Go Back   The PokéCommunity Forums > Blogs
Reload this Page Blog Entries

For all updates, view the main page.


Confession of the Day #2

Posted 22 Hours Ago at 6:05 AM by Achromatic (Is there life on Mars?)

This is just a mini one.

So, as a kid my dad would gamble. He didn't have an addiction or anything, it was just a hobby. However, my mum didn't like this (rightly so, I don't recall him ever winning anything haha) and she'd often say "he's down the betting shop gambling all the money away again." or something like that.

Now, flash forward a little bit and we're at this party for this kid that I don't even like (but my mum is friends with his mum so meh) and...
Achromatic's Avatar
Views 118 Comments 5 Achromatic is offline

Confession of the Day #1

Posted 5 Days Ago at 8:38 AM by Achromatic (Is there life on Mars?)
Updated 5 Days Ago at 9:40 AM by Achromatic
Tags confession

Here is a little mini series that I'm gonna do whenever I feel like

As a young kid I used to eat weird things. Like... really weird things.

It started with my obsession for Dinosaurs. I loved them so much, as most kids do. Except I knew a damn lot about them (most of which I've forgotten of course), more so than most kids my age. I was so into them and thought they were the greatest thing ever. And I mean c'mon, they kinda are. I wanted to be an palaeontologist...
Achromatic's Avatar
Views 168 Comments 4 Achromatic is offline

All times are UTC -8. The time now is 4:49 AM.