Go Back   The PokéCommunity Forums > derozio
Reload this Page Conversation Between derozio and yomamathecableguy

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between derozio and yomamathecableguy
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 18
  1. derozio
    December 23rd, 2009 9:05 PM
    derozio

    No probs, bro. xD;

  2. yomamathecableguy
    December 23rd, 2009 9:04 PM
    yomamathecableguy

    XDD Well thank you

  3. derozio
    December 23rd, 2009 8:38 PM
    derozio

    Unique? Its SUPER UNIQUE! xD;

  4. yomamathecableguy
    December 23rd, 2009 8:32 PM
    yomamathecableguy

    I like 'em! :D Whatdya think of mine? Pretty unique, huh?

  5. derozio
    December 23rd, 2009 8:31 PM
    derozio

    That's good. :)
    What do you think of my new customisations? x3

  6. yomamathecableguy
    December 23rd, 2009 7:33 PM
    yomamathecableguy

    haha awesome. i'm pretty great :D

  7. derozio
    December 22nd, 2009 5:34 PM
    derozio

    Fine, I guess. xD; You?

  8. yomamathecableguy
    December 22nd, 2009 7:23 AM
    yomamathecableguy

    hahaha Awesome. Thanks for letting me use it! So how are you today?

  9. derozio
    December 22nd, 2009 2:45 AM
    derozio

    Right. I do think that you made it. It looks nice. Thus, time for me to change mine, I guess. xD;

    And sorry for not replying. I just got offline, then. ;;

  10. yomamathecableguy
    December 21st, 2009 8:24 AM
    yomamathecableguy

    I think I've got it now for the most part Thanks mate :D

  11. yomamathecableguy
    December 21st, 2009 7:44 AM
    yomamathecableguy

    any way you could like copy and paste all your values for your profile page for me? lol

  12. yomamathecableguy
    December 21st, 2009 7:44 AM
    yomamathecableguy

    hahaha Awesome And wow, very nice. You're not going to find out who Ulquiorra is for another 150 episodes. XDD

  13. derozio
    December 21st, 2009 7:42 AM
    derozio

    Take it. Sure. I was just thinking of changing it, tbh. =P

    I'm currently watching the second one. xD;
    It airs here on Animax mon-fri. And yeah, I love it. xD;

  14. yomamathecableguy
    December 21st, 2009 7:40 AM
    yomamathecableguy

    Seriously? Awesome! Thanks! :DDDD

    ahhh well that sucks. What episode are you on? Mine's obviously Captain Byakuya Kuchiki, and close to him is Ulquiorra Schifer.

  15. derozio
    December 21st, 2009 7:38 AM
    derozio

    OMG! I had no idea about its epicness! xD;

    Well, I've just started watching it. So, for the time being, its Ichigo. ;D

    EDIT: Steal it if you want. ;3


All times are GMT -8. The time now is 1:12 PM.