Go Back   The PokéCommunity Forums > derozio
Reload this Page Conversation Between derozio and Fairy

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between derozio and Fairy
Showing Visitor Messages 151 to 165 of 1346
  1. Fairy
    April 8th, 2014 08:25 PM
    Fairy
    :')
  2. derozio
    April 8th, 2014 12:50 PM
    derozio
    Jo I'm glad to be alive and that I know you and I love you and I thought you should know. I love you!!! Nick too even though we've talked so less I love him too!!!
  3. derozio
    April 7th, 2014 11:47 PM
    derozio
    You know what? I h8 u fr thinkin' dat. Bye bye.
  4. derozio
    April 7th, 2014 11:38 PM
    derozio
    LOL, you know that isn't true. It is just that...spamming A&M is easier when on a mobile. When in A&D I feel obligated to post those long-ish critiques of mine even if I know it isn't necessary :p I just don't like half assing stuff in A&D. Plus, tags and drawings are not clearly visible on my 2.5 inch screen mobile. I can't really do much, haha.

    A&D was, and will always be, my home. I'm just out of home for a while. Both figuratively AND literally lmao.
  5. Fairy
    April 7th, 2014 11:21 PM
    Fairy
    You've forsaken A&D for A&M. :(
  6. derozio
    April 2nd, 2014 06:36 PM
    derozio
    You got the position on your own, Jo. Because you deserved it. Please don't say that.

    And rest, OKAY I SHALL CHEER UP.

    Seriously though, my exam's on 6th and I have no ♥♥♥♥ing idea how I'm gonna attempt it lmao. And if this whole year ends up being futile in case I ♥♥♥♥ up...I'll probably end up cursing myself for a long time ;; I just don't know anymore..
  7. Fairy
    April 2nd, 2014 06:22 PM
    Fairy
    Oh posh, don't worry for a moment. It's that same forcefulness that got me this position as a moderator, isn't it? And got me into One Piece! Besides, you never say, "omg do this or I'll hate you" (save the time you spammed my profile 78+ times lol), so as long as there's no consequence attached to your demands, it's all in good fun! Don't be so hard on yourself, dear.
  8. derozio
    April 2nd, 2014 06:15 PM
    derozio
    Made me mad at myself. And sad as I'm such a butt. ;;
  9. Fairy
    April 2nd, 2014 06:14 PM
    Fairy
    You know I said it because I love you <3
  10. derozio
    April 2nd, 2014 05:59 PM
    derozio
    >forcing people to do arbitrary things
    this is so true it makes me mad and sad LOL
  11. Fairy
  12. derozio
    April 1st, 2014 10:39 AM
    derozio
    We sharpen pencils for a living. Lol okay.

    That is hilarious. XD
  13. derozio
    April 1st, 2014 10:27 AM
    derozio
    I know. I feel terrible but I'm still laughing XD
  14. Fairy
    April 1st, 2014 10:12 AM
    Fairy
    it's so bad though no matter how funny it is lmfao
  15. derozio
    April 1st, 2014 10:02 AM
    derozio
    I'm laughing. And you made me laugh for a minute or something continuously holy ♥♥♥♥ XD

All times are UTC -8. The time now is 11:08 AM.