< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > derozio Conversation Between derozio and Kirby

Notices

Conversation Between derozio and Kirby
Showing Visitor Messages 151 to 165 of 1381
  1. Kirby
    May 25th, 2014 9:22 AM
    Kirby
    Also, I can resize the first pic for you, if you'd like. :)
  2. Kirby
    May 25th, 2014 9:21 AM
    Kirby
    EEEEE SO PROUD OF YOU OMGGGG
  3. derozio
    May 25th, 2014 5:44 AM
    derozio
    http://www.pokecommunity.com/showthread.php?p=8267739 :3

    Glad to hear that! It has been ages since I saw OP too. I should rewatch it with you haha. Anyway, time of crisis is over. I got a good college. I'll post an entry on it when I reach home in June. :) And I'm free for all of June. You know what that means, right? I'm officially back at PC. :)
  4. Kirby
    May 16th, 2014 10:17 PM
    Kirby
    Starting early to remember things. Re-watched the first couple episodes for fun. So amazing. :')
  5. Kirby
    May 16th, 2014 10:17 PM
    Kirby
    w.a.t.c.h.i.n.g OP again!
  6. derozio
    May 15th, 2014 1:26 AM
    derozio
    Yours is sexy as ♥♥♥♥. And it makes me jelly.
  7. derozio
    May 15th, 2014 1:25 AM
    derozio
    I'm so making a pretty profile once I get my PC back. Just you wait.
  8. derozio
    May 8th, 2014 10:29 AM
    derozio
    Also I'm switching back to derozio. With a small d. Derozio felt weird. The capital D always kinda irked me. Especially after 3 years or something. Idk. I'm weird.
  9. derozio
    May 8th, 2014 10:27 AM
    derozio
    Ahaha, my next two weeks will be kinda idk busy and tension/suspenseful as well XD I got a test on 19 and a college counselling (a good college I'd LOVE to get into) on 21st. After 21st I'm tension free and then its only one more week after that and then I'll be home and become super active on PC again yaaaaaaayyy!! Also shop reopen. :3

    and yes, yess!!! I'm glad to hear you're free. Now I won't feel guilty whenever I spam you with VMs huehuehue XD

    anyway, I told you I'd show you some stuff. Here's a 15 minute sketch which I did to practise hair. Since it was mostly hair that I cared about, I half assed hands :v

    http://i.imgur.com/fEov3kQ.jpg
  10. Kirby
    May 8th, 2014 8:36 AM
    Kirby
    Guess what? LAST DAY OF THE SEMESTER BIATCH I'm freeeeeeeeeeeee
  11. Kirby
    May 6th, 2014 8:53 AM
    Kirby
    Haha, thanks fine. :) Finals are going to be all week. @_@; So I won't be actually free of this until next week, and even then I still have a few classes to attend. Then it's back to work in a few weeks. But, lets say next week is best.
  12. derozio
    May 6th, 2014 8:48 AM
    derozio
    Gosh I'm so stupid ;; Ilu too. Also nick!!

    So how many days will your tests last? Also I won't ask you critique as that will take time (something that you lack now due to tests) but I want to post some original characters I drew up. Just say whether you liked the attempt or not, okay? :3
  13. Kirby
    May 6th, 2014 8:41 AM
    Kirby
    No problem. :) The only reason I stopped was because I figured you were working and you'd get to me when you had time. But of course I'll reach out to you. <3 I love you and I wish you told me sooner.
  14. derozio
    May 6th, 2014 6:57 AM
    derozio
    I didn't say that earlier because I realised it was too selfish of me to do it. ;; But I stil wanted to let you know so yeah.

    Also good luck on your tests!! I know you'll do amazing!!
  15. derozio
    May 6th, 2014 6:56 AM
    derozio
    So I wrote this to Lilith but I think it is better to mention it to you directly - pls, if you're free, drop me a VM. In a day. Or two days. Even one single 'Hi!' from you can brighten up my day ;; You don't know how much I look forward to your messages these days. ;; I know you're busy and studying hard, so don't force yourself to do it. But yeah, just getting that out there. That one message from my bestie can make me happy.

    also, on a side note, I was browsing through some galleries and...I want to go on a commenting spree. I want to make gfx and post my drawings too. I want to reopen my shop. But I'll have to wait till June...god, can this month end sooner? ;;

  All times are GMT -8. The time now is 9:16 AM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top