Go Back   The PokéCommunity Forums > Wolfwhispers
Reload this Page Conversation Between Wolfwhispers and §acred†Beo!

For all updates, view the main page.

Conversation Between Wolfwhispers and §acred†Beo!
Showing Visitor Messages 31 to 45 of 456
  1. Wolfwhispers
    January 9th, 2012 10:14 AM
    Heck yea!
  2. §acred†Beo!
    January 9th, 2012 9:24 AM
    So I'm back at school, and classes began today. Once I get back to my apartment I'm going to submit the RP. You still up for joining it?
  3. Wolfwhispers
    December 11th, 2011 8:26 PM
    Yea! Definitely!
  4. §acred†Beo!
    December 11th, 2011 6:44 PM
    Yeah I know! We were so close to finishing the rebooted version of the original path to light and darkness. I actually had a new idea for one if you want to listen to the idea's I had.
  5. Wolfwhispers
    December 11th, 2011 4:28 PM
    Yea, I get how busy people are now. Same, I'm supposed to be studying for finals. D: If you do I'll definitely give it a go though! I really wish we could have continued the older ones. I really wanted to capture Dialga, lol.
  6. §acred†Beo!
    December 11th, 2011 4:25 PM
    Hey Wolf! If and it's a big IF because of how busy I am and with my christmas break coming up, if I do make a new RP I will gladly let you know, hopefully I can get some of you guys from Johto leagues fate, and the original RP in it so I know what i'm dealing with.
  7. Wolfwhispers
    December 10th, 2011 1:21 PM
    Soooo I couldn't help but creep yours and Swans, conversation, and if you decide to start another RP please let me know! I would love to join!
  8. §acred†Beo!
    April 18th, 2011 10:58 AM
    Yeah it should soon, Charizard_man just joined, Tim0789 is working on his current post, and two people are already finished with that chapter so hopefully it will... And what do you think
  9. Wolfwhispers
    April 18th, 2011 10:41 AM
    Same to you, and I hope your RP picks up. Seems like its slacking a bit... and is it gonna get dark?
  10. §acred†Beo!
    April 18th, 2011 10:39 AM
    Alright that's fine I know exactly how that is. My finals are all in two weeks, which is why i'm only managing an RP and not actually in one. But yeah def drop a line sometime haha good luck on your finals
  11. Wolfwhispers
    April 18th, 2011 10:37 AM
    I really would love to join your rp, but looking at all the work and final projects coming up, it would be a bad mistake to join anything. I only have four more weeks left of class, so when the 15th of may comes around I'll definitely join an RP. Don't think I won't still be on PC. I'll be creepin' and still drop you a line.
  12. §acred†Beo!
    April 18th, 2011 10:27 AM
    Have you made a decision on the rp?
  13. §acred†Beo!
    April 14th, 2011 7:20 PM
    Ok cool, I know how you feel i've got so many essays and research papers to work on before finals. And if you decide to join we can even start you out at the first gym battle chapter and you can just create a team of up to three pokemon, one starter of your choice and two pokemon form any of the previous routes.
  14. Wolfwhispers
    April 14th, 2011 1:03 PM
    Ooh, hey that would be fun. I always love your rps. Give me till Monday to decide though, please. I have far too many projects and tests to worry about at the moment, and after Monday I should have a bit of a break.
  15. §acred†Beo!
    April 13th, 2011 3:25 PM
    Well if you want to get back into RPing your welcome to join the new Path to Light and Darkness . and oh yeah I might have to go check out your fanfic, since I was always impressed by your creative writing skills in my RP's.

    And i've been good this year has been pretty awesome since I left my old college and transferred to WVU. I'm enjoying it much more.

All times are UTC -8. The time now is 9:13 AM.