< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Blogs Blog Entries

Notices

Old

Fastest Rejection Ever

Posted October 3rd, 2013 at 2:55 PM by Rainbow (hlpme?????)
Updated October 3rd, 2013 at 3:01 PM by Rainbow

[3:47:01 PM] PEDRO12: BlahISuck
[3:47:02 PM] PEDRO12: f*** off
[3:47:03 PM] Meganium90: shut up bis
[3:47:04 PM] HackDeoxys: wow
[3:47:10 PM] Meganium90: go study
[3:47:13 PM] PEDRO12: ^
[3:47:14 PM] BlahISuck:
[3:47:27 PM] HackDeoxys: we still <3 you bis
[3:47:31 PM] PEDRO12: never have i seen someone rejected so fast
[3:47:33 PM] PEDRO12: someone blog this
[3:47:35 PM] PEDRO12: omg

later..

...
Rainbow's Avatar
[i][span="text-shadow: 2px 2px 0px #0c7dce; font-weight:bold;"]famous[/span][/i]
Posted inUncategorized
Views 1615 Comments 5 Rainbow is offline
Old

:[

Posted October 3rd, 2013 at 8:29 AM by Sanguine

For those of you who frequent that little corner of PC (you know who you are), I'm gonna miss you. The few months that I've been here have been pretty damn amazing, and I can't tell you how much I've grown to value you guys - logging on every day to Derk's twerking, Gav's beard and my BB :D

****, it's gonna be really hard staying away from here, but it has to done, so :[

I'll be back one day, hopefully not too long from now. I'll look forward to Ante's misuse of caps, Shawn's...
Sanguine's Avatar
Posted inUncategorized
Views 1610 Comments 8 Sanguine is offline
Old

Gunner's Classy Sigs: Dark Fox

Posted October 3rd, 2013 at 7:45 AM by Davepetasprite^2 (Leijon's Wall)

Putting my Braixen/Halloween/Katy Perry sig here for a new theme :P

so you want to play with magic
boy you should know what you're falling for
baby do you dare to do this
cuz i'm comin at ya like a dark horse...


~ Magically Paired to the wicked MidnightShine, the cunning Twihiki_Amias and the sexy Pachy ~

[Fan Clubs & Groups][Battle Server][The Shipping Queen's Diary]
Davepetasprite^2's Avatar
[font=lato][color=#292929][b]the u n d e r g r o u n d[/b][/color][/font]
Posted inUncategorized
Views 388 Comments 0 Davepetasprite^2 is offline
Old

[XY] THEY WENT AND DID THIS OMG (Epic meme time)

Posted October 3rd, 2013 at 7:37 AM by Team Fail (☆ F o l l o w M y L e a d ☆)

Saw this on Facebook today and I almost lost it.

Spoiler:


yes
slightly bonetrousled
Posted inUncategorized
Views 517 Comments 3 Team Fail is offline
Old

Double header?

Posted October 3rd, 2013 at 6:44 AM by Kirozane (Soaring the Night)

A lot of people missed Wreck it Ralph
So
I am going to doublehead it with rise of the guardians today.

So.... at noon mountain time (wanna say -6 UTC?) I will be streaming Rise of the guardians
And then after
Doing Wreck it Ralph again
So yeah
Be there... if possible

Stream: http://www.livestream.com/tigerfoxgaming
Kirozane's Avatar
Frolic and fun~
Posted inUncategorized
Views 525 Comments 0 Kirozane is offline

  All times are GMT -8. The time now is 2:18 AM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top