< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > derozio Conversation Between derozio and TwilightBlade


Conversation Between derozio and TwilightBlade
Showing Visitor Messages 691 to 705 of 1676
  1. derozio
    March 18th, 2014 3:37 PM
    I love you too onee-tan <3
    and they probably may have a link to their tumblr on there. Anywho, time to download some fanart :D

    also more gintama episodes when?
  2. TwilightBlade
    March 18th, 2014 3:33 PM
    Oh well aren't you the sweetest little brother I could ever ask for!

    Hm! My profile pic is on that artist's tumblr, but not on their deviantart page oh nooo
  3. derozio
    March 18th, 2014 3:31 PM

    oh I see. I thought that it'd be on first page :p
  4. TwilightBlade
    March 18th, 2014 3:27 PM
    Ooo nice! Off to eurogamer I go!

    It's under other fanart tab.
  5. derozio
    March 18th, 2014 3:22 PM
    Yeah, it is. Read Eurogamer's review of it. They were praising it quite a bit. :D

    !!!!! Gintoki andd katsura and kagura and... -faints-

    cant see noragami fanart there tho for some reason
  6. TwilightBlade
    March 18th, 2014 3:21 PM
  7. derozio
    March 18th, 2014 3:18 PM
    This and a graphics tablet and I'm all set for four years in college lol
  8. TwilightBlade
    March 18th, 2014 3:18 PM
    :`O i don't know anything about device performance and specs and things but she's a mighty fine girl, hooray

    Gintama and Noragami fanart !!!
  9. derozio
    March 18th, 2014 3:15 PM
    Okay I checked. Your tablet is THE ♥♥♥♥. It is super powerful for its price range and a great buy in general. I'm SO getting this.
  10. derozio
    March 18th, 2014 2:59 PM
    Ahaha, okay, don't sweat it :p It does play 720p mkvs without any lags though, right? It gotta do at least that much otherwise shelling out 11k on it won't be wise haha
  11. TwilightBlade
    March 18th, 2014 2:50 PM
    Noo I don't have any 1080p downloads of my own. I was looking 'em up for you, but I cbf downloading something on my tablet for an hour to test it out. I watch anime through streaming on my tablet and I have a few 780p files on my desktop. XD
  12. derozio
    March 18th, 2014 2:45 PM
    Wait, can't you just transfer some 1080p video from your pc? I mean you did say you have magi and Snk :p

    also testicle fights are actually epic. You'll know when you get there lol
  13. TwilightBlade
    March 18th, 2014 2:30 PM
    You weirdo.

    I see 1080p for other series, but one episode of Magi or SnK will take 90 minutes to download unless if I pay for premium, 12 minutes to download. I'm looking at file sharing sites, not torrents, on my tablet. Idek what to do with a torrent thingy if I downloaded one on my tablet lol. You can't link it, I suppose.
  14. derozio
    March 18th, 2014 1:55 PM
    No, nose picking is awesome if done by gitoki. Also, testicle fights. Yes, they actually happen LMFAO. I was crying from laughter.

    And idk i can't really search and link you torrents here can I? Aren't they illegal stuf too lol?
  15. TwilightBlade
    March 18th, 2014 1:50 PM
    Noragami I find with 720p help

  All times are GMT -8. The time now is 5:24 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top