Go Back   The PokéCommunity Forums > Frostbiteकर्म
Reload this Page Conversation Between Frostbiteकर्म and §acred†Beo!

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Frostbiteकर्म and §acred†Beo!
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 965
  1. §acred†Beo!
    December 5th, 2010 06:24 PM
    §acred†Beo!
    I hate when teachers take forever to grade essays XD.. Congrats on the B+ btw
  2. Frostbiteकर्म
    December 4th, 2010 03:53 PM
    Frostbiteकर्म
    Well, I got a B+ on the multiple choice section, and then on the essay I'm still not sure yet XD He hasn't graded my class yet *sigh* XD
  3. §acred†Beo!
    November 30th, 2010 12:35 PM
    §acred†Beo!
    Howd your history essay studying come along?
  4. Frostbiteकर्म
    November 18th, 2010 03:13 PM
    Frostbiteकर्म
    Awesome! I have an AP World History CCOT essay to study for tonight! WHEE XD
  5. §acred†Beo!
    November 17th, 2010 06:05 PM
    §acred†Beo!
    Yeah it's going real well, I just finished up a bunch of exams and what not so I have more free time for a few weeks till finals woo .
  6. Frostbiteकर्म
    October 22nd, 2010 05:45 AM
    Frostbiteकर्म
    Yay for involvement XD Glad the apartment's going well 8D
  7. §acred†Beo!
    October 21st, 2010 03:51 PM
    §acred†Beo!
    Oh nice sounds like your starting to get involved in things! Not to bad so far, just getting through all my exams and things this semester.. Enjoying my apartment though so far!
  8. Frostbiteकर्म
    October 21st, 2010 01:40 PM
    Frostbiteकर्म
    Let's see...pretty good so far. High school, so exciting! But not really XD I'm trying out some more clubs this year...and I'm going to try out for the spring play =) How about you?
  9. §acred†Beo!
    October 19th, 2010 07:16 PM
    §acred†Beo!
    Hey there long time no talk! Hows everything going?
  10. §acred†Beo!
    July 26th, 2010 01:43 PM
    §acred†Beo!
    Ok cool I went ahead and PM'd you the image and some details, and i'm in no rush so just do it whenever you get time!
  11. Frostbiteकर्म
    July 26th, 2010 01:33 PM
    Frostbiteकर्म
    Lol, alrighty =3 Whenever you do though, I can't guarantee when I'll have it done for you. It probably wouldn't take longer than an hour, but I dunno
  12. §acred†Beo!
    July 26th, 2010 01:28 PM
    §acred†Beo!
    Hah oh ok your right his hair is shorter in the new video.... And ok cool i'm going to get one set and I trust you enough to make it for me .
  13. Frostbiteकर्म
    July 26th, 2010 01:26 PM
    Frostbiteकर्म
    I love 'em =D And it's actually from a concert outside somewhere a couple years ago. I only know this because his hair is curly in the picture XD But if you wanna put your banner in my hands ever, it's your risk XD
  14. §acred†Beo!
    July 26th, 2010 12:57 PM
    §acred†Beo!
    There a great band! And I believe that's from the new music video that just came out... But hey if I need a banner made maybe i'll come to you so you can get some practice .
  15. Frostbiteकर्म
    July 26th, 2010 12:46 PM
    Frostbiteकर्म
    Thanks =3 I figure for my 2nd banner, it's a good one. And yup, it's the lead singer from Nickelback

All times are UTC -8. The time now is 03:58 AM.