dropping VMs and chatting with me over skype. I finally had the chance to become friends with and get to know someone whom I previously considered unapproachable. So I tried to talk. A lot. I wasn't aware that you're the kind who doesn't talk much. Or it might just me that I spewed uninteresting stuff all the time - **** that bored you. :p But whatever, I just didn't want to lose the chance to know one of the "cool guys" who always seemed interesting to me. And that explains my actions. Well, I know I could've handled stuff better back then and, as a result, might not have come off as a person 'desperate for attention' (I swear that wasn't my intention, lol) or 'licking hstaff's butt' (neither was this ><), if that's how it seemed like back then, but I didn't. And I can't change the past. What I ask of you, however, is to let the past be past. I don't wish for there to be any awkwardness between us. I don't know if you even remember all this stuff or you've forgotten about it. But I just wanted to let it all out before I took my leave from this place. Oh, and you don't need to feel bad about the style thingy, okay? Just sayin!

I've got some more people I wanna write letters to. But I'll do it in the next blog entries. This is it for now, I guess.

Oh, and yeah, my theme >>>>> your themes.
Posted inUncategorized
Views 531 Comments 7
« Prev     Main     Next »
Total Comments 7

Comments

  1. Old Comment
    Sheep's Avatar
    Derooo you're so sweet. n~n
    Posted June 19th, 2013 at 12:28 PM by Sheep Sheep is online now
  2. Old Comment
    Harley Quinn's Avatar
    i take offense to the last sentence
    Posted June 19th, 2013 at 12:51 PM by Harley Quinn Harley Quinn is offline
  3. Old Comment
    Regeneration's Avatar
    bye dero!
    ..wait you're not gone yet?
    Posted June 19th, 2013 at 02:07 PM by Regeneration Regeneration is offline
  4. Old Comment
    Fairy's Avatar
    I second Cirno. Dero this was sweet :]
    Posted June 19th, 2013 at 04:41 PM by Fairy Fairy is offline
  5. Old Comment
    derozio's Avatar
    @merv - nope. classes start in July. :p

    @Janna & Jo - hhey wow I never noticed both your names start from J lol. Anyway, thank you. <3;

    @Harlequinnnn - but dat izz da truth, man.
    Posted June 19th, 2013 at 06:53 PM by derozio derozio is offline
  6. Old Comment
    TwilightBlade's Avatar
    God bless your face - I wanna hug you so badly. ;~;
    Posted June 19th, 2013 at 07:59 PM by TwilightBlade TwilightBlade is offline
  7. Old Comment
    derozio's Avatar
    Same here, sis, same here! <3;
    Posted June 20th, 2013 at 09:15 AM by derozio derozio is offline
 

All times are UTC -8. The time now is 12:53 PM.