The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > The Grubby Pup
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Advertise here

Conversation Between The Grubby Pup and Seki
Showing Visitor Messages 71 to 80 of 141
  1. The Grubby Pup
    December 10th, 2012 10:23 PM
    The Grubby Pup
    Yeah, but…if you aren’t talking through vms. We can still always talk through Other Trivia. LOL Ya know, by replying to each other in the thread. >.<

    Anyways, thanks for saying that about mah hack, dude. The all of the hacks are basically completed except for Sol Platinum. It’s still on its 2nd version…I should really get around in making the last version. :\

    Anyways, dude…you’ve been sick since Friday? I’m sorry to say that. My older brother was sick. It’s his job, they got him working too many dayz. He works in a grocery store.

  2. Seki
    December 9th, 2012 11:20 PM
    Seki
    Yeah, we haven't talked for awhile... That hack sounds interesting though, work on it when you have the mood to do it!

    I am sick since Friday...

  3. The Grubby Pup
    December 9th, 2012 08:45 PM
    The Grubby Pup
    LOL The funny part about this...This actually been the first that I talked about mah hacks in awhile. I just haven't been in da mood for hackin' or anything lately. >.<

  4. The Grubby Pup
    December 9th, 2012 08:43 PM
    The Grubby Pup
    Yo, what up, Snorlax. And yeah, it has been awhile. I went back to see how long in the buried comments and said we last chatted November the 30. Dammmmn, seriously?

    But nah, you didn’t bore me mane…Yeah, we ran out of topics, but ya know, who cares right now. We’ll always find someway to talk again…I mean, look…we’re doing it now. LOL

    Anyways, yeah…I like to make hacks; mod…ya know, just an harder version of the regulars game. Just small changes are added to the game itself like, the Pokemon gym leaders use, the items that can be found on the overworld.

    If you’re interested in mah Black and White hack; which I think my best, I have changed some of the TMs. Like for example: I re-added Giga Drain and Dark Pulse as a Tms. I’ve also made up a couple of’em. Like making Magical Leaf and Earth Power TMs. I think they’re worth looking at. :3

  5. Seki
    December 8th, 2012 10:43 PM
    Seki
    Hi shy guy, its been a long time since we last chatted... Must be because I am such a boring guy and we ran out of topics. So I heard you make hacks, and I might just want to have a look at it.

  6. The Grubby Pup
    November 30th, 2012 03:49 PM
    The Grubby Pup
    LOL Okay, okay. Let's talk about what you're into, dude. I mean, something u really enjoy. Who knows, I might like it as well.

  7. Seki
    November 30th, 2012 12:44 AM
    Seki
    I think I will just go then... Enough of all this ****, find a new topic!

  8. The Grubby Pup
    November 29th, 2012 09:48 PM
    The Grubby Pup
    those option sound rather drastic. LOL I doubt anybody would believe you're mentally ill...Aaaaaand, breaking your leg? The very idea of that sound painfully insane...Well...Unless you really don't wanna go, I prolly just use that as a last resort. >.<

    You seem to be able to understand the english language quite well. Once your 18 birthday come...You should totally leave...I'm only sayin, if you really don't wanna go into the corps, bruh.

  9. Seki
    November 29th, 2012 06:55 PM
    Seki
    There's only one way left:

    Break my leg/have some mental problems.

  10. The Grubby Pup
    November 29th, 2012 02:36 PM
    The Grubby Pup
    That sux man...You just don't know. And I feel for ya bro. But damn...being forced...U weren't kidding about you guys government. It is strict, huh?


All times are UTC -8. The time now is 07:09 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.