The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > OokamiShipper
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Conversation Between OokamiShipper and Vallander
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 97
  1. OokamiShipper
    December 24th, 2009 01:33 PM
    OokamiShipper
    Hey Vallander, Merry Christmas and Happy Holidays!

  2. OokamiShipper
    December 12th, 2009 09:20 AM
    OokamiShipper
    Yeah, I know, I was born like that. x3
    The doctors said...nevermind. xP
    Yeah, I really hate that...

    Okay then, I've been reading manga and watching anime. That's...my life. xD

  3. Vallander
    December 11th, 2009 03:55 PM
    Vallander
    lol you're such a weirdo y'know? ;P
    yeah mine are like that too sometimes. like it doesnt even matter what class it is, i should get a 150 bajillion percent apparently T_T

    lol riight no you're not that boring you just dont say anything about yourself xD.

  4. OokamiShipper
    December 5th, 2009 09:30 AM
    OokamiShipper
    I was gonna say something! But there are children here
    I dunno what my parents were thinking, they are too serious about grades sometimes...

    Yes, I was born that way. xP

  5. Vallander
    November 28th, 2009 02:49 PM
    Vallander
    well your parents are smokin rocks then xD.
    no whats the 'nevermind'? this should be funny lol.


    reading and watching stuff huh? ._.;

    ....well that was pretty damn vague lol. are you that boring?

  6. OokamiShipper
    November 28th, 2009 08:19 AM
    OokamiShipper
    Yes, those grades are fine, but APPARENTLY NOT ENOUGH FOR MY PARENTS.
    Seriously...they make me...so...nevermind!

    Erm...reading and watching stuff...>.>

  7. Vallander
    November 22nd, 2009 10:55 AM
    Vallander
    lol.

    0_0. 3 A's and 3 B's??? what the hell??????
    those are great grades !!!!
    im sorry to say but your parents must be retarded x__x

    quote:Um...I've been up to...y'know...stuff...

    lol what KIND of stuff?

  8. OokamiShipper
    November 22nd, 2009 08:21 AM
    OokamiShipper
    Sure you did. >3>

    I'm not failing, but I'm still in trouble.
    I got THREE A'S AND THREE B'S AND MY PARENTS DIDN'T LIKE IT.
    THEY SAID, "WHY DON'T YOU CARE ABOUT YOUR GRADES?"

    Um...I've been up to...y'know...stuff...

  9. Vallander
    November 21st, 2009 09:11 PM
    Vallander
    yep totally got ya on that one . muhahaha! its nice to win xD.

    actually i AM failing one of my classes lol. thats why i got grounded and actually am not supposed to be on right now
    >.>
    <.<
    oh well lol.

    so what have you been up to?

  10. OokamiShipper
    November 21st, 2009 08:37 AM
    OokamiShipper
    Huh...very well.

    Yes! Together, we will rule the wor--
    I mean...fail at our classes. ahem...>.>


All times are UTC -8. The time now is 02:30 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.