Go Back   The PokéCommunity Forums > Sanctuary

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Sanctuary and Eucliffe
Showing Visitor Messages 21 to 26 of 26
  1. Eucliffe
    March 16th, 2009 12:01 PM
    Eucliffe
    Well, it WAS ages ago... But just talking about it has gotten me to begin playing again XD And so far, I'm pretty much pwning (Ticah and Lila ftw <3). I have yet to get Millisar, though I am getting there. And it made me realize how some of the characters were similar to some of the characters in Riviera XD

    And I agree. Swordcraft Story 2 wasn't as enjoyable (Lin wasn't even that pretty compared to the girls from Twin Age >.>). I like renaming pretty much anything, so... XD

    Luminous Arc sounds like Final Fantasy, boss battle-wise. Unless you're using cheats or you've pretty much battled in whatever battles you took part in, you're likely to fall to a boss XD But I'll look into it; I need to get the American edition of Platinum first (since I'm kinda low on money). It'll be a lot easier playing it and actually understanding what they're saying, since I own an original copy and all.
  2. Sanctuary
    March 14th, 2009 10:38 PM
    Sanctuary
    Uwah, you didn't see it?! Shame, it was really adorable, since you see the little Millisar hug.. and he blushes! <3 Yeah, oh well indeed. xD

    Oh yeah, I played that as well! I didn't find it as enjoyable as Twin Age though, since I just preferred the characters a lot more. ;D Ah, I loved that half-yokai creature as well! Wasn't that the one that had little horns coming out of his head? :D Naww, I left him with his original name, but he was still adorable. <3

    Luminous Arc is really good, but it's annoying sometimes since the boss battles get difficult and you gotta train before going into the next section (which I never bother to do. xD) But it's a good game, you should try it. n_n
  3. Eucliffe
    March 14th, 2009 08:33 AM
    Eucliffe
    XD

    Does he really? Aw, I don't think I got to see that D= Oh well, though XD

    I played Summon Night: Sword Story 2, I believe. 'Cause of the cute half-yokai creature named Arno (of course, I renamed it though). And I probably tried Sword Story 1, but that's all I can think of XD

    I've wanted to try Luminous Arc. It sounds good, but... Idk XD
  4. Sanctuary
    March 14th, 2009 05:46 AM
    Sanctuary
    Yep, it must've been a while ago, since I haven't been on for like.. a month. XD

    Yay~! Oh same! Through my first play through the game, I had the ending with Millisar and Reiha. Yeah, that was an adorable scene! I also like the part where you are going to fight the 5-headed dragon monster and then Millisar hugs Reiha. <3

    YES! I am a major fan of the games that ATLUS releases. I also love Luminous Arc since it has similar art to the Summon Night game. n_n

    Have you played any other Summon Night games?
  5. Eucliffe
    March 12th, 2009 11:38 AM
    Eucliffe
    That's OK XD I did send it a while back, but it doesn't matter now, does it?

    Ha, I felt the same way XD And I remembered during Reiha's storyline in one of the night convos... At some point picking Millisar to talk to and saying the right thing really boosts his trust for you and whatnot. So I've come to really like the pair XD

    But the art for the newest Summon Night game (which is Twin Age, unless another one has recently been released XD) is beautiful. Atlus/Sting make such beautiful graphics <3
  6. Sanctuary
    March 12th, 2009 04:43 AM
    Sanctuary
    Hallo!
    Well, uhmm.. I guess I'll start with that thank you for the rep! It might've been a while ago, I'm not sure, since I don't go on PC all that often.

    And..
    OMG YAY A MILLISAR x REIHA FAN. <3
    YOU have good taste also. Who doesn't just fall in love with them. As soon as I saw Millisar's art, I just fell in love with that character. And Reiha & Millisar are adorable together. x3

    I'll stop rambling now. XD
    <3

All times are UTC -8. The time now is 02:15 PM.