Go Back   The PokéCommunity Forums > Ausaudriel
Reload this Page Conversation Between Ausaudriel and Forever

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Ausaudriel and Forever
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 101
  1. Forever
    April 26th, 2013 02:03 AM
    Forever
    oh and happy bday for the other day!
  2. Forever
    April 26th, 2013 02:03 AM
    Forever
    sry for spammin' it up!!
  3. Forever
    January 25th, 2013 07:42 AM
    Forever
    audy do you love me
  4. Forever
    November 23rd, 2012 10:31 AM
    Forever
    hey audy you know how you mentioned a tpc advertising campaign or revival i'm sure you mentioned it, how about it getting started now, or even better, for new year!
  5. Forever
    November 16th, 2012 08:42 AM
    Forever
    do razor leaf imo.
  6. Forever
    November 4th, 2012 07:06 PM
    Forever
  7. Forever
    November 1st, 2012 05:08 AM
    Forever
    audy i noticed like i sound like the high version of you a lot but i don't actually get high so i was wondering how i can fix this???
  8. Forever
    October 29th, 2012 09:21 AM
    Forever
    [01:19:48] ☆ <&Forever> guys i have an issue
    [01:19:54] ☆ <&Forever> i keep forgetting to close reports lately lol
    [01:20:05] ☆ <&Forever> because i find the issues myself :(
    [01:20:08] ☆ <%toph> lol
    [01:20:31] ☆ * Toujours ([email protected]) has joined #tpc-staffroom
    [01:20:32] ☆ * PokeCom[bot] sets mode: +o Toujours
    [01:20:35] ☆ <&Forever> audy should make it that
    [01:20:38] ☆ <&Forever> when you lock the thread
    [01:20:41] ☆ <&Forever> it autocoses the report
    [01:20:42] ☆ <&Forever> :3
    [01:20:46] ☆ <&Forever> omg i should suggest that
    [01:20:47] ☆ <&Forever> i will
  9. Forever
    October 28th, 2012 08:35 PM
    Forever
    audy i miss you so much idk i haven't seen you in like a day and this makes me very sad i'm recalling you on staffroom ;;
  10. Forever
    October 16th, 2012 02:45 AM
    Forever
    idk if you're still awake but thanks :3
  11. Forever
    October 8th, 2012 12:51 AM
    Forever
    if you do my pm i will marry you. maybe. i will do things for you. and you can use my account to test too!!
  12. Forever
    September 23rd, 2012 05:48 AM
    Forever
    i wanted to say ty for the name change :3
  13. Forever
  14. Ausaudriel
    September 5th, 2012 12:01 AM
    Ausaudriel
    Lol yeah. It's because the other day I had to ask XanderO where he modded... and felt bad. >_> haha.
  15. Forever
    September 4th, 2012 11:55 PM
    Forever
    Nice profile feature ! ...I assume you did it lool

All times are UTC -8. The time now is 02:13 PM.