< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Poke_a_Dialga! Conversation Between Poke_a_Dialga! and countryemo

Notices

Conversation Between Poke_a_Dialga! and countryemo
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 48
  1. countryemo
    February 2nd, 2011 1:14 PM
    countryemo
    haha that would be nice xD
    scarf posted
  2. Poke_a_Dialga!
    February 1st, 2011 10:55 PM
    Poke_a_Dialga!
    Before I got to the 100th posts, the 50th post will say: Last edited Today, 11:39am, Reason: Your 50 astonishing posts has automatically being merged.
  3. countryemo
    February 1st, 2011 9:55 PM
    countryemo
    lmao that would be funny
  4. Poke_a_Dialga!
    February 1st, 2011 9:41 PM
    Poke_a_Dialga!
    It's up to u
    I don't mind though (UNLESS I GOT A HUNDRED POSTS IN A ROW XDDDD)
  5. countryemo
    February 1st, 2011 9:17 PM
    countryemo
    haha 4 post in a row :D
    i could post
  6. countryemo
    January 31st, 2011 7:19 PM
    countryemo
    oh yeah
    also the body a lil
  7. Poke_a_Dialga!
    January 31st, 2011 6:23 PM
    Poke_a_Dialga!
    Hint: The wings =v=
  8. countryemo
    January 31st, 2011 2:43 PM
    countryemo
    i saw it
    it looks good. there sometihng wrong. i cant remember why though
  9. Poke_a_Dialga!
    January 31st, 2011 6:41 AM
    Poke_a_Dialga!
    I think u can see it now
  10. countryemo
    January 31st, 2011 4:43 AM
    countryemo
    haa...attach it? =O
  11. Poke_a_Dialga!
    January 30th, 2011 6:48 PM
    Poke_a_Dialga!
    I dunno @@
    it seems others can see it and it works fine in imageshack.
    I can't see it either :\
  12. countryemo
    January 30th, 2011 10:01 AM
    countryemo
    Funary image broken?
    well i dont got the skill haha
  13. Poke_a_Dialga!
    January 30th, 2011 9:53 AM
    Poke_a_Dialga!
    neh... it won't take u that long XDDD
    I got a little bored on spriting pokemon and just wanna try something out and tadah XDDD
  14. countryemo
    January 30th, 2011 9:50 AM
    countryemo
    it wouldbe took my a year? or more. xDD
  15. Poke_a_Dialga!
    January 30th, 2011 9:45 AM
    Poke_a_Dialga!
    it took me the whole afternoon just for the head and neck =v=
    and the hand took like an hour to finish
    It's really hard XD

  All times are GMT -8. The time now is 4:56 AM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top