Go Back   The PokéCommunity Forums > derozio
Reload this Page Conversation Between derozio and Hakumen

For all updates, view the main page.

Conversation Between derozio and Hakumen
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 42
  1. derozio
    September 4th, 2010 1:39 AM
    Ha ha, that's good. But I haven't been posting at all, I'm afraid. ;;

    Ugh, that's weird. Imma make a new profile again then.
  2. Hakumen
    September 2nd, 2010 3:21 AM
    Lol yeah that's where I first started posting...

    Your profile makes me mad.I CANT SEE WHAT IM TYPING! -,...,-
  3. derozio
    July 30th, 2010 7:48 AM
    Yeah, I think I kind of understand. I don't really post much here apart from OT. xD;

    VMs are fun, yeah. :]
    But I just get lazy and procrastinate. I need to do all that fancy CSS to make it look good too. ;;
  4. Hakumen
    July 30th, 2010 7:42 AM
    You're telling me, I haven't been on for a bit...some months, until recently. Posting in the forums has kinda gotten...bleh.

    So I'm just writing VMs for my personal preference. =/
    Oh, nice. Hurry up with that, lols
  5. derozio
    July 29th, 2010 1:19 AM
    Yeah, correct..
    Been away from the internet for some time. Got the chance to get on just now. So, just answering my VMs and stuff. Also, planning to open a gfx gallery sometime soon.
  6. Hakumen
    July 26th, 2010 12:41 PM
    Some months...
    I've been good...just hanging about and stuff. You?
  7. derozio
    July 18th, 2010 5:25 AM
    Yeah, been quite some time. \o/
    So, how've you been?
  8. Hakumen
    July 17th, 2010 10:56 AM
    Yo, long time no chat man
  9. derozio
    January 5th, 2010 12:36 AM
    I certainly have a good PC. Its another thing that I have an internet connection that sucks, though. :/

    That's really good. =3
  10. Hakumen
    January 4th, 2010 1:41 PM
    It is very awesome.....if you have a Good PC, you can DL it.

    Yeah...I've been VEEERY busy lately.....School, FAQ writing, Game Speed Runs....*Sigh* Quite a lot. But I plan to be around more.
  11. derozio
    December 27th, 2009 10:22 PM
    Wow! I may wanna play it once I get its platform-console. xD;

    Anyways, you seem to be really less active lately. D:
  12. Hakumen
    December 27th, 2009 1:43 AM
    Oh, it's an awesome Shooter-RPG. :D
  13. derozio
    December 20th, 2009 7:34 PM
    What actually is 'Borderlands'? I've never heard of it. :P
  14. Hakumen
    December 20th, 2009 5:59 PM
    Eh..not much. Still playing Borderlands...It's fun.
  15. derozio
    December 17th, 2009 1:34 AM
    No problemo. xD;

    Right. xP

    So, sup? :o

All times are UTC -8. The time now is 5:43 PM.