< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Lazy727 Conversation Between Lazy727 and dasm0kinone

Notices

Conversation Between Lazy727 and dasm0kinone
Showing Visitor Messages 16 to 30 of 36
  1. dasm0kinone
    March 21st, 2011 2:28 PM
    dasm0kinone
    how many more after this trade?
  2. Lazy727
    March 21st, 2011 2:26 PM
    Lazy727
    on my way
  3. dasm0kinone
    March 21st, 2011 2:23 PM
    dasm0kinone
    Where are you im waiting on you....
  4. dasm0kinone
    March 21st, 2011 2:21 PM
    dasm0kinone
    ok im back
  5. Lazy727
    March 21st, 2011 2:10 PM
    Lazy727
    dont wanna rush you but i got to go in 30 minutes.worst case scenario save my pokes and we can do it next week.
  6. Lazy727
    March 21st, 2011 1:51 PM
    Lazy727
    haha i didnt mean for that to sound sarcastic. take your time.
  7. Lazy727
    March 21st, 2011 1:50 PM
    Lazy727
    okay. we're almost done. thanks a lot
  8. Lazy727
    March 21st, 2011 1:47 PM
    Lazy727
    i thnk theres an error. gonna reset
  9. Lazy727
    March 21st, 2011 1:32 PM
    Lazy727
    after this there's just one more round trip. except in opposite order. i can wait for you to eat. just send me a message when your ready.
  10. dasm0kinone
    March 21st, 2011 1:23 PM
    dasm0kinone
    ok then i think i got it lol...we'll go the next set of trade then i got to eat something then ill be back. So the eevve will go to SS right?
  11. Lazy727
    March 21st, 2011 1:21 PM
    Lazy727
    hmmm how to explain
    currently
    SS>>HG
    then
    SS>>HG
    then
    HG<<SS
    finally
    SS<<HG
    fin
  12. dasm0kinone
    March 21st, 2011 1:16 PM
    dasm0kinone
    ok whats the order on how we are doing this lol
  13. Lazy727
    March 21st, 2011 1:14 PM
    Lazy727
    haha miscommunication to the plan.
  14. Lazy727
    March 21st, 2011 1:08 PM
    Lazy727
    okay after this add my HG code and ill meet you back in the lobby.
  15. Lazy727
    March 21st, 2011 1:01 PM
    Lazy727
    waitin for you

  All times are GMT -8. The time now is 1:39 PM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top