Go Back   The PokéCommunity Forums > Bulletproof
Reload this Page Conversation Between Bulletproof and ShinjisLover

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Bulletproof and ShinjisLover
Showing Visitor Messages 1 to 11 of 11
  1. ShinjisLover
    May 11th, 2009 03:11 PM
    ShinjisLover
    Arcanine and Manectric are cool. db

    As for the tutor moves, you can see them:
    Spoiler:
    Knock Off
    ThunderPunch
    Helping Hand
    Magnet Rise
    Snore
    Swift
    Mud-slap
    Rollout
    Signal Beam


    Ick, exams suck. Well, I'll talk to you later then. See ya.
  2. Bulletproof
    May 11th, 2009 02:36 PM
    Bulletproof
    *btw when I said manectric was my fave pokemon, I meant my fave electric pokemon lol, arcanine is my real fave for sure.

    exactly the way to do it, dude :D. it's alright to keep it until it learns some great moves then evolve it, but not to keep it until lvl 100 and still not evolve it. when I get to see the move tutors, it's gunna kick-ass !

    well, I'm off now . it's 11:35pm and I've got an exam tomorrow, ew .
    peace out dude !
  3. ShinjisLover
    May 11th, 2009 02:32 PM
    ShinjisLover
    The only thing about Raichu I don't like is its small movepool. You have to keep it as a Pikachu for a while so it learns its good moves and THEN evolve it. And it learns awesome TMs and HMs. And really good Tutor moves, too. ThunderPunch FTW! =D

    Awww. . D= It's the afternoon here.
  4. Bulletproof
    May 11th, 2009 02:30 PM
    Bulletproof
    yay! then you can show how awesome raichu is to all the people who think pikachu is all it when it's all not! XD
    raichu is an awesome awesome pokemon, my second favourite to manectric. when platinum comes out here in the uk (bleh, it takes forever for one game to come out here :/) then I'm making lots of movesets, raichu definetely included. can't wait :D!

    it's late here now :/. I better run in a couple of mins.
  5. ShinjisLover
    May 11th, 2009 02:26 PM
    ShinjisLover
    XD Yeah, I can't wait for that Pichu in my sig to evolve so I can use my Thunderstone and get RAICHU! <3 =P Raichu has always been my favorite Pokémon.

    XD Thanks, you're cool, too. I've seen you around before, but never really had a reason to talk to you until I saw your views on Pikachu's evolution.

    ~SL~
  6. Bulletproof
    May 11th, 2009 02:24 PM
    Bulletproof
    soooo true dude. soooo true. but I wouldn't say shouldn't have been invented, raichu rocks no matter whether there's that small yellow ball of fakeness or not :D.

    you're cool, btw. nice to know we can both express how much we dislike pikachu :D.
  7. ShinjisLover
    May 11th, 2009 02:16 PM
    ShinjisLover
    Yeah, really. If they weren't going to evolve Pikachu, then the awesome Raichu shouldn't have been invented. XD And then I wouldn't be pissed. =P

    Raichu is just too awesome. XD

    ~SL~
  8. Bulletproof
    May 11th, 2009 02:15 PM
    Bulletproof
    tbh, most things about pikachu disappoint me.
    pretty much the most thing that annoys me is that it's so unrealistic that it's an nfe pokemon that refuses to evolve, destroying the whole process of evolution that it was given.

    I could give more than one reason but... it'd take me a bit long XD.
    maybe later.
  9. ShinjisLover
    May 11th, 2009 01:14 PM
    ShinjisLover
    XD Yeah, really.

    What don't you like about Pikachu?
    I, personally, don't think it's Pikachu in general, but Satoshi's Pikachu irks me.

    ~SL~
  10. Bulletproof
    May 11th, 2009 08:43 AM
    Bulletproof
    thanks .
    if only people could be like me and you, eh?
  11. ShinjisLover
    May 10th, 2009 07:02 PM
    ShinjisLover
    I really enjoy your views of the evolution of Pikachu; it's much like the views of myself. Satoshi would be way better off if that rat evolved.

    ~SL~

All times are UTC -8. The time now is 10:29 PM.