Go Back   The PokéCommunity Forums > The Grubby Pup
Reload this Page Conversation Between The Grubby Pup and war rock exe

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between The Grubby Pup and war rock exe
Showing Visitor Messages 106 to 116 of 116
  1. war rock exe
    February 6th, 2012 07:51 AM
    war rock exe
    lol dont worry when i get home i'll upload again
  2. The Grubby Pup
    February 5th, 2012 09:15 PM
    The Grubby Pup
    It's fine, bro. There's no rush. Homework...SCHOOL is more important than Pokemon. :p
  3. war rock exe
    February 5th, 2012 08:29 PM
    war rock exe
    srry im such a slow uploader. I got a lot a homework
  4. The Grubby Pup
    February 5th, 2012 06:18 PM
    The Grubby Pup
    Alreadt, I watched your vid, dude. Comment it, liked, fav'd, da work. It deserved it. It was tight ass hell.

    And yes, you can catch every starter Pokemon from every region. As for recommendations, I dunno...I guess you could try training a Spinda, I actually made them stronger and worth training. Oh, and you could also catch a Huntail or a Gorbyess. I think you'll might like what you see once you train it. If you decide to make a Gorbyess, make sure it's male. I made gender differences.

    Dude, I could tell you train a bunch of Pokemon on that game, but I'm afraid you can only carry six at a time. I changed EVERY Pokemon moveset except for Numel-Line, Diglett-Line and Slugma-line...Couldn't think of anything to add to them. Their moveset were already good.
  5. war rock exe
    February 4th, 2012 09:09 PM
    war rock exe
    THANK YOU SOOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!! Tomorrow i'll upload the bellsprout tower and maybe a gym battle. Can you get other starters and are their any pokemon you recommend?
  6. The Grubby Pup
    February 4th, 2012 07:07 PM
    The Grubby Pup
    Aw, man. LOL

    But it's all good, dude. I know how you feel when having computer trouble. Thanks for playing, still. And your Taillow's nickname is awesome. Wait, till you see the attacks it will learn during its leveling up process. I think you're gonna like it. I gave it something it can fight against Rock-Type with.
  7. war rock exe
    February 4th, 2012 07:01 PM
    war rock exe
    ya i'm having CPU problems, hopefully it'll be up tomorrow, i caught a taillow and named it Makarov
  8. The Grubby Pup
    February 4th, 2012 06:22 PM
    The Grubby Pup
    Yep. I was meaning to ask you when will part 2 be up. I wanna see what you got.
  9. war rock exe
    February 4th, 2012 09:49 AM
    war rock exe
    no problem, didi you watch part 1?
  10. The Grubby Pup
    February 3rd, 2012 05:31 PM
    The Grubby Pup
    sup, bruh.

    Thanks for dropping by on my page, man.
  11. war rock exe
    February 2nd, 2012 10:09 PM
    war rock exe
    yo its MegaHawkNelson

All times are UTC -8. The time now is 09:10 AM.