Go Back   The PokéCommunity Forums > Ragnar Lothbrok
Reload this Page Conversation Between Ragnar Lothbrok and Kura

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Ragnar Lothbrok and Kura
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 30
  1. Kura
    January 23rd, 2013 4:17 PM
    Kura

    D:

  2. Ragnar Lothbrok
    January 23rd, 2013 11:24 AM
    Ragnar Lothbrok

    You in 6 years

  3. Kura
    January 7th, 2013 3:08 PM
    Kura

    I have skype.. >_> I thought you were trying to imply something with like.. msn-skype merging shenanigans..

  4. Ragnar Lothbrok
    January 7th, 2013 3:06 PM
    Ragnar Lothbrok

    Nuuu, you have to add ma Skype name and you have to have Skype for that :3

    That's my MSN email but I can't use that anymore...

  5. Kura
    January 7th, 2013 3:05 PM
    Kura

    "[email protected]: No contacts found"

    .. Um.. you be trollin?

  6. Kura
    January 7th, 2013 3:04 PM
    Kura

    wait what? so adding you on MSN didn't work? :c wtf..

  7. Ragnar Lothbrok
    January 7th, 2013 3:02 PM
    Ragnar Lothbrok

    Ya, you can only add me on Skype xD

  8. Kura
    January 7th, 2013 2:53 PM
    Kura

    Added you now that I am home! Wooo~~~

  9. Ragnar Lothbrok
    December 30th, 2012 9:35 AM
    Ragnar Lothbrok

    I used to be like that, was gonna play a game, thought about it and naaaaaa. Eventually I get round to it, though.

  10. Kura
    December 30th, 2012 8:33 AM
    Kura

    Yeah! Just I always procrastinate and then never get around to playing it! Oh well, I will force myself sometime soon hehehe :3

  11. Ragnar Lothbrok
    December 30th, 2012 8:30 AM
    Ragnar Lothbrok

    You should really enjoy Persona 4 based on the games you have, it's been getting increasingly popular and I should really give it a try. :3

  12. Kura
    December 30th, 2012 7:36 AM
    Kura

    Nah, just gotta actually pick it up and finish it. Have Tales of the Abyss, Golden Sun DD, and Persona 4 to start. Ace Attorney investigations too.. haha

  13. Ragnar Lothbrok
    December 30th, 2012 5:32 AM
    Ragnar Lothbrok

    I've gone back to play Black, doing a monotype challenge, if you know what that is? I guess it's in the name really.

    Anything you're struggling with?

  14. Kura
    December 30th, 2012 5:14 AM
    Kura

    Yeah I do! I have so many games I need to finish though hahaha! Especially DS games.

  15. Ragnar Lothbrok
    December 29th, 2012 2:43 PM
    Ragnar Lothbrok

    Ya, hence the long delays. A bit of Minecraft and some Battlefield. Do you play games occasionally?


All times are GMT -8. The time now is 5:03 AM.