< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Ash Conversation Between Ash and derozio


Conversation Between Ash and derozio
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 566
  1. Ash
    October 29th, 2013 2:50 PM
    ehhh. just a rebuttal i guess. thought it was edging towards being off-topic so i deleted it.
  2. derozio
    October 29th, 2013 2:18 PM
    Now I'm curious as to what the post said before you converted it into a pile of nothing but 'aaasdf'. ;____;
  3. Ash
    June 23rd, 2013 7:04 AM
    ty! though most of the credit obviously goes to the artist. Such gorgeous art ahhhh. <3
  4. derozio
    June 23rd, 2013 3:28 AM
    Current theme is awesomesauce. :)
  5. Ash
    March 18th, 2013 12:40 PM
    its okay ilu anyways derodero
  6. derozio
    March 18th, 2013 11:59 AM
    ya I'm so silly ;____;
  7. Ash
    March 18th, 2013 11:58 AM
    no that would be dumb.
  8. derozio
    March 18th, 2013 11:57 AM
    lmfao. Sorry. I thought you, like, skipped it because you just didn't want to watch half of it. lol
  9. Ash
    March 18th, 2013 11:45 AM
    tl;Dr dero. you Completely misread me when I said I didn't other with the pre-timeskip stuff. I didn't because I already read/watched once before before I dropped it for a few years.
  10. derozio
    March 18th, 2013 10:21 AM

    My post was quite ambiguous, was it not? It wasn't aimed at you, to be honest. If it was, I'd have written your name instead of 'people' in there. Though I do agree that it was my bad. The post itself was weirdly worded.

    It just reminded me of many people I saw over the interwebz who were crying "omg OP too longgg!!11!" while they had no qualms about watching/following Naruto from the very beginning and I thought out aloud on the topic (like I do quite a lot of times. This post comes to mind). Plus, you said that you, pretty much, skipped the whole first part of Naruto just because you "couldn't be bothered". It would be stupid of me if I were to say "heyy One Piece = Naruto in number of chapterzz you're a hypocrite, Tara" after that sentence. Since you, you know, skipped half of it. A manga/anime you were familiar with. I know you wouldn't think of reading/watching a manga/anime which is unknown to you if you couldn't be bothered to read/watch half of Naruto. Hope that makes sense! ;p
  11. derozio
    March 11th, 2013 10:10 AM
    haha, i was gonna hand it out if you didn't already have it. maybe you should have two of them. just to emphasize it a bit more, y'know.

    but logging into the mod cp is too much effort. o3o;
  12. Ash
    March 11th, 2013 10:07 AM
    psh i was one of the first people to receive that emblem. ;D
  13. derozio
    March 11th, 2013 10:06 AM
    so tl;drs for you comprise of three four lines? lol tara, you deserve a "too much effort" emblem. XD;
  14. Ash
    March 11th, 2013 10:04 AM
    I was going to go back and show you some of your tl;drs but that was too much effort. But you're thinking really long posts as tl;dr's when honestly I am thinking like... three/four lines. xD;
  15. derozio
    March 11th, 2013 10:02 AM
    Haha, yeah, you got a point there. Short and sweet posts are always the best. <3 Though I don't mind reading really lengthy tl;drs as long as they've been written in a way that interests me. Although that's rare. :x And lol, that makes me sad. I don't really remember typing many tl;drs apart from the one I did in the MoTY, to be quite honest. :p

  All times are GMT -8. The time now is 9:41 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top