The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > PiroMunkie
Reload this Page Conversation Between PiroMunkie and Thomas
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between PiroMunkie and Thomas
Showing Visitor Messages 1 to 13 of 13
  1. PiroMunkie
    June 29th, 2009 11:43 AM
    PiroMunkie
    Oh, haha! I just woke up. Gimme a break. XD
  2. Thomas
    June 29th, 2009 11:40 AM
    Thomas
    dude, that what I meant by my last VM...that was me that posted the first name change...So I basically stole it from myself!!
  3. PiroMunkie
    June 29th, 2009 11:36 AM
    PiroMunkie
    I was talking about in the Name-Change thread, you posted right after that one guy for the name. XD
  4. Thomas
    June 29th, 2009 10:20 AM
    Thomas
    Truthfully not really lol, like a year or so after the new PC started, so it was a while. lol I was gonna change my name back to Thomas-san, but then I remember I was the one that registered the "Thoams" username way back when
  5. PiroMunkie
    June 28th, 2009 8:01 PM
    PiroMunkie
    You got to that Thomas name fast, didn't you? Haha.
  6. PiroMunkie
    March 12th, 2009 10:34 AM
    PiroMunkie
    Yeah, I know right? I lurk here occasionally, but I really don't have any urge to be that active here at the moment.
  7. Thomas
    March 11th, 2009 11:39 AM
    Thomas
    I've been like so obsessed with like Twitter and DailyBooth I haven't visited PC in weeks. Its really hard to make time for all your social networks when you are a member of like a thousand of them.
  8. PiroMunkie
    January 29th, 2009 2:12 PM
    PiroMunkie
    I love it. I found your YouTube video of that N.A.S.A. song and I'm addicted. I downloaded the entire album and I cannot stop listening to it.
  9. Thomas
    January 29th, 2009 12:49 PM
    Thomas
    Thanks, lol, I've been kinda neglecting it lately with school starting back up again an all.
  10. PiroMunkie
    January 29th, 2009 7:44 AM
    PiroMunkie
    amphros23 rings a slight bell. Oh well, it does not matter. How have you been? I enjoyed your blogspot. Very good music choices, I must say.
  11. Thomas
    January 29th, 2009 4:41 AM
    Thomas
    Well I did change my name before you got to read that message. lol I used to be amphros23 and Thomas-san
  12. PiroMunkie
    January 28th, 2009 7:18 PM
    PiroMunkie
    I feel awful that I cannot remember as many people as I assumed I would. I may remember you...may.
  13. Thomas
    December 20th, 2008 6:16 PM
    Thomas
    Hey Ryan, you probably don't remember me, but I thought I would drop by and say hey....

All times are GMT -8. The time now is 1:28 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.