The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > derozio
Reload this Page Conversation Between derozio and Pokestick, good times.
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between derozio and Pokestick, good times.
Showing Visitor Messages 196 to 210 of 935
  1. derozio
    December 31st, 2010 8:51 AM
    derozio
    I win, yay. Gimme a party, phillip.
  2. Pokestick, good times.
    December 31st, 2010 8:39 AM
    Pokestick, good times.
    I accept defeat!
  3. derozio
    December 31st, 2010 8:37 AM
    derozio
    Yeah, yeah, you're lazy like me, after all. But I'm still the lazier one. :D
  4. Pokestick, good times.
    December 31st, 2010 8:24 AM
    Pokestick, good times.
    Eh, I think I'll wait a while before using McPadding again xD
  5. derozio
    December 31st, 2010 8:21 AM
    derozio
    Oh, and I don't really know what you meant to say when you said 'big' about my profile. Cool is cool with me. XD;

    First she used it. It looked ugly, sorta. Then Gav used it and made it look good. Now Nica is making it look fab. I suggest you try it too. I'm gonna make one new profile tomorrow. Surely.
  6. Pokestick, good times.
    December 31st, 2010 8:19 AM
    Pokestick, good times.
    Yeah, I mean profiles >_>

    I noticed it first when she mentioned it on TCTI.
  7. derozio
    December 31st, 2010 8:17 AM
    derozio
    Umm, profile? We're talking about profiles, right? /wants to make sure it ain't really about 'signatures'

    And yeah, if you're talking about profiles...I agree. She was the first one whom I saw with McPadding. I wasn't even aware of its existence till I saw her profile, actually. o3o;
  8. Pokestick, good times.
    December 31st, 2010 8:15 AM
    Pokestick, good times.
    I said there were big and cool. D:

    But Nica's signature opened a doorway to new kinds of signatures.
  9. derozio
    December 31st, 2010 8:09 AM
    derozio
    Quote:
    Big, cool things in Vikalp-style. >:3
    Is Vikalp style boring? >:U /gets ready with a knife
  10. Pokestick, good times.
    December 31st, 2010 4:12 AM
    Pokestick, good times.
    I guess.
  11. derozio
  12. Pokestick, good times.
    December 31st, 2010 4:04 AM
    Pokestick, good times.
    Oh you and your liking for American cartoons n__n

    Evangeline AK McDowell, now THAT's a real vampire >:3
  13. derozio
    December 31st, 2010 3:59 AM
    derozio
    There are so many 'Mc's here.

    http://img.safebooru.org//images/464/939e67fde5ad4bc084674ed2e540ad4b17a9421f.jpg?465551
    Btw, the vampire from DMC3 cartoonish style. :3
  14. derozio
    December 31st, 2010 3:58 AM
    derozio
    Ahem..you can even blog about your'discovery'.
  15. Pokestick, good times.
    December 31st, 2010 3:58 AM
    Pokestick, good times.
    You're serious? x3

    That's McBorder and McFont, McFralacker!

All times are GMT -8. The time now is 9:51 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.