< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > TIC TAC Conversation Between TIC TAC and whale

Notices

Conversation Between TIC TAC and whale
Showing Visitor Messages 1 to 9 of 9
  1. whale
    November 23rd, 2008 7:48 AM
    whale
    just find the nicknamer and if that dosnt work, then idk haha
  2. TIC TAC
    November 23rd, 2008 1:32 AM
    TIC TAC
    Oh, I see, ty, how do I NN it? I didn't think I can now.
  3. whale
    November 22nd, 2008 4:26 PM
    whale
    Pokemon from Pokesav have there names ending with spaces
    like "PIKACHU "
    and don't worry about it, I'm not going to tell on you or anything, just give him a nickname or something.
  4. TIC TAC
    November 22nd, 2008 4:15 PM
    TIC TAC
    What do you mean change it's legitness? It's legit...
  5. whale
    November 22nd, 2008 4:15 PM
    whale
    Good game man, you did really well.
    Might wanna change blazekins "legitness"

    We should battle again when you improve
  6. whale
    November 22nd, 2008 4:00 PM
    whale
    alright im waiting for ya !
  7. TIC TAC
    November 22nd, 2008 3:57 PM
    TIC TAC
    It's in my Siggy.

    Filler Filler
  8. whale
    November 22nd, 2008 3:54 PM
    whale
    yeah sure whats your FC?
  9. TIC TAC
    November 22nd, 2008 3:48 PM
    TIC TAC
    Hey, wanna battle? If Skywolf doesn't reply then we can!

  All times are GMT -8. The time now is 1:59 PM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top