Go Back   The PokéCommunity Forums > Zetta-Chan
Reload this Page Conversation Between Zetta-Chan and Dukey

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Zetta-Chan and Dukey
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 177
  1. Dukey
    January 29th, 2009 12:01 PM
    Dukey

    Yeah, it does a bit I guess. But yeah that was a pretty cool layout.

  2. Zetta-Chan
    January 29th, 2009 5:35 AM
    Zetta-Chan

    Your new color layout looks like BeachBoy's old one. =/
    But I loved that lay out.

  3. Dukey
    January 28th, 2009 12:05 PM
    Dukey

    Lol. I envy you so much

  4. Zetta-Chan
    January 28th, 2009 11:58 AM
    Zetta-Chan

    Eating a meatball sub. xD

  5. Dukey
    January 28th, 2009 11:54 AM
    Dukey

    Counting down the hellish minutes before I have to go back to school =/ [1st Day Back]
    You?

  6. Zetta-Chan
    January 28th, 2009 11:53 AM
    Zetta-Chan

    Whatcha doing?

  7. Dukey
    January 28th, 2009 11:50 AM
    Dukey

    Ohai there Cody

  8. Zetta-Chan
    January 28th, 2009 8:39 AM
    Zetta-Chan

    Sup Sam :D

  9. Dukey
    January 14th, 2009 8:40 PM
    Dukey

    Lol. I'd never leave PC. But I hang out in the Dragons Den (The place, for talking about Dragons 1% of the time xD)
    Or just hanging out in the GFX Section.

  10. Zetta-Chan
    January 14th, 2009 6:54 PM
    Zetta-Chan

    I may buy Platinum, I might not.
    I play on and off, usually just doing BT or something.
    But I can't leave PC D:
    I love it :>

  11. Dukey
    January 14th, 2009 6:52 PM
    Dukey

    Mmm. I know what you mean. I dunno if I'll even play 5th Gen, considering the fact that I haven't played it in agggggeeees

  12. Zetta-Chan
    January 14th, 2009 6:50 PM
    Zetta-Chan

    Meh.
    Not really, I'll poke in and out of the S&M section though. Make a team, test it on Shoddy, then leave it.
    Kinda boring, now.

  13. Dukey
    January 14th, 2009 6:48 PM
    Dukey

    Okay then. So do you still play pokemon?

  14. Zetta-Chan
    January 14th, 2009 6:45 PM
    Zetta-Chan

    Yeah.
    It's Beethoven's Symphony No. 5.
    But now I bet I bored you with music talk.
    Lets talk something different...

  15. Dukey
    January 14th, 2009 6:41 PM
    Dukey

    I don't really want to listen to it. I've been downloading too much stuff the last few days, I gotta cut back a fair bit.


All times are GMT -8. The time now is 4:55 PM.