Go Back   The PokéCommunity Forums > The Prince of Sweet Sorrow
Reload this Page Conversation Between The Prince of Sweet Sorrow and Saturated Hue

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between The Prince of Sweet Sorrow and Saturated Hue
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 246
  1. The Prince of Sweet Sorrow
    December 4th, 2012 03:18 PM
    The Prince of Sweet Sorrow
    D:
  2. The Prince of Sweet Sorrow
    September 17th, 2012 08:47 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    Oh, where have you gone!
  3. The Prince of Sweet Sorrow
    August 22nd, 2012 07:08 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    I meant the creator of Odyssey left all of the next one up to ME, without him interfering at all... he just makes sure it meets some requirements and helps me with plot. I'd gladly talk more with him about it, but, lol he acts as if it's none of his business. xD But yes, you'll be my assistant. Partners in crime!

    That's so cool, actually, because he's like the paranoid perfectionist mechanic with an extremely weird behaviour. "NO! Don't stand there! My Rad-engine tells me there's a invisible radio-active nano-beast right there!" xD

    I'm moving, so it's kinda hard. I'm also a hacker, except from a writer.

    Come on, you know how much I enjoy talking to you.. ):
  4. Saturated Hue
    August 22nd, 2012 07:02 AM
    Saturated Hue
    And what am I, the assistant to badass, supposed to be? NOTHING?!?!?! >:O

    Fair warning, my character would probably end up mocking him about it every time she gets the chance. :B

    If boredom = your writing, then that's ok. May you be blessed with eternal boredom!

    SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY over the rainboooooooooooooooooooooooooooooooow
  5. The Prince of Sweet Sorrow
    August 22nd, 2012 06:37 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    SV doesn't seem to want to talk about anything, not even the continuation of the RP. xD I'm alone on this one.

    Yes, he's gonna keep 'em xD

    well, that was actually a random scene - not from my FF, but related to it. I was bored!

    Will you ever get msn so we can discuss things more directly? please?
  6. Saturated Hue
    August 22nd, 2012 05:20 AM
    Saturated Hue
    THE SENTINEL IS UNAMUSED BY YOUR LACK OF POWER IN THE ODYSSEY COUNCIL.

    Oh, he sounds awesome! Is he going to wear this pair of wings around just because or is he going to keep them locked up somewhere safe?

    And your writing. In PM and in here. Keep them coming plz! I NEED MORE orz
  7. The Prince of Sweet Sorrow
    August 19th, 2012 02:30 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    oh, speaking of magic, the text below has nothing to do with it. LOL


    A rustling sound was echoing in the room, a silhouette in a black cloak kneeling. The Master was scratching the sound with his sharp claws, anxious and troubled about what was to come. Suddenly, a portal of darkness appeared behind him and the Hydreigon known as Nightingale appeared. The hoodied figure, almost as tall as the dragon, turned to face the Hashashin. He looked down with all of his heads, floating in the room like a ghost.

    "What news?" asked the Master in a demanding tone.

    "We've got him. The Phantom Dancer."

    "And? Did you ask him where it is?"

    "There's a liiitle problem with that. He's lost his memory."

    The Pokemon in the black cloak growled in anger. "Now he is as worthless as the rest of his family!" he spat on the ground.

    "I killed his family, what're you talking about?"

    "Exactly!"

    Nighingale shook his middle head, frowning. He was never in a good mood when meeting with the Master, because he thought the old man was crazed out.

    "Want me to get rid of him?" asked Nighingale

    "No... we'll restore his memory, we'll find a way. He can be proven extremely useful in the future."

    The Hydreigon frowned again. By 'we' the Master meant 'you', so he simply nodded and vanished in the darkness.
  8. The Prince of Sweet Sorrow
    August 18th, 2012 04:53 AM
    The Prince of Sweet Sorrow
    Oh, f yes!

    lol, it's not my fault, don't look at me.. I'm but one of SV's minions. xD

    I thought of my character, by the way. He will indeed have wings, but he won't have enough fuel to use them. xD problem solved! He'll also be wearing orange glasses for the sparks under the pilot's helmet.
  9. Saturated Hue
    August 18th, 2012 03:52 AM
    Saturated Hue
    OKAY I AM READING AS WE SPEAK :DDDDD

    OH JEEZ I WONDER WHAT THE CAUSE OF THAT IS *taps forehead* OH YEAH! YOU WON'T STOP DILLYDALLYING AND DELAYING YOUR ARRIVAL IN ALBIA?!
  10. The Prince of Sweet Sorrow
    August 16th, 2012 12:40 PM
    The Prince of Sweet Sorrow
    Oh, I thought you hadn't read that. That was the 'chapter' I asked you about, lol. xD I'm right now writing the second one, should be ready in 10-20 mins.

    of course, what else?! it's a shame we haven't been in the same RPs, though.. lol except Odyssey where you're as active as dead!
  11. Saturated Hue
    August 16th, 2012 12:35 PM
    Saturated Hue
    This is the thing you sent to me by PM a couple days back, right? If so then yes. NEXT CHAPTER PLZ

    DEDICATE IT ALL TO RP AND FF!!!
  12. The Prince of Sweet Sorrow
    August 16th, 2012 12:28 PM
    The Prince of Sweet Sorrow
    What, did you read it already?! xD

    Hahaha! If you feel like it, but it's the truth - I have so much time I don't know what to do with it.. -.-
  13. Saturated Hue
    August 16th, 2012 12:26 PM
    Saturated Hue
    Hmm, interesting. NEXT CHAPTER PLZ

    I know, poor me huh. ): ARE THOSE ADJECTIVES MOCKING ME AND MY SMALL, THIN HOLIDAYS?!?!?! D:<
  14. The Prince of Sweet Sorrow
    August 16th, 2012 12:17 PM
    The Prince of Sweet Sorrow
    Yes, of course you're supposed to hate him. He's not a jerk, he's just evil and sadistic. Someone else is the jerk of the group.. heheh, you'll see it all. :B Have I told you, by the way? Shango is part of the Ionian Verdict

    wow, that seriously sucks.. o.o poor you... I feel bad that I have 3 big, fat months of holidays, LOL. but then again, no teacher would be able to teach with this heat - imagine the students.
  15. Saturated Hue
    August 16th, 2012 12:13 PM
    Saturated Hue
    I still don't like him! ): Sounds like a total jerk, which is not something I generally like hahaha. It's the character, though, not the way you portray him and he's an antagonist so I'm sort of obligated to hate him? xD

    It's already started! 8D well not technically since it starts on monday but I'm not going to school until the 28th anyway sooooo. (WE DON'T HAVE LONG HOLIDAYS OVER HERE HALP ;;)

All times are UTC -8. The time now is 07:55 PM.