Go Back   The PokéCommunity Forums > giradialkia
Reload this Page Conversation Between giradialkia and Jack Surge

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between giradialkia and Jack Surge
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 24
  1. giradialkia
    February 13th, 2011 02:38 AM
    giradialkia
    Oh dear god, it has been a while. Again. Again.
    So yeah, last summer was a good one for me, I sorta just took it easy, being done with exams and all.
    I've since repeated my final year of school, because I literally had nothing else to do. It's complicated but it's working out fantastically so I've no regrets, haha.
    So how are you? Enjoying college? I can't believe I haven't replied since May, lol, that's terrible :D
  2. Jack Surge
    May 21st, 2010 12:30 PM
    Jack Surge
    Yeah, definitely ready to be finished. I'm gonna quit my job at the end of June cause I've got enough saved for college, and I want to really kick back and have fun this summer. Hopefully get the last two chapters of Crusade posted too. Aside from writing, I'm gonna be spending a lot of time at the beach and pool, playing frisbee and football, and spending my nights gaming. XD How about you?
  3. giradialkia
    May 20th, 2010 12:27 PM
    giradialkia
    Likewise. Next week is technically my last week, then I've got exams spread out til June 24th and then... Freedom. It's worrying how crazy everyone's going to go over the summer, lol. You looking forward to being done with it? I mean, I am. Not that I don't like school, but I'm ready for the next part of life, haha.
  4. Jack Surge
    May 20th, 2010 11:45 AM
    Jack Surge
    Eh, hanging in there. Almost finished with high school. How about you?
  5. giradialkia
    May 19th, 2010 10:38 AM
    giradialkia
    Hi, Jack. It's been awhile (again). How're you doing lately?
  6. giradialkia
    December 26th, 2009 12:22 PM
    giradialkia
    Wow, that's awesome, I look forward to it.
  7. Jack Surge
    December 26th, 2009 12:11 PM
    Jack Surge
    Thanks for reading. I'm working on the revamp of chapter 3 and chapter 19 right now. Coming along pretty nicely, may only be a couple weeks this time.
  8. giradialkia
    December 26th, 2009 08:29 AM
    giradialkia
    Win
    Win
    WIN.
    Love it, man. Great progress, definately worth waiting for. It's so SAD! Everyone is dying! (it's good, though, really good:D). Glad you've began writing again (well, I know you've been at it most of the time, but I hope you actually enjoyed writing it).
  9. giradialkia
    December 26th, 2009 07:32 AM
    giradialkia
    Epic, going to read it now:D
    yeah, on 360 i love it. I'm playing through on Hardened, because I always do. (veteran obviously counts as Extra Hard, so I try that afterwards. Special Ops is awesome, lol.
    You took Lorelei's baby away, didn't you:D YOU EVIL BAS-
    nah, I joke:D. I'm off to read it now
  10. Jack Surge
    December 26th, 2009 07:14 AM
    Jack Surge
    Hey, Merry Christmas! It has been a while. xP My test went well, everyone was saying I was amazing. XD

    You have MW2? Which console? I've got it for PS3 and I've already put nearly 2 days of playtime on online alone (got it when it was first released). I'm playing the campaign on Veteran and I'm slowly making progress. I'm about halfway through it now. EDIT: Ah, I reread our previous conversation and see you have a 360. Oh well, better online I guess. XD

    Oh, and have you read the new Crusade chapters? I posted complete rewrites of chapters 1 and 2, along with the brand new chapter 18.
  11. giradialkia
    December 24th, 2009 02:20 AM
    giradialkia
    Hi, Jack, haven't spoken in ages:D
    how have you been? How did your Tae Kwon Do thing go? (I think you had that since we last spoke, no?)
    CHRISTMAS EDIT: Merry Christmas to you and yours, since I didn't get to see you, I hope it was great. (*I got Modern Warfare 2* yes!!)
  12. giradialkia
    October 30th, 2009 01:44 PM
    giradialkia
    Yeah, I think the Wii is mainly for "party games" (and far too many fitness games :D). I, like you, kinda came onto the scene late (come Christmas, my Xbox'll be a year old), and missed games like Gears of War and CoD4 (and I know what you mean, it's brilliant). I wish I had a PS3 to play games like Uncharted and Resistance and stuff, but I went for the Xbox coz it came with 2 controllers and 4 games for just €200 (really cheap in comparison to the Ps3 which was like €500 on it's own at the time).
    I don't play Pokemon much anymore either, tbh. But Gold was my most favourite game as a kid, so I'm really just getting Heart Gold for nostalgic purposes =3.
    No, Borderlands hasn't been released here yet.. Although yeah, I do like shooters and RPGs, so I'll be sure to check it out.
    I'm playing through Gears Of War 2, because I missed it when everyone else played it. It's... Good. I thought I'd made a decent dent in it- I was actually less than half way through the Second Act, and there are 5! Although that means more to play, which is good =]. Is Borderlands difficult?
  13. Jack Surge
    October 30th, 2009 12:11 PM
    Jack Surge
    Yes, video games are a very good thing. :D I own my own DS and PS3, and my family shares a Wii. Can't say I'm a big fan of the Wii, apart from the occasional Brawl match. As for the DS, I don't play the pokemon games much, as any battling I do is usually on Shoddy. I've played a few non-pokemon DS games, and my favorite's been Final Fantasy III, which I've played through several times.

    But my favorite system is undoubtedly my PS3. I spent about $800 on a TV and the system this June, and I've loved every minute of it. It's the first non-Nintendo console I've ever owned, and my first that has been entirely mine. Arguably my favorite game is CoD4, which I've put dozens of hours of online play into. I've spent a majority of my time playing though older games that I've missed, notably Assassin's Creed, Bioshock, and Metal Gear Solid 4. I'm currently playing the new release Borderlands. I dunno if it's been released in Europe yet, but if you like shooters and RPGs, you'll love it.

    How about you?
  14. giradialkia
    October 30th, 2009 11:53 AM
    giradialkia
    Ah, right.
    (in all honesty, I was going to ask if it was for Tae Kwon Do, but I didn't know how to spell it. =O *takes note*) lol. That's pretty interesting, good for you. I did Karate for like.. 3 years =[ I may go back to it someday, it was great.
    Well, good luck with that, anyways. And if you become an instructor... Well, that's more money. Lol XD.
    Ah! Video Games! Now, these, I relate to. Although I've had little to no time recently to play.. What's your favourite system? (I got an Xbox 360 just last year, and I love it, lol). Got a DS, too, but I'll probably stop playing it after I get Heart Gold...
    Next year...
  15. Jack Surge
    October 30th, 2009 10:56 AM
    Jack Surge
    It's for Tae Kwon Do, which I've trained in for about 10 years. XD It also has some Escrima and Karate influences, as the advanced curriculum includes the Kama and Sai, both Okinawan weapons, and Escrima stick fighting, with comes from the Philippines. Luckily, the pretest is only about 30 minutes long and only tests me on my advanced curriculum. But in two weeks I have the test in front of the parents and spectators, which is when I'll be presented with my belt. I'll be a 3rd degree, which gives me the rank of instructor. It's quite big. XD

    Jobs are fun. I'm lucky enough to have an enjoyable one. I work at a fun park, which basically includes an arcade, go carts, and miniature golf. But for Halloween, we have a "haunted trail," which is basically a quarter mile path winding through the woods, with all kinds of creepy stuff built into it. And I work as one of the actors scaring the people. So all in all, it's quite fun. The money is great as well, especially when it lets me buy video games, which I've been growing increasingly addicted two. XD

All times are UTC -8. The time now is 04:35 PM.