The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Sanctuary
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices

Conversation Between Sanctuary and Ayano Katagiri
Showing Visitor Messages 51 to 60 of 115
  1. Sanctuary
    March 17th, 2009 12:02 AM
    Sanctuary
    No, Kagu, I'd say that's incorrect, as unboring rounding off to boring would not be a synonym now! XD Wait.. what's the word for "unboring" then?! Damn english. XD
    It's only 2GB more. ;D And plus, I have my sister downloading stuff as well so it's gone much quicker~ haha. Yeah, same with mine, but they'd know my sister would complain so looks like no restricting for me! YAYY~ XD But that's sorta an asian parent thing; they'd do anything to make you study hard and get good grades~
    Oh yeah, that was what put me off Bleach as well, since it's a whole bunch of episodes now. ;_; Another problem is once you start downloading, you can't help but want to download the next one, then the next! XD That was the problem with me, the stupid cliffhangers at the end, and I had to know so I kept downloading.
    Hehe, SCHOOL IN ACTION. That sounds awesome. 8D Well, I guess that makes sense as well, that's probably what our school does as well, but I'm not a house representative so I don't have to do it. ^_^

    Yep, I agree with you. I'm hoping I'll do better. ;D YEP ENGINEERING~! Surprising, hay? Hahaha, don't drop your perfect plans Kagu! Engineering is really fun, we're making 'wrestling' robot although I barely help since they never invite me to do anything. ;_; But I've got my best guy friend there, so I'm a-okay~
    KAGU IS MORE SUPERHUMAN THAN MEE. I'M GLAD YOU AGREE WITH ME. 8D Yeah, same, it'd be awesome to meet you sometime. (although knowing me, I'll get all shy at first and not know what to do or say.. even though we have so much to talk about now.)
    XD, omg, everytime we start talking about something, I find more similarities between us. YAY, somebody who believes in MAYO.

    I think of horses when I hear farm. XD (only because I like horses) HAHAHA, for some reason that's pretty funny/strange. My friend thinks that Kiwis say "Fish n' Chips" strangely. And she won't believe me when I say she's being stereotypical. XD Well, the start of the first week going into the second week, since I have to do 30 hours. I'm gonna be hanging around at the city with some of my friends after I finish community work, so I won't be around much at all I reckon.

    It surely is the imagination world! :D Wait, do you do engineering as a subject?
    We shall never know! (more like I don't know the answer so I'll just pretend like I know the answer~)

    <3 MAY
    p.s. This message is WAY too long, I'm talking too much!

  2. Ayano Katagiri
    March 16th, 2009 10:57 PM
    Ayano Katagiri
    If unboring isn't a word... then it's rounded off to the nearest word = boring. xD
    You have more than me. *ttly jealous* xD I only have 10GB. Haha. My parents would be more than happy to restrict my bandwith to try to get me to study. D:
    I can see some of the appeal in it, but it's just how there's so many episodes to catch up on that really puts me off. ;_;
    Our one was just to show them around the school facilities, we have separate ones for seeing the school in action type of stuff. Ouch, that mustn't have been too fun. xD

    Since it's something you enjoy, it'll be easier to improve on and learn too. :D ENGINEERING? :O *drops plans to do medicine and chooses engineering next year instead* Waah, I don't know why, but I never would have thought you would do engineering~ BUT IT IS!! But Mayo is superhuman so it doesn't apply. ;D OKAY, MAYBE NOT FAIL BUT DO HORRIBLY YES. Definitely ftw. :D Haha, I can imagine us getting along really well in RL then. ^^
    I never do, I just... end up confuzzled. xD OF COURSE! Forever and ever. :3

    I think of sheep when I hear farm. And not in the sheep-stereotype way that NZ gets. xD I see, sounds interesting. Aww... first/second week? But don't you only get a two week holiday??

    Me too~ And here I was thinking that engineering was the imagination world. XD
    Waaait~ which one is it? :o

    Alex <3

  3. Sanctuary
    March 16th, 2009 01:49 AM
    Sanctuary
    Heh, that just shows how.. unboring you are~ BUT UNBORING ISN'T A WORD! XD
    Yeah, that's probably the same reason as me. n_n I think it's 12GB, and it's going at pretty cheap too. My parents don't want me to get anything much larger though, since they don't see why I need so much when I'm 'studying' the majority of my 'computer' time.. Ahem.. XD
    Yeah, BLEACH is definitely my favourite anime, it's really interesting. ;D I guess it's got all the genres I like.. except they don't have shoujo! :'D
    Ohhh. Well, open day isn't that bad! XD My school open day is usually during school hours though, so people can have a look at people whilst working. Although, that's sorta bad cos one time they came in during our Indonesian class and then my teacher made me say stuff in Indonesian.. and I blanked. XD

    Yeah, which is why it somehow doesn't make much sense, although I'm sure I can improve. :) I'm also doing Engineering which I'm enjoying, although I'm like.. the only girl. XD I CAN'T BELIEVE IT'S UNTHINKABLE KAGU. No way, I certainly can fail my tests, cos I'm only human. XD BUT YOU KAGU, YOU ARE..... MY PAIR, WHICH MAKES IT UNTHINKABLE THAT YOU SHOULD FAIL A TEST! Yes, capitalisation ftw. XD Same, the one time I do bad in my test, it all goes.. wrong. Too alike Kagu!
    Definitely agree with you there. Well, you can always go through the test without either believing or not believing in yourself? XD YAY, YOU DO ALL THE BELIEVING FOR ME. 8D

    Yep, farm! (All it's got is chickens though) Community service is like a pre-requisite to be able to graduate school.. something about curriculum council thing. Although I'm glad we do community service since it's fun. ;D I could've chosen something else besides going to a farm.. but I can't go anywhere else since my parents have work. I might not be on as much during the first/second week of my holidays. =_=

    Dittoed! Although I try my best to pay attention. n_n Engineering is a world full of spacing out since I'm sorta not talking to anyone. XD
    MAYBE YOU'RE RIGHT.. or maybe you're WRONG! XD :D

    <3 MAY

  4. Ayano Katagiri
    March 16th, 2009 12:22 AM
    Ayano Katagiri
    Oww... well, I'm glad I'm not then. XD
    I always seem to go over mine nowadays, especially when downloading anime. ^^ How big is your current one?
    Yay. :3 I thought so! I don't watch the series, though maybe I should sometimes.
    It was for our school open day~ I had to help out as a year 13 student guide. o.o

    That happens sometimes, though generally you're meant to be better at the subjects you enjoy. D: YES, yes it is May. I believe in you, so it has to be unthinkable. ;D I do do bad sometimes and then it ends up being horribly bad.
    I know I should, I always end up changing my mind midway through and ignoring my instincts. Yup, it certainly is~ I'll believe for you! XD

    Oooh, farm. :3 Is there any particular reason behind the community service?
    Same here. <3

    I find I've been doing that more, lately in class. :o
    But don't infinite and indefinite mean the same thing? o.O Haha, yeah we are. :D

    Alex <3

  5. Sanctuary
    March 15th, 2009 03:47 AM
    Sanctuary
    No, you're not boring! Or I would've ran away and kicked your ass by now (through the interwebz). XD
    Yeah, I used up all my net bandwidth somehow.. so I want to get a larger bandwidth next time. ;D
    Awesome! Maybe once my net gets back up and running I'll start downloading. n_n Yep, Bleach is centered around Shinigami-ness. XD
    Whaat?! You go to school on Sunday? Why?! That must really suck! :(

    It's weird, the one subject that I've always enjoyed and I'm failing at it. Is it really that unthinkable Kagu? XD It's unthinkable for YOU to do bad in a test! :D
    You totally should trust yourself, just not to the point where you become overconfident. But it's always hard finding that balance, so I end up not believing myself. XD

    Yeh same! I have to do community service, but that's okay, I really enjoy community service.. even though it is working on a farm. lol
    Hope to speak with you during the holidays. <3

    Hahah, that totally describes me, I'm always zoning out.
    I've been known to stare at my desktop for an INFINITE amount of time. XD Haha, we're so alike.. well seemingly in terms of procrastinating. xD

    <3 MAY

  6. Ayano Katagiri
    March 14th, 2009 11:18 PM
    Ayano Katagiri
    Maybe~ But I always thought I was boring. xD
    Aww... get faster broadband if you can. It's no fun on slow internet. D:
    It's great!! You really should~ It's so much stuff mixed into one show. Bleach has shinigami stuff too, doesn't it?
    I feel tired after that. D: Going to school on Sundays is no fun, even if it's being "responsible".

    Noooo!! May can't screw up life. That's.. that's unthinkable! D:
    I don't trust myself. =\ I have a problem with being too overconfident sometimes, and that never comes out well.

    Same here. I can't wait for the term 1 holidays. xD

    Or at more than one point. :D
    I've been known to stare randomly at a page for an indefinite amount of time. Um... yes, I do that too~ ^^

    Aℓєχ <3

  7. Sanctuary
    March 14th, 2009 10:51 PM
    Sanctuary
    Hehe, yeah that's probably the main reason. xD
    Yayyy! Shame that my net is too slow to watch all those Youtube clips you put up~
    Oh, one of the things you blogged about; Soul Eater! I desperately want to watch that! For some reason it really reminds me of BLEACH. xD
    Aww, nooo! Things just keep getting harder and harder..

    I'm HOPING I did fine.. cos if I screwed up this test, I've screwed up my LIFE. (only because I failed another test and it bought my average down by HEAPS.) I hope you did well! :D I TRUST YOUR SKILL. 8D

    Yep, I just really want a break. xD

    Hehe, I guess everyone is inattentive at some point.
    Yeah same, I tend to spend a lot of time online as well like looking up silly things like pictures and Youtube videos. XD
    Yeah, awesome. n__n

    <3 MAY

  8. Ayano Katagiri
    March 14th, 2009 02:59 PM
    Ayano Katagiri
    Hiyaa!! *hugs*

    Yay! :3
    My writing style hasn't really changed much, maybe that's why?
    Will do. ^^ Even if it's on random stuff. xD
    Yeah, it's been quite difficult lately on top of normal work. Like how I have to go to school in an hour... D:

    I'm sure you did fine! I think I messed up my Physics test though... haha, oh well.

    I know, it never ceases to be tiring. xD

    It happens. xD I'm bad at staying attentive on things too.
    I think I still spend too much time online, I might start cutting it down now.
    But I'll come back and reply whenever I can. ^_^

    Alex <3

  9. Sanctuary
    March 14th, 2009 05:56 AM
    Sanctuary
    KAGUUU! :)

    Nope, somebody is reading it. AND THATS ME! XD
    It's in my bookmarks, so I tend to check on it every now and then. Even though I'm not speaking to you it sorta feels like it somehow. It feels nostalgic for some odd reason?!
    Hehe, keep writing Kagu; remember I'm reading it!
    Yeah, same. Year 13 must be even more difficult for you than Year 11/12 is for you. >_>

    Same to you! I haven't been doing to well in Physics.. so hopefully I did well in this test. ;D

    Hehe, yeah, it's always the same ol' thing with school. xD
    I'm feeling the same as you.

    I never tend to reply on Facebook.. actually just like I do here. xD I tend to forget very easily. I'm bad at staying attentive. :D

    <3 MAY

  10. Ayano Katagiri
    March 12th, 2009 08:42 PM
    Ayano Katagiri
    Hey May!! <3

    Omg omg omg. And I thought no one was reading it. xD
    THANK YOU!! <3
    I've been pretty busy lately, so I haven't had much chance to get on MSN either. D:

    Yay! Good luck for your tests and stuff~

    Mmmm... I'm great, just busy and tired from school. x_x
    How about you?? ^^

    I'll be there!! Some time or other~
    ilu lots <3
    Alex~


All times are UTC -8. The time now is 03:20 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.