The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Logiedan
Reload this Page Conversation Between Logiedan and Elaitenstile
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between Logiedan and Elaitenstile
Showing Visitor Messages 16 to 30 of 84
  1. Elaitenstile
    July 26th, 2013 4:51 PM
    Elaitenstile
    Hehe, that's what you get for being 6.30 hours ahead of the clock. I reckon I was still a seven hours early tho

    so happy birthday again lol

    Anyway I hope you'll enjoy it too!
  2. Logiedan
    July 26th, 2013 11:00 AM
    Logiedan
    That's just cheating. jk
    Thanks! :D
  3. Elaitenstile
    July 26th, 2013 3:20 AM
    Elaitenstile
    HAPPY BIRTHDAY BECAUSE I WONT BE ON UNTIL LATE TOMORROW AND I WANNA BE THE FIRST TO SAY IT

    HAPPYBHAPPYIHAPPYRHAPPYTHAPPYHHAPPYDHAPPYAHAPPYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. Elaitenstile
    July 17th, 2013 8:56 PM
    Elaitenstile
    I see. I hope I downloaded the right one tbh.
  5. Logiedan
    July 17th, 2013 11:16 AM
    Logiedan
    I'm not sure, I use Photoshop. If I remember, people used another program to animate instead of GIMP.
  6. Elaitenstile
    July 17th, 2013 2:22 AM
    Elaitenstile
    Lol I've never figured this out, so I want to ask you.
    How to set "frame replace" in GIMP? So that the new frame replaces the parts of the old frame on transparent colour? Like in an animation.
  7. Elaitenstile
    July 13th, 2013 8:42 PM
    Elaitenstile
    somebody needed to translate your biogaphie, so i gave it a try
    RANDOMACCESSMEMORIES
    is this what it says?
  8. Elaitenstile
    June 29th, 2013 8:06 PM
    Elaitenstile
    I thought it was a Zelda character...
  9. Logiedan
    June 29th, 2013 1:47 PM
    Logiedan
    It's one of my new fakemon that I'm really happy with.
  10. Elaitenstile
    June 28th, 2013 10:49 PM
    Elaitenstile
    lol ur avvy cute
    keep this for a few months plzz
  11. Elaitenstile
    June 27th, 2013 12:24 AM
    Elaitenstile
    Good. I'm going to follow suit, as I will become a one year old on 15th of July (yey)
  12. Logiedan
    June 27th, 2013 12:21 AM
    Logiedan
    I am an eternal one year old.
  13. Elaitenstile
    June 27th, 2013 12:19 AM
    Elaitenstile
    *Correction I forgot to mention, it should be a good gift for a two year old
  14. Elaitenstile
    June 25th, 2013 9:59 PM
    Elaitenstile
    Yes it's gonna be. I'll make myself one year old too, if that counts.
    And mine is gonna be on 15th of July, so that's close to yours.
  15. Logiedan
    June 25th, 2013 9:52 PM
    Logiedan
    Thanks for the reminder btw. and it better be a fitting present for a one year old. :D

All times are GMT -8. The time now is 3:04 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.