< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > 月Star Conversation Between 月Star and Sasuke Hinamori

Notices

Conversation Between 月Star and Sasuke Hinamori
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 15
  1. Sasuke Hinamori
    November 10th, 2008 7:49 PM
    Sasuke Hinamori
    same here

    thats cool i havent heard it, it will probably be cool!
  2. 月Star
    November 10th, 2008 7:48 PM
    月Star
    haha. the games are amazing. the anime, not so much. I could live without it.
    Yeah, The Melancholy of Haruhi Suzumiya is incredible, but its a shame there are only a few episodes. I heard they are making a season two...
  3. Sasuke Hinamori
    November 10th, 2008 7:42 PM
    Sasuke Hinamori
    yup lol i just like games too
    lol thats cool
    i like haruhi suzumiya but i hardly ever watch i only got to the 13th ep
  4. 月Star
    November 9th, 2008 3:50 PM
    月Star
    haha, really? I don't watch Pokemon either. xD
    I just like the games...
    wow. you like basically everything I enjoy :D
    Naruto, Death Note, Inuyasha, Shugo Chara, The Prince of Tennis, Cardcaptor Sakura, The Melancholy of Haruhi Suzumiya, and a little bit of Bleach ;D
  5. Sasuke Hinamori
    November 9th, 2008 2:25 PM
    Sasuke Hinamori
    oppsy my mistake lol
    nope i dont watch pokemon
    Shugo chara-vampire knight-card capotor sakura-naruto-bleach-death note-inuyasha-hamtaro-prience of tennis-nor-theres more but i cant remenber all here names
    what about you?
  6. 月Star
    November 9th, 2008 9:56 AM
    月Star
    I meant, like what anime do you watch?
    Obviously Pokemon, hahaha...
    but what else?
  7. Sasuke Hinamori
    November 9th, 2008 2:14 AM
    Sasuke Hinamori
    *shrugs* I like all kind of anime i guess, there are afew i dont like but i like all kinds, what kind do you like?
  8. 月Star
    November 8th, 2008 12:40 PM
    月Star
    really? I finished writing some essay yesterday.
    It was pretty boring.
    So what kind of anime do you like?
  9. Sasuke Hinamori
    November 7th, 2008 7:20 PM
    Sasuke Hinamori
    well its good to hear your okay, i hope you get more sleep though.
    i havent gotten enough sleep and i barely finished my home work for the weekend(math and history)
  10. 月Star
    November 6th, 2008 7:49 PM
    月Star
    i've been okay, i guess.
    too much school, work, and not enough sleep.
  11. Sasuke Hinamori
    November 5th, 2008 3:17 PM
    Sasuke Hinamori
    lol
    ive been good, how about you?
  12. 月Star
    November 4th, 2008 7:12 PM
    月Star
    I did a lot. Maybe too much xD
    Eh, but it feels so long ago already. oh well
    so how've you been?
  13. Sasuke Hinamori
    November 1st, 2008 7:13 PM
    Sasuke Hinamori
    Thats good to hear
    What did you do?
  14. 月Star
    November 1st, 2008 12:02 PM
    月Star
    Thank you so muchhh :3
    yesterday was amazing.
  15. Sasuke Hinamori
    October 31st, 2008 8:53 PM
    Sasuke Hinamori
    have a great birthday star

  All times are GMT -8. The time now is 4:40 AM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top