Go Back   The PokéCommunity Forums > ReyRey-Pyon
Reload this Page Conversation Between ReyRey-Pyon and Pink Cashmere

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between ReyRey-Pyon and Pink Cashmere
Showing Visitor Messages 1 to 14 of 14
  1. Pink Cashmere
    May 23rd, 2010 4:13 PM
    Pink Cashmere

    Why helllooooo there.

  2. ReyRey-Pyon
    March 2nd, 2010 2:17 PM
    ReyRey-Pyon

    omfg D:<

    I HAET U NAO

    Naw man i don't mind C:

  3. Pink Cashmere
    March 1st, 2010 4:24 PM
    Pink Cashmere

    A'RIGHT WE BOTH ADDED YOU.
    Hope you don't mind yo.

  4. ReyRey-Pyon
    February 28th, 2010 7:55 AM
    ReyRey-Pyon

    I miss you gaiz too ;3;
    no ones ever on the Van anymoar. SO RONERY
    ---
    Yeah i have AIM :B itsss
    PoisonDelight

  5. Pink Cashmere
    February 27th, 2010 9:25 PM
    Pink Cashmere

    HEY REY
    Me and Blood were just talking about you. She misses you and wants to know if you have an AIM?

  6. ReyRey-Pyon
    February 20th, 2010 10:47 AM
    ReyRey-Pyon

    ah crap.

    That Fridge is gonna get a serious talking to when he gets home B|

    totally. posting a lolcat is the best way to fail at the lulz ;<

  7. Pink Cashmere
    February 20th, 2010 10:40 AM
    Pink Cashmere

    Well then you better go catch it. It's holding up a bank right now. Seriously. Check the news.

    Thank you. ,3 Megan Fox is sexiness.

    And I love your user title btw. LOLCATS NEVER WERE AND NEVER WILL BE FUNNY.

  8. ReyRey-Pyon
    February 20th, 2010 10:31 AM
    ReyRey-Pyon

    i think so o:

    also
    your theme is sexy~ o3o

  9. Pink Cashmere
    February 20th, 2010 10:10 AM
    Pink Cashmere

    Heyyy reynard. Is your fridge running?

  10. ReyRey-Pyon
    February 14th, 2010 11:58 AM
    ReyRey-Pyon

    Don't worry. I'm not x3
    hurrr

  11. Pink Cashmere
    February 14th, 2010 11:54 AM
    Pink Cashmere

    I really don't know wtf is going on back there. But please please don't take what they say to heart. <//3333

  12. ReyRey-Pyon
    February 14th, 2010 11:50 AM
    ReyRey-Pyon

    SNAPPIE ;_;!!!

  13. Pink Cashmere
    February 14th, 2010 11:48 AM
    Pink Cashmere

    SDKJFLSKDFJ
    REYNARD. </3

  14. ReyRey-Pyon
    December 20th, 2009 6:52 PM
    ReyRey-Pyon

    HI SNAPPI'S ALT


All times are GMT -8. The time now is 3:01 AM.