Go Back   The PokéCommunity Forums > derozio
Reload this Page Conversation Between derozio and Vrai

For all updates, view the main page.

Conversation Between derozio and Vrai
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 69
  1. Vrai
    October 7th, 2011 9:45 AM
    yah :)
  2. derozio
    October 7th, 2011 5:43 AM
    Vrai is a 30 Seconds to mars fan? :DD
  3. Vrai
    May 15th, 2011 11:37 AM
    oh my goodness your signature <333
  4. Vrai
    May 7th, 2011 7:04 AM
    A busy life? Naaah, but I feel like I should have something worthwhile to do with it. :(

    Ewww, I don't like that. :c
  5. derozio
    May 7th, 2011 7:02 AM
    Haha, that's what it was about. XD; Well, if you're talking about that feeling, I often get it. But I wouldn't blame you. I guess you lead a very busy life. You do, don't you? ;(

    No, you're strawberry shortcake. I dunno why I wrote that. XD;
  6. Vrai
    May 7th, 2011 7:00 AM
    Well, it's not like it circulates while I'm watching because usually I'm genuinely interested and movies are, in fact, awesome. But it's the feeling afterwards, like "...baw, where'd those two hours go?" that gets me. :(

    Yeah, well, I'm a fruitcake. :>
  7. derozio
    May 7th, 2011 6:51 AM
    Hmm, I guess 'friends' are what make it different. But watching anime/tv/movie every once in a while won't really hurt you. Guess it can't be helped, though. I don't think you'll enjoy anything even if you watch it if all that 'I'm not doing anything worthwhile' thought circulates your mind every time you watch something... :C

    Honestly Vrai, I find that a little weird. XD; I've never seen anyone like you. :P
  8. Vrai
    May 7th, 2011 6:47 AM
    I probably should, but idk. I'm meeting new friends and stuff on PC all the time. I guess I feel more active when I'm on PC? I mean, at least I'm doing stuff. :x
  9. derozio
    May 7th, 2011 6:41 AM
    ...haha, what should I say? Don't you feel like that when you lurk around PC too, Vrai? XD;
  10. Vrai
    May 7th, 2011 6:36 AM
    I might watch one sometime then. XD

    I dunno, I just usually feel that stuff like movies or television are a waste of my time because I know I walk into the theatre, and when I walk back out two hours later or whatever I feel like I've accomplished very little, aside from getting a little fatter off of popcorn and Skittles. :( I guess, more often than not (and no matter how good the movie is) I just feel like I waste a fraction of my life watching them. TV is easier to take since it's not nearly as long as a movie and I can more than likely do other stuff while I pay decent attention to the screen but still, I feel the same way. >:<
  11. derozio
    May 7th, 2011 6:30 AM
    You're missing out on something..ahh, how shall I say it? YOU'RE MISSING OUT ON SOMETHING EPIC. Anime are meant to be watched. By everybody. If someone hasn't experienced anime, they should do so before they depart from this world. XD;
  12. Vrai
    May 7th, 2011 6:28 AM
    Nope, never. :x
  13. derozio
    May 7th, 2011 6:20 AM
    You don't watch anime? You haven't watched a single anime?!
  14. Vrai
    May 7th, 2011 6:17 AM
    Have I watched Death Note? No, I don't think so. I'm usually not one to watch anime or things like that. :(
  15. derozio
    May 7th, 2011 5:16 AM
    You're welcome. And thank you. :)
    Have you watched Death Note, Vrai?

All times are UTC -8. The time now is 11:34 AM.