Go Back   The PokéCommunity Forums > derozio
Reload this Page Conversation Between derozio and Gazza

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between derozio and Gazza
Showing Visitor Messages 16 to 30 of 64
  1. derozio
    June 5th, 2010 02:34 AM
    derozio
    Heeeyy gazza! How's it goin' dude? >;3
  2. derozio
    April 22nd, 2010 11:53 PM
    derozio
    Yeah, it surely has been a long time. Well, I've been fine. What aboutcha? >:3
  3. Gazza
    April 22nd, 2010 08:34 AM
    Gazza
    Hey man long time how ya been?
  4. derozio
    February 22nd, 2010 02:05 AM
    derozio
    Oh yeah. I see.

    Thanks bro. It was a huge compliment. :D
  5. Gazza
    February 21st, 2010 05:50 AM
    Gazza
    258 I can only watch one episode a week without watching repeats. XD

    I wouldn't say your far behind I'd say you're on-par or better than me. :O
  6. derozio
    February 20th, 2010 10:53 PM
    derozio
    8D

    Oh Really? Thank you mate. But I'm still far behind the likes of you and Jordan. xD;
    Which episode of Bleach are you currently watching? I just saw ep 45th on friday. :D
  7. Gazza
    February 20th, 2010 11:20 AM
    Gazza
    You're welcome mate.

    you've got real good. (b'o')b
  8. derozio
    February 20th, 2010 03:27 AM
    derozio
    Gee, thanks Gaz. 8D

    Yup, I did. It took a lot of time...but the results were good. ;D
  9. Gazza
    February 19th, 2010 05:54 AM
    Gazza
    just noticed your sig in the rating thread and i got to say it's pretty cool.

    you make it yourself?
  10. derozio
    February 2nd, 2010 01:39 AM
    derozio
    ;;

    I WANNA SEE IT BAD NAO! :D

    lol
  11. Gazza
    February 2nd, 2010 01:31 AM
    Gazza
    XD

    yh kenpachi is crazy and that's what makes it so good lol

    yh
  12. derozio
    February 2nd, 2010 01:28 AM
    derozio
    That's YOUR opinion. D:<

    Yeah, that's why I wanna see it soooo bad. ;;

    They kinda are similar, aren't they? xD
  13. Gazza
    February 2nd, 2010 01:21 AM
    Gazza
    Sarcasm FTW XD

    epic fight IMO

    lol i was gonna join as iZEN :3
  14. derozio
    February 2nd, 2010 01:15 AM
    derozio
    Sarcasm, right? Well, just FYI, I HATE sarcasm. >:[

    Yeah, but I wanna see Ichigo vs Ikkaku's captain. ;;

    I've done it. ;3
    My name's Aize there. x3
  15. Gazza
    February 2nd, 2010 01:12 AM
    Gazza
    " no.... bleach, smart a** XD

    cool

    ok lol you do that (b',')b

All times are UTC -8. The time now is 04:25 PM.