Go Back   The PokéCommunity Forums > Shvibzik
Reload this Page Conversation Between Shvibzik and Demigod

For all updates, view the main page.

Conversation Between Shvibzik and Demigod
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 31
  1. Shvibzik
    September 24th, 2010 1:11 PM
    Are you still looking for a battle nya?
  2. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:42 AM
    KK bye, thanks for the great match ^ ^
  3. Demigod
    February 11th, 2010 10:40 AM
    ya i use my fathers router too lol anyway see ya ill be back later..
  4. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:33 AM
    Good to know, you scared me for a while And I'm so glad it didn't happen in the middle of the match, if u knew the lots of troubles this thingie gave me?! It isn't even compatible with my router, I have to use my mom's bandwidth internet -.-
  5. Demigod
    February 11th, 2010 10:31 AM
    yeah i was kidding i knew you wouldn't d/c.. god nintendo wifi sucks.
  6. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:30 AM
    the thing is I didn't D/C, I never do that and I hate people who do that, I actually wanted to record the match and put on youtube...I'm sad...
  7. Demigod
    February 11th, 2010 10:29 AM
    lol? you would d/c anyway nice try and good/weird game
  8. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:28 AM
    well you're making up for those criticals now, you have no idea of how low the chances were of you hitting my Glaceon XD
    But GG bro :D
    WTF Communication erro?
  9. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:24 AM
    OMG another critical?! O.O
    That's news for me
  10. Demigod
    February 11th, 2010 10:24 AM
    you had the crits of your life
  11. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:22 AM
    lol, i was try to understand why u sent him and than switched XD
  12. Demigod
    February 11th, 2010 10:13 AM
    wow i missclicked when i sent in latias
  13. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:04 AM
    damn your weather stayed, mine didn't and my luck for the win XDxD
  14. Shvibzik
    February 11th, 2010 10:02 AM
    see what i mean, it gave an error now u.u
  15. Demigod
    February 11th, 2010 9:59 AM
    bwahah i feel you same thing with me

All times are UTC -8. The time now is 11:37 PM.