Go Back   The PokéCommunity Forums > derozio
Reload this Page Conversation Between derozio and Fairy

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between derozio and Fairy
Showing Visitor Messages 91 to 105 of 1344
  1. derozio
    June 7th, 2014 04:18 AM
    derozio
    apparently it is possible. a software called bluestacks should allow me to use an android app such as it on my PC. I can IM you now. :) I'll go and install it.
  2. derozio
    June 7th, 2014 04:15 AM
    derozio
    I'm gonna try using it. Is there, like, a kik id you possess? Or will your mobile number that I have suffice? I know whatsapp is compatible PC-to-mobile so I think Kik should be too. :p I don't use skype much as well but I wouldn't mind digging up login info for my old accounts or making a new one just to talk to you over IM lol

    Ahaha, I see. She's great at coding. and yes, the design is just great. It deserves all the praise it is getting /saw Mario's message below <3
  3. Fairy
    June 7th, 2014 04:10 AM
    Fairy
    I honestly don't know. And no, I don't use Skype. D: That's why I got kik lmao.

    And thanks! Thing is, Ashley did it for me. All I added was the content and what not. I made the original template (with the tabs and general scheme), but she used her mad skills to make it as beautiful as it is. Amazing, right? I'm so happy with it! :DDDD
  4. derozio
    June 7th, 2014 04:07 AM
    derozio
    can i "kik" you from PC to phone? Do you use skype?

    OH and I saw it. It is beautiful beyond words. I love it. I didn't know you were such a coding wizard, Jo! Caught me off guard. :'D
  5. Fairy
    June 7th, 2014 02:45 AM
    Fairy
    GO LOOK AT A&D'S NEW SPLASH RIGHT NOW PLEASE
  6. Fairy
    June 4th, 2014 01:04 PM
    Fairy
    I'm glad you like it! Yeah, I made it, figured you'd get a kick out of it. :) I'll have time to get back to your PM, other than to say that I'm super proud of you, later on and we can talk. I've been bragging to my whole family about how you're going to one of India's most prestigious Technical Institutes, and they're all so happy for you! n o n;
  7. derozio
    June 4th, 2014 07:03 AM
    derozio
    that shop icon emblem looks damn good. you made it right? <3; thanks for that. although not sure if I deserve it haha. i have nowhere the amount of popularity that anna's or sister lilith's shops have
  8. derozio
    June 4th, 2014 06:12 AM
    derozio
    ...yeah, power cuts in the morning and watching/downloading animu in the night didn't help much. My post-a-thon in A&D just got delayed. ;____;
  9. derozio
    June 2nd, 2014 11:43 AM
    derozio
    Oh, you'll notice it. you won't be able to miss A&D just being full of my posts XD I just hope there aren't severe power-cuts tomorrow like there were today, though. D;
  10. Fairy
    June 2nd, 2014 11:40 AM
    Fairy
    hehe!

    And yeah me too I'm due for a big post-a-thon in a&d. I've been saving it so we can swarm it together. Lemme know when it's going to go down. >:3
  11. derozio
    June 2nd, 2014 11:34 AM
    derozio
    http://www.pokecommunity.com/showpost.php?p=8282350&postcount=13
    <3 :D

    your profile is gorgeous. Me jelly. I wanna make something too but too lazy lol.

    also I'm gonna go on a comment spree tomorrow. look out for it. keep it a secret!!!
  12. derozio
    May 31st, 2014 05:07 PM
    derozio
    my avatar > your current avatar. but boy does dave have eyes for good stuff. he always digs up good looking avatars! :O
  13. derozio
    May 31st, 2014 06:28 AM
    derozio
    also it was fate. what else can you call it? :p
  14. derozio
    May 31st, 2014 06:22 AM
    derozio
    YESSSS. :D Altho it'll take me a few days to get back in the swing of things. Its been so long and A&D has so many new faces and galleries now that it'll be a few days before I get all comfy XD
  15. Fairy
    May 31st, 2014 06:12 AM
    Fairy
    DERO YOU'RE HOME YAAAAAAYYY WELCOME BACK

    And on my three year PC anniversary too ;A;

All times are UTC -8. The time now is 09:09 AM.