< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > BHwolfgang Conversation Between BHwolfgang and Aizuke


Conversation Between BHwolfgang and Aizuke
Showing Visitor Messages 46 to 60 of 453
  1. BHwolfgang
    October 3rd, 2010 12:34 PM
    I'm surprised that the whole competition is taking so long. Eh, it's probably because I'm not taking part of it.
  2. Aizuke
    September 30th, 2010 9:58 PM
    I think Serene Grace will win. XD; Yeaaah she thought if I entered she wouldn't win, haha. :c

    And yes! :D
  3. BHwolfgang
    September 30th, 2010 4:18 PM
    I wonder who'll win this. Wow, Forever actually forbidden you from participating in the past.. XD; I find that really funny.

    Simplicity is for the win. ♥
  4. Aizuke
    September 27th, 2010 4:20 PM
    Well I guess you have a point there.. ♥ Never really liked the busy crazy profile anyways, haha.

    Yeah this is my first time actually. XD Although I never entered before because Nica wouldn't let me... XD;;
  5. BHwolfgang
    September 27th, 2010 4:16 PM
    No way! I love our profile and its monotonous color scheme. ♥

    XD No problem. I'm just glad that you're finally taking part of the Prettiest Profile Contest.
  6. Aizuke
    September 26th, 2010 8:30 PM
    You can if you tried! To be honest my profile seems kinda plain. XD

    Haha thanks. XD;;
  7. BHwolfgang
    September 26th, 2010 8:23 PM
    It's not fair, because I could never be as good as you. ;; I already know that I'm going to vote for you, Malyka. :)
  8. Aizuke
    September 26th, 2010 7:45 PM
    Yup, plus an excuse to make a new profile!

    I like your colours too though. :D
  9. BHwolfgang
    September 26th, 2010 9:39 AM
    Ah, I like your new color scheme. I'm guessing that this is all for the Prettiest Profile Contest??
  10. Aizuke
    September 20th, 2010 6:06 PM
    Mijumaru, I think. XD

    Okay~! Next time I go out walking then. :3
  11. BHwolfgang
    September 19th, 2010 9:52 PM
    I can't even pronounce the Pokemon's name right. Ugh.

    You should really take a picture of one those rare moments. I promise that I'll like it. XD
  12. Aizuke
    September 19th, 2010 5:00 PM
    Haha, not as cute though. :P

    XDD Well it kinda is, depends on where you live. Where I live it's pretty quiet and yes you do see Kangaroo's hopping around. :P But if you go to Sydney (Where I use to live) it's pretty city hectic around there.
  13. BHwolfgang
    September 18th, 2010 9:50 AM
    Thank you! I think your current theme is also very cute. :)

    Is Australia busier than the part of California you resided in? When I picture Australia, the image would be either a kangaroo hopping in the plains or a busy port. XD I am sorry, but that's Australia for me.
  14. Aizuke
    September 13th, 2010 5:02 PM
    Aww, that's nice. :D Yeah I've seen your images on Facebook. XD Cute.

    Yeah you need to relax. D: Um, it was okay. XD It reminds me of being here actually, well another part of Australia, since where I live is rather quiet, but it does remind me of just another busy city in Australia~
  15. BHwolfgang
    September 13th, 2010 4:57 PM
    Well, my life has been really hectic. In a week or two, I'd be going out with Erin for two months. :) I can't wait for it to happen! I'm also busy with school, friends, sports, and clubs.

    I seriously stress myself out too much. XD Yeah, I was asking about your trip to America. Did California suit you well?

  All times are GMT -8. The time now is 4:04 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top