For all updates, view the main page.

Conversation Between Frostbiteकर्म and †sukuyomi
Showing Visitor Messages 226 to 240 of 267
  1. †sukuyomi
    April 1st, 2009 4:15 PM
    wow, i think i will be buying that game, SHORTLY! Oh and I healed Scizor, then I owned the next Machoke that came my way, hehe.
  2. Frostbiteकर्म
    April 1st, 2009 4:12 PM
    I think it's like brand was the only copy left at the Target I went to. And sorry about your Scizor.
  3. †sukuyomi
    April 1st, 2009 4:07 PM
    what?!? they have that?!?! How did this happen without my knowledge???
  4. †sukuyomi
    April 1st, 2009 4:06 PM
    †sukuyomi sad, my scizor got owned by a machoke...
  5. Frostbiteकर्म
    April 1st, 2009 4:06 PM
    Lol, I won't. I'm going to play some of the Naruto Shippuuden...well, Ultimate Ninja 4
  6. †sukuyomi
    April 1st, 2009 4:02 PM
    hmm, I havent played it in a while, but it is either 30 or 40, I believe, dont kill me if im wrong...
  7. Frostbiteकर्म
    April 1st, 2009 4:00 PM
    Lol XDDDD Oh and do you know how many crystals you need to finish the thingy? I only have passed the prelims so far.
  8. †sukuyomi
    April 1st, 2009 3:52 PM
    hm, this interests me, the staravia and quagsire im using for hm stuff have been with me for so long that they have full happiness...
  9. Frostbiteकर्म
    April 1st, 2009 3:49 PM
    Frostbiteकर्म Pokes are always underlevel ;
  10. †sukuyomi
    April 1st, 2009 3:47 PM
    hah, that reminds me, I stuck around in the first part of collecting crystals and I swear that i got enough crystals to boot me right past the second part, but NOOO it just HAD to make me start over, I was angry. Yay for me, I can start training my Scizor now, Houndoom is level 40 now, hehe. I actually have a pokemon the right level for where I am in the game.
  11. Frostbiteकर्म
    April 1st, 2009 3:44 PM
    Either Shodaime or Nidaime, I think...Not positive though...and I just need to "date" Hanabi to unlock him, but I'm in the friggin' collect all the stupid crystals part ><;
  12. †sukuyomi
    April 1st, 2009 3:39 PM
    haha, my friend borrowed my memory card and game and unlocked him for me, but I like the second hokage better, cant remember what daime he was...
  13. Frostbiteकर्म
    April 1st, 2009 3:37 PM
    Well, at least you have some talent And Kakashi is my fav. Shippuuden Naruto is a close second for me as well...I got Naruto Ultimate Ninja 3 for PS2 and I love going into fox form...but I haven't unlocked the Yondaime yet, which I really want to do!
  14. †sukuyomi
    April 1st, 2009 3:32 PM
    yeah, he is my favorite character in Naruto, with Naruto coming a close second, in shippuuden that is! yeah, one of my friends drew me a shikamaru, it is pretty awesome...haha and Ive drawn like 7 kirbys on the computer...hehe thats all i can do really.
  15. Frostbiteकर्म
    April 1st, 2009 3:30 PM
    Oh, lol. Thanks a lot You know, I've never really thought about drawing I want to *goes off to draw Shikarmaru*

All times are GMT -8. The time now is 3:14 AM.