Go Back   The PokéCommunity Forums > TEAM BLUE
Reload this Page Conversation Between TEAM BLUE and BRS

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between TEAM BLUE and BRS
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 23
  1. TEAM BLUE
    April 29th, 2012 04:44 PM
    TEAM BLUE
    Oh i thought you might Know Hatsune Miku since she was kind of responsible to the creation of Black Rock Shooter and the opening to it.XD Really no Vocaloid?Hmm the whoole thing is hard to understand so i get it that you might not know lol.XD
  2. BRS
    April 27th, 2012 03:25 PM
    BRS
    yesh miku. not sure about Vocaloid.
  3. TEAM BLUE
    April 26th, 2012 06:43 PM
    TEAM BLUE
    Hey im just guessing but do you know who Hatsune Miku is or Vocaloid???>w<
  4. TEAM BLUE
    April 16th, 2012 05:40 PM
    TEAM BLUE
    lol I hated that they changed Yomi to the Art class when in the OVA she was in the volleyball team next to Mato...-__-
  5. BRS
    April 16th, 2012 05:35 PM
    BRS
    both <3
  6. TEAM BLUE
    April 16th, 2012 05:33 PM
    TEAM BLUE
    Yeah I watched them both...:D Although i think i prefer the OVA more then the Anime...Since they changed some things...>___< Which one did you like the most???:o Or did you like both?
  7. BRS
    April 15th, 2012 09:01 PM
    BRS
    both~ The anime started in Febuary 2,2012 i think http://blackrockshooter.wikia.com/wiki/Black_Rock_Shooter_Wiki
  8. TEAM BLUE
    April 15th, 2012 03:06 PM
    TEAM BLUE
    Oh Dang devoted fan.:o Did you see the OVA and Anime???
  9. BRS
    April 14th, 2012 03:10 PM
    BRS
    Game
  10. TEAM BLUE
    April 14th, 2012 10:06 AM
    TEAM BLUE
    Yeah i thought so...-3- It's good that way you can't shoot and dodge all over.XD
    Do you have the game or did you play it in a PSP emulator???:o
  11. BRS
    April 13th, 2012 08:38 PM
    BRS
    yeah overheat thing so you have to limit your shooting and dodge or you'll overheat and be stunned for a while. Or you can use the overheat cooler when your overheated to cooldown.
  12. TEAM BLUE
    April 13th, 2012 04:49 PM
    TEAM BLUE
    Oh and you can dodge and all right? isn't there a gauge that fills up too while battling??:o
  13. BRS
    April 13th, 2012 04:40 PM
    BRS
    yeah its not like 1 by one. You can move around and still shoot and they can attack you. You can use skills/special moves on them.
  14. TEAM BLUE
    April 13th, 2012 04:35 PM
    TEAM BLUE
    Timing?For the game?Oh so the gameplay isn't like turns?
  15. BRS
    April 10th, 2012 06:17 PM
    BRS
    yup lol :3 it sometimes hard cause u gotta get some timings right and yes i reply fast

All times are UTC -8. The time now is 05:53 PM.